Piski w uszach - ???

11. Data: 2001-04-12 16:00:47

Temat: Odp: Piski w uszach - ???
Od: "JaroMi" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie! Mi też! I co, nikt nic nie wie? Schorzenie? Złudzenie? Magia?
Objawy starzenia się?
Qrde, laryngolog też nic nie powiedział, przepłukać nie chciał...
Narazie traktuję to, jak tik mięśniowy-tyle, że gdzieś "w słyszeniu".
Ale nawet nie wiem, minie? Nasili się ? Dotychczas się nasiliło (przez ten
rok...)
Pozdrówka
Piiiiiii........( w lewym:)
Jaro

12. Data: 2001-04-12 17:48:39

Temat: Re: Piski w uszach - ???
Od: "Birma" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaroMi" <j...@w...pl>
napisał w wiadomości

> [...]
słyszeniu".
> Ale nawet nie wiem, minie? Nasili się ? Dotychczas się

Sledzilam dyskusje, ale jakos nic nowego sie nie dzieje. Mam
podobny problem od ponad dwoch lat. Zaczelo sie od stanu
zapalnego ucha srodkowego, po usilnym leczeniu przez rok
laryngolog nic nie stwierdzal, a ja ciagle mialam uczucie ze
cos sie w uchu dzieje, piski rowniez odczuwalam. Dodatkowo
nadmiar wydzieliny w gardle. Przeswietlenie zatok nic nie
wykazalo. Trafilam do dobrego laryngologa, ktory mnie
spytal, czy mam tiki twarzy. W tamtym okresie zauwazylam
tiki dolnej powieki. Lekarz stwierdzil, ze jest to na tle
nie tyle nerwowym co nerwu. Zalecil witamine B1 i B6 rowniez
wit. C. Poniewaz od bardzo dawna mam problemy z kregoslupem,
z kregami szyjnymi tez, wiem jakie sa skutki uciskow na
unerwienie narzadow. Po odpowiednim masazu na jakis czas
poprawil sie stan ucha, zanikly piski. Ale ostatnio, znowu
sie pojawily.
Przeanalizuj Swoj stan, szczegolnie kregow szyjnych,
lopatek. Czy mozesz wykonywac skrety glowa bez jakichkolwiek
dolegliwosci?

Pozdrawiam
Ewa

13. Data: 2001-04-12 19:14:09

Od: "PiotrCF" <P...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

JaroMi napisał:

>Pozwoliłem sobie napisać na grupę ponieważ od pewnego czasu (z rok)
>doskwierają mi piski w uszach.
>Ostatnio stały się aż nadto natrętne i przeszkadzające - uprzednio nie
>wzbudzały u mnie żadnych niepokojów.
>Gdzie mogę zdobyć jakieś informacje na ten temat?

Poszukaj czegoś o "tinitis" (po angielsku).

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

14. Data: 2001-04-12 22:11:11

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

smuggler napisał(a):

> Tja ale mnie NIC nie boli itp. Po prostu nieustannie dzwoni w obu uszach, nie za
> glosno ale jednak. Czasem (nie za czesto) w jednym z nich na ok. 30-40 s. to sie
> mocno nasila po czym wraca do pierwotnego. poziomu

Moim zdaniem...masz zapchane uszy. :-(

--
Pozdrawiam, Kaja
f...@f...pl

15. Data: 2001-04-13 06:13:03

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem...masz zapchane uszy. :-(

No coz, to wcale nie byloby najgorsze. OK, pojde dla zasady je wyplukac. A co mi tam.

--

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

16. Data: 2001-04-14 16:35:45

Od: Halina <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Czesc! Obserwowalam dyskusje,bo mam piski ,szumy w uszach od conajmniej 20 lat.
Przeszlam
serie badan kiedys a dzis juz przyzwyczailam sie do tego. Unikam tylko bycia w
idealnej
ciszy,bo slychac je wyrazniej. Odpoczywam przy strumyczku,morzu czy w lesie. Tam
szumi i
nie czuje swoich niechcianych odglosow. Mieszkam zawsze w srodmiesciu -wiec o cisze
trudno.
Faktem jest ,ze mam ogromne zwyrodnienia w kregach szyjnych i to tych wysko w glowie
tu ostrzezenie dla informatykow!!!!. Prawdopodobnie na skutek siedzenia (bez
gimnastyk
przerywajacych bezruch) cale zycie przed computertem.A jeszcze do tego jakie bole
glowy
ma sie od czasu do czasu z powodu tych zwyrodnien!!! Tak wiec CWICZCIE czesto ale z
umiarem.
Napisalam ten list, zeby Was pocieszyc ,ze z tym sie zyje i trzeba to polubic.
Ale chetnie dowiedzialabym sie prawdziwej przyczyny tej dolegliwosci a jeszcze
bardziej
sposobu jak sie tego pozbyc.
Wesolych Swiat-to byla przerwa w gotowaniu :-)))
H.

17. Data: 2001-04-14 20:18:16

Od: "Sławomir Wolski" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aż się dziwię,że tyle jest różnych wypowiedzi,a żadna nie podaje czegoś
konkretnego,czy Ci ludzie nie leczyli się u prawdziwych laryngologów?
Otóz moje piski w uszach leczę Memoplantem(miłorząb)-bez recepty,3 razy
dziennie i na zmianę ,też bez recepty podobnego składu lek francuski(jest w
aptekach)TANAKAN.(90 tabletek-70.90 zł)
Ponadto laryngolog zapisał mi BETASERC-8 mg,100 tabletek.(100 % - 100
tabletek 68,32 zł)firmy Solvay-holenderski .
Ponieważ uważał laryngolog,że może mi zalecić coś tańszego,przepisał mi
CINNARIZINUM-lek polski za 4,94 zł.Ale źle go znosiłem.więc wróciłem na tę
droższą ścieżkę.
Leczę się systematycznie juz 3 miesiące i mi piski ustapiły.N a p r a w d
ę.
Leczenia jednak nie przerywam.
Znajoma laryngolog podała mi jeszcze inny lek na piski
to VINPOCETINE w tabletkach.O tym ostatnim nic nie wiem,bo na razie pomagają
mi te jw.
Oczywiście nalezy uważnie przeczytać ulotkę,zazwyczaj aptekarki nie
odmawiają wydania ulotki przed kupnem(dla zapoznania się).
Jak pomogłem w nakierowaniu na lek -strapionych piszczków,to się cieszę.
" Piszczek "ze Szczecina

18. Data: 2001-04-14 20:20:08

Temat: Nie czytać tych"pisków:poniżej...
Od: "Sławomir Wolski" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radę podaję niżej(nadawca Wolski)

19. Data: 2001-04-15 10:33:18

Od: "Scarab" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Halina" <h...@s...ca> napisal w wiadomosci
> [...]
bycia w idealnej
> ciszy,bo slychac je wyrazniej. Odpoczywam przy strumyczku,morzu czy w

Czesc!
Tez slysze dziwne piski ale w przeciwienstwie do kolezanki wlasnie w
zupelnej, gluchej wrecz ciszy; tzn. slysze je prawie ciagle ale w ciszy sa
szczególnie glosne i przez to dokuczliwe. Mam to chyba od urodzenia, w
kazdym razie nie pamietam kiedy sie to zaczelo. Nigdy sie pod tym katem nie
badalem bo uwazalem to za mój wlasny wymysl. Teraz tu sie dowiaduje ze i
inni maja podobny problem. Czy wynika to z uszkodzenia ucha, osrodków
sluchowych w mózgu czy po prostu jestem stukniety? :-))

Pozdrawiam
Scarab

20. Data: 2001-04-15 12:52:21

Od: Halina <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Scarab wrote:

> [...]

> zupelnej, gluchej wrecz ciszy; tzn. slysze je prawie ciagle ale w ciszy sa
> szczególnie glosne i przez to dokuczliwe.

DOKLADNIE to samo napisalam.

> Pozdrawiam
> Scarab

Pozdrawiam H