Pilne Warszawa

1. Data: 2003-01-07 08:36:00

Temat: Pilne Warszawa
Od: "News" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest w Wa-wie jakis sklepik z produktami włoskimi,greckimi i podobnymi.

Bede w czwartek i chetnie bym sie zaopatrzył

Z góry dziekuje

Michał

1. Data: 2003-01-07 10:16:08

Temat: Re: Pilne Warszawa
Od: "Czarek Gmyz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greckiego nie znam ale z tych regionow moge polecic sklepik libanski. Wtej
kuchni wykorzystuje sie podobne skladniki jak w greckiej. Sklepik miesci sie
na tylach bibliteki narodowej przy Alejch Niepodleglosci. Jest tam dosc
trudno trafic, jesli sie o nim nie wie bo znajduje sie na terenie bazy MPO.
Drogowskaz z wizeundkiem cedru powiesono na plocie o ile dobrze pamietam w
kolorze niebieskim. Droga wiedie przez wyboje i zupelnie nie wskazuje na to,
ze miesci tam sie przybytek gastronomi (psklepik dziala przy barze). W
Sklepiku mozna kupic m.in liscie winogron, baklazanki i swietne oliwki oraz
wiele innych igrediencji. Poza tym specjaly z calego swiata mozna kupic w
hali wydobowanej na miejscu bazaru na Polnej. Moge tez polecic Miiieurope na
Konwiktorskiej
Czarek

1. Data: 2003-01-07 17:21:10

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarek Gmyz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
oraz
> wiele innych igrediencji. Moge tez polecic Miiieurope na Konwiktorskiej

minieuropa jest na bonifraterskiej. warszawiak trafi, ale nie-warszawiak
nie:)

dokladny adres samiry:

Orientalny wegetariański snack bar SAMIRA
Al. Niepodległości 213
(na przeciwko GUS, przy Polach Mokotowskich),
02-086 Warszawa

Kontakt:
tel. (022) 825 09 61, 0 604 56 05 62

Opis:
Kuchnia libańska, indyjskie klimaty, podobne smaki, specyficzne otoczenie,
spokój z dala od zgiełku ulic.
Otwarte w godzinach 10-21, w niedzielę od 12 do 18.

***

podobne, jak w smairze fajne rzeczy znajdziesz tu:

Anysza Sklep - bar arabski
ul. Wspólna 65 a
00-687 Warszawa

Kontakt:
tel. (022) 621 67 23

Opis:
* bulgur i inne kasze, pasty z sezamu, ciecierzycy, oleje, przyprawy
arabskie; a w barze - m.in falafele.

1. Data: 2003-01-08 00:49:43

Od: "Bolo" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos zna podobne sklepy i bary w Trojmiescie ???

Pozdrawiam

1. Data: 2003-01-08 11:32:58

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> Anysza Sklep - bar arabski
> ul. Wspólna 65 a
> 00-687 Warszawa

chyba Aysza...

Jola L-L

1. Data: 2003-01-08 11:38:52

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bolo" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> czy ktos zna podobne sklepy i bary w Trojmiescie ???
>
> Pozdrawiam

najlepiej moim zdaniem jest zaopatrzony Sklep Kolonialny w Gdyni w Klifie na
parterze.Nawet cumin jest:))))
A jak juz tam zrobisz zakupy to naprzeciwko(tez w Klifie) wstap do Bomi-
samoobslugowego- i tam zachwycisz sie niezliczona iloscia octow
balsamicznych bialych i czerwonych, olejami i oliwkami o roznych
aromatach, suszonymi pomidorami w oleju, baklazanami i tysiacem innych
wspanialch rzeczy.Warto .

Jola L-L

1. Data: 2003-01-08 16:14:31

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdz na stronie www.vege.pl

1. Data: 2003-01-11 12:13:22

Od: "News" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłem zakupy w Samirze, naprawde fajnie zaopatrzony

Kuleczki orzechowo-rodzynkowe
Jelly - belly
Chleb
Pomóżcie