Piski w uszach - ???

1. Data: 2001-04-08 22:39:42

Temat: Piski w uszach - ???
Od: "JaroMi" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pozwoliłem sobie napisać na grupę ponieważ od pewnego czasu (z rok)
doskwierają mi piski w uszach.
Ostatnio stały się aż nadto natrętne i przeszkadzające - uprzednio nie
wzbudzały u mnie żadnych niepokojów.
Gdzie mogę zdobyć jakieś informacje na ten temat?
Wybrać się do laryngologa? Pomoże?
Dodam, że nie narzekam na zdrowie ( zwłaszcza brak dolegliwości laryng:),
właściwie jak riba - ale te piski...
Z góry dziękuję za wskazówkę
Jaro

2. Data: 2001-04-09 06:29:26

Temat: Re: Piski w uszach - ???
Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hm, ja nie tyle pomoge co sie tez zapytam - mnie z kolei od jakiegos czasu
nieustannie dzwoni w uszach. Wszelkie badania niczego nie wykazaly. Zalecono
ten milorzab japonski w tabletkach na minimum 3 miechy. na razie biore
miesiac i nie widze zeby cos dawalo.
Jakies sugestie (panow/panie dowcipnisiow prosze o powstrzymanie sie od
komentarzy).

--

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

3. Data: 2001-04-09 08:07:41

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

smuggler wrote:

> [...]
> ten milorzab japonski w tabletkach na minimum 3 miechy. na razie biore
Moze zmiany cisnieniowe, wiencowe, miazdzycowe ?

4. Data: 2001-04-09 08:24:27

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

smuggler napisał(a):

> [...]
> miesiac i nie widze zeby cos dawalo.
> Jakies sugestie (panow/panie dowcipnisiow prosze o powstrzymanie sie od

Ciekawe, że o przepłukaniu uszu żaden laryngolog nie pomyślał...ale oni nie
lubią tego robić :-(

--
Pozdrawiam, Kaja
f...@f...pl

5. Data: 2001-04-09 12:31:28

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> Ciekawe, że o przepłukaniu uszu żaden laryngolog nie pomyślał...ale oni nie
> lubiš tego robić :-(

To nie to, uszka mam czyste i drozne...

--

Smuggler

***

Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

6. Data: 2001-04-09 12:32:31

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> Moze zmiany cisnieniowe, wiencowe, miazdzycowe ?

Jak toto wykryc? Jakim badaniem. W sumie mi to swistanie tak bardzo juz nie
przeszkadza ale po prostu jest to jakis sygnal od organizmu, wiec wole sprawdzic
co mi mowi :)

--

Smuggler

***

7. Data: 2001-04-10 05:30:27

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie to, uszka mam czyste i drozne...

Też mi się tak wydawało do kiedy masażystka coto miała mi tylko prostować
kręgosłup "wzięła się" za całego człowieka i po masażu
za/przed/obok/niedaleko uszu po ok. godzinie wyszedł mi (z lewego ucha) taki
"korek", że zbaraniałem !

"Jadarek" - Dariusz Kral

8. Data: 2001-04-10 21:53:04

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadarek napisał(a):

> [...]
> kręgosłup "wzięła się" za całego człowieka i po masażu
> za/przed/obok/niedaleko uszu po ok. godzinie wyszedł mi (z lewego ucha) taki

No właśnie...Mnie laryngolog też powiedział, ze mam czyste uszka i nie chciał
przepłukać.. Ciągle mnie pobolewało i swędziało lewe ucho i na dodatek gorzej
slyszałam.
W odruchu nerwowym kupiłam sobie gruszkę do lewatywy dla dzieci i nią zrobiłam
sobie płukanie ucha..Nic co prawda z ucha nie wyszło, ale nastąpiła poprawa.

9. Data: 2001-04-12 10:11:38

Od: "hary" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak się robi płukanie uszu ?

10. Data: 2001-04-12 10:16:31

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> m !
>
> No właśnie...Mnie laryngolog też powiedział, ze mam czyste uszka i nie chciał
> przepłukać.. Cišgle mnie pobolewało i swędziało lewe ucho i na dodatek gorzej
> slyszałam.
> W odruchu nerwowym kupiłam sobie gruszkę do lewatywy dla dzieci i niš zrobiłam
> sobie płukanie ucha..Nic co prawda z ucha nie wyszło, ale nastšpiła poprawa.

Tja ale mnie NIC nie boli itp. Po prostu nieustannie dzwoni w obu uszach, nie za
glosno ale jednak. Czasem (nie za czesto) w jednym z nich na ok. 30-40 s. to sie
mocno nasila po czym wraca do pierwotnego. poziomu

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

IRGAPYRIN lub GEIGY