Piramida - czy to leczy?

11. Data: 2000-02-01 12:13:42

Temat: Odp: Piramida - czy to leczy?
Od: "MilkyWay" <w...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uzywam jednorazowych nozykow drogich firm
> i sa naprawde jednorazowe.
> Raz i drugi raz sie nie ga ogolic.
>
> Wkladalem do takiej domowej piramidki, ale potem tez nie golily.
>
> Ciekawe czy mozna tak ostrzyc noze kuchenne ?

No... Albo wzrok...:))
Proponuje budowac budynki adm panstwowej
w postaci piramidy, moze bylby to srodek na tempote
umyslowa...:)

\\`.

12. Data: 2000-02-02 13:21:43

Temat: Re: Piramida - czy to leczy?
Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Adamski napisał(a) w wiadomości: <3...@l...pdi.net>...

>Pomyłeczka, pyry w Pyrlandii przechowuje się w PYRAMIDACH.
>M.A.

Dobre. Tzn że piramidon to jeden z najstarszych leków pochodzący ze
starożytnego Egiptu :-))
Jacenty

13. Data: 2000-02-02 13:24:52

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wkladalem do takiej domowej piramidki, ale potem tez nie golily.

Ja wkladalem normalne zyletki. Moze teraz uzywana stal ma inna strukture
krystaliczna i inaczej reaguje. Poza tym czy ustawiales piramidke i ostrze
w osi pólnoc - poludnie?

Jacenty

14. Data: 2000-02-02 22:35:45

Od: "SZTYGAR" <S...@P...COM> szukaj wiadomości tego autora

W pierwszych słowach mego listu chcialbym oswiadczyc,
ze uwazam Experta za najmondrzejszego na swiecie
i wyrazam ogromny zal, graniczacy z rozpacza, z powodu tego,
ze nie bedzie ON mial czasu aby moc sie wypowiedziec w tej
dyskusji i udzielic, nam bladzacym, wielu cennych wskazowek.

Witam :)
----------
Jacenty <j...@r...pl> napisał(a) w artykule
<879bk7$d0l$1@aquarius.webcorp.com.pl>...
> Ja wkladalem normalne zyletki. Moze teraz uzywana stal ma inna strukture
> krystaliczna i inaczej reaguje. Poza tym czy ustawiales piramidke i
ostrze
> w osi pólnoc - poludnie?

Jakieś pół roku temu była audycja w radiowej trójce
z udziałem nie byle kogo bo prof. Wróblewskiego z UW
i prof. Szydłowskiego z Uniw. Poznańskiego
Pierwszy wydał kiedyś m.in. książkę pt. "Prawda i mity w fizyce"
Drugi badał (był kierownikiem zespołu) badającego
różdżkarzy (tak gdzieś koło siedmiu lat ich badali).
Mówili też o piramidkach i różnych takich.

Z badań nad różdżkarzami nic nie wynikło, tzn. w sensie
statystycznej oceny wyników badań
nie było podstaw do przyjęcia hipotezy, że dla standardowo
przyjmowanego poziomu ufności zachodzi korelacja.

Gdzieś też badano __fachowo__ piramidki i ich wpływ na ostrzenie.
Ale tak poważnie, oglądali przez mikroskop elektronowy
strukturę ostrzy przed i po "ostrzeniu"
I co? I nic.
Fifka.

Pod koniec audycji prof. Wróblewski użył bardzo dobrego argumentu.
Powiedział, że w USA jest i ciągle CZEKA nagroda w wysokości
ok. 1 mln $ (słownie: jednego miliona dolarów)
dla tego kto udowodni, że posiada właściwości paranormalne.
Oczywiście musiałby się ten ktoś poddać fachowym badaniom
(sądze, że bezbolesnym).
I co?
Po jaką cholerę robić i sprzedawać piramidki?
Po co szukać cieków wodnych?
Gotówka i to spora czeka!!!

15. Data: 2000-02-03 00:57:08

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pod koniec audycji prof. Wróblewski u?y? bardzo dobrego argumentu.
> Powiedzia?, ?e w USA jest i ci?gle CZEKA nagroda w wysoko?ci
> ok. 1 mln $ (s?ownie: jednego miliona dolarów)
> dla tego kto udowodni, ?e posiada w?a?ciwo?ci paranormalne.
> Oczywi?cie musia?by si? ten kto? poddaae fachowym badaniom
> (s?dze, ?e bezbolesnym).
> I co?
> Po jak? choler? robiae i sprzedawaae piramidki?
> Po co szukaae cieków wodnych?
> Gotówka i to spora czeka!!!
To gotowka wlasnie nie czeka
ale delikwenta czekaja zmudne i uciazliwe badania
a jak widzisz,
rynek ciekow, rozdzkarzy, i podobnych zjawisk
to rynek nie miliona dolarow ale dziesiatkow milionow
idac od rozdzkarzy przez magnetyzacje, telepatie, hipnoze,
leczenie na odleglosc.

Od dziecienstwa zauwazalem u siebie taka wlasciwosc,
ze gdy gwaltownie popatrzylem na osobe ktora szla po chodniku
to nagle sie potykala (bez przewracania).
Zawsze mnie do zdumiewalo.
Bo najpierw spojrzalem a potem sie ona potykala o nierownosc , czy
kamien, cokolwiek.

Myslalem o sprzezeniu zwrotnym.
Ze odbieram wczesniej sygnal pewnego zaburzenia w aktywnosci tej osoby
polegajacy na tym, ze aparat korygujacy i kontrolujacy ruchy nog, na
ulamek sekundy sie wylacza i ten sygnal jest emitowany na zewnatrz
tak, ze wzrok moj sie koncentruje na ulamek sekundy na tej osobie i za
chwile ona sie potyka.

Co ciekawe, zawsze spogladalem na buty, nogi
i w tej chwili sie potyka przypadkowo.

Takich zdarzen mialem kilkadziesiat, moze i ponad sto.
Ale jnigd bym to nie znal to za cos specyficznego, wartego badan, czy
poddania sie testom.
Zreszta pozytek z tego zaden.

Jezeli ktos mial podobne doznania to prosze o komentarz.
Jacek

16. Data: 2000-02-03 01:38:34

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty napisał(a):

> Michał Adamski napisał(a) w wiadomości: <3...@l...pdi.net>...

> Dobre. Tzn że piramidon to jeden z najstarszych leków pochodzšcy ze
> starożytnego Egiptu :-))
> Jacenty

Oczywiście. Pyramidon to amidon wyekstrahowany z pyrów.
M.A.

PS: Opowiem jeszcze jeden stary kawał, cooo? (może młodzież nie zna?)

Przychodzi baba do apteki, a aptekarz kręci coś w moździerzu.
- Co pan tam robi? - pyta baba.
- Ekstrahuje.
- To poproszę dwa.

17. Data: 2000-02-03 21:07:58

Od: "Grzegorz Domagała" <d...@l...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych

> [...]
> poddania sie testom.
> Zreszta pozytek z tego zaden.
>
> Jezeli ktos mial podobne doznania to prosze o komentarz.

Moze zacznij szantazowac aktorow ??? (modelki etc.)
GRG

18. Data: 2000-02-04 09:47:02

Od: "Monia" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć,
pochwale się niestety nie swoimi "przeżyciami" - ale mojego męża.
Jestem tego chyba najczęstszym świadkiem.
Gdy mój mąż idzie ulicą nagle nad nim gaśnie jakaś latarnia jedna
albo dwie na ulicy, nawet podczas wycieczki zagranicznej tak się
dzieje (myśleliśmy kiedyś, że to nasze latarnie są do....)
.....ale cicho bo każą zapłacić nam za żarówki:))))
ostatnio zgasły wszystkie jak droga długa i szeroka.
przypadek?

--
pozdrowienia

Iwona
i...@p...onet.pl

19. Data: 2000-02-04 14:51:08

Temat: Re: Odp: Piramida - czy to leczy?
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze zacznij szantazowac aktorow ??? (modelki etc.)
> GRG
Tez masz pomysly.
To sie dzieje jakby mimowolnie.
Ide, popatrze na osobe i nagle ona sie potyka.

Nie kazda i nie zawsze i bezwolnie, nawet podswiadomie.
Ale wiem, ze nieraz mam w sobie taka moc, ze popatrze i juz ktos
noga o noge uderza.

Juz myslalem czy mozg nie ma bufora obrazu, ze najpierw nastepuje to
potkniecie osoby, a potem kieruje wzrok.
Ale takiego bufora, pozwalajacego na cofniecie czasu, chyba jeszcze nie
ma.

Czesc.
Ide dalej cwiczyc swoja moc, moze znow sie ktos potknie ;-)

Swiadkow nie bede przyprowadzal na potwierdzenie, bo moga mi nabic.

Chociaz nikt dotychczas sie nie przewrocil.

To wyglada jakby chwilowa utrata rownowagi.
Ze energia moja wysylana ( moze telepatycznie ?)
blokuje pewne czynnosci mozgu takiej osoby
i w tej chwili na ulamek sekundy traci kontrole na aparatem rownowagi.

Jacek

20. Data: 2000-02-04 15:27:27

Od: "Garfield" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Nie kazda i nie zawsze i bezwolnie, nawet podswiadomie.
>Ale wiem, ze nieraz mam w sobie taka moc, ze popatrze i juz ktos

Zawsze myslalem, ze to tylko mnie sie takie cos zdarza. Glupio mi bylo
komus o tym powiedziec. Jednak nie sadze, ze tu chodzi o jakas moc,
poniewaz zawsze to sie dzieje jakby przypadkowo, nigdy na zawolanie. Moze
patrzymy na osobe ulamek sekundy PO tym jak ona sie potknela, a wydaje nam
sie, ze to bylo PRZED?

Garfield

Dwa pojęcia - proszę o pomoc
Re: Homeopatia a działanie placebo...
Utycie ?
Znawca fizyki, chemii, biologii, poszukiwany.
laseroterapia