Re: Pis to stan umysłu

Data: 2018-10-18 20:12:26
Temat: Re: Pis to stan umysłu
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid>

Am 18.10.2018 um 17:27 schrieb k...@g...pl:
> Psiarnia jest inteligentna inaczej.
> Za co by się nie zabrali, to zawsze śpie..ą.
> Niepokalanie poczęty pozna jakieś nowe słowo,
> i obwieszcza światu jaki z niego erudyta.
> Albo zakopuje słupek inicjujący przekop mierzeji.
> Kiedy nie ma żadnych procedur wdrożenia tego projektu.
> Na słupku, na szczęście się skończy.
> Tak się zastanawiam, czy ból kolana,
> to choroba umysłowa?

Pare dni nie bylo mnie w domu, a na wyjazdach daje sobie spokoj z
pisaniem jak i czytaniem roznych forow, wiec pytam z ciekawosci, bo
moglo do mnie nie dojsc, czy juz ruszyla produkcja polskich samochodow
elektrycznych? Po drodze widzialem wlasciwie przy wszystkich zjazdach z
autostrad liczne stacje do ladowania aut. Nawet u mnie w miescie mozna
sobie podladowac pojazd. Niestety nie widzialem jeszcze tych ladowarek w
dzialaniu czyli samochodow tankujacych prad, ale moze to sie zmieni jak
ruszy produkcja za Odra/Nysa?

Wodan akbar!
--
saluto