Re: Piski w uszach - ???

Data: 2001-04-15 10:33:18
Temat: Re: Piski w uszach - ???
Od: "Scarab" <s...@p...com>

Uzytkownik "Halina" <h...@s...ca> napisal w wiadomosci
news:3AD87C3E.B6E68DED@sympatico.ca...
> Czesc! Obserwowalam dyskusje,bo mam piski ,szumy w uszach od conajmniej 20
lat. Przeszlam
> serie badan kiedys a dzis juz przyzwyczailam sie do tego. Unikam tylko
bycia w idealnej
> ciszy,bo slychac je wyrazniej. Odpoczywam przy strumyczku,morzu czy w
lesie. Tam szumi i
> nie czuje swoich niechcianych odglosow.

Czesc!
Tez slysze dziwne piski ale w przeciwienstwie do kolezanki wlasnie w
zupelnej, gluchej wrecz ciszy; tzn. slysze je prawie ciagle ale w ciszy sa
szczególnie glosne i przez to dokuczliwe. Mam to chyba od urodzenia, w
kazdym razie nie pamietam kiedy sie to zaczelo. Nigdy sie pod tym katem nie
badalem bo uwazalem to za mój wlasny wymysl. Teraz tu sie dowiaduje ze i
inni maja podobny problem. Czy wynika to z uszkodzenia ucha, osrodków
sluchowych w mózgu czy po prostu jestem stukniety? :-))

Pozdrawiam
Scarab