Re: Piski w uszach - ???

From: Halina <h...@s...ca>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Piski w uszach - ???
Date: Sat, 14 Apr 2001 16:35:45 GMT

Czesc! Obserwowalam dyskusje,bo mam piski ,szumy w uszach od conajmniej 20 lat.
Przeszlam
serie badan kiedys a dzis juz przyzwyczailam sie do tego. Unikam tylko bycia w
idealnej
ciszy,bo slychac je wyrazniej. Odpoczywam przy strumyczku,morzu czy w lesie. Tam
szumi i
nie czuje swoich niechcianych odglosow. Mieszkam zawsze w srodmiesciu -wiec o cisze
trudno.
Faktem jest ,ze mam ogromne zwyrodnienia w kregach szyjnych i to tych wysko w glowie
tu ostrzezenie dla informatykow!!!!. Prawdopodobnie na skutek siedzenia (bez
gimnastyk
przerywajacych bezruch) cale zycie przed computertem.A jeszcze do tego jakie bole
glowy
ma sie od czasu do czasu z powodu tych zwyrodnien!!! Tak wiec CWICZCIE czesto ale z
umiarem.
Napisalam ten list, zeby Was pocieszyc ,ze z tym sie zyje i trzeba to polubic.
Ale chetnie dowiedzialabym sie prawdziwej przyczyny tej dolegliwosci a jeszcze
bardziej
sposobu jak sie tego pozbyc.
Wesolych Swiat-to byla przerwa w gotowaniu :-)))
H.