Pisze artykul

1. Data: 2002-06-20 20:21:56

Temat: Pisze artykul
Od: "Tomik" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Panstwo,

Pisze artykul dla niekomercyjnego magazynu internetowego NoName (
www.noname.zum.pl ). Tekst dotyczyc bedzie tego jak odzywiaja sie
programisci i jaki wplyw ma to na jakosc pisanych przez nich programow :)
Potrzebowalbym Panstwa pomocy w zestawienu tego co jedza i jaki tryb zycia
prowadza przecietni programisci z tym jak to powinno wygladac. Interesuje
mnie takze to jaki wplyw niezdrowy tryb zycia moze miec na zdolnosci
psycho-manualne.

Zaczatek tekstu nizej, pozdrawiam serdecznie i licze na Panstwa pomoc,
pomozecie? :)))

Jak pracują informatycy.

Czy nie zastanawiało Cię dlaczego software nafaszerowany jest często tak
infantylnymi wręcz błędami? Dlaczego program robi coś głupiego? Dlaczego
zachowuje się zupełnie nielogicznie? Czy doprawdy aż tak trudno napisać
aplikację działającą stabilnie, szybko i dokładnie tak jak powinna?

Uwierz nam, gdybyś pracował w warunkach takich jak większość programistów
osiągnięciem byłoby ubranie bielizny pod, nie na ubranie, i nie nabawienie
się większości znanych chorób układu pokarmowego, wzorku, słuchu, krążenia,
wad postawy i wymowy oraz poważnych problemów psychicznych przed
dwudziestką.

Tylko olbrzymia inteligencja, niewyobrażalny hart ducha i ciała, zdolność do
mesjańskich poświęceń i doskonała, poparta własnymi eksperymentami znajomość
granic wytrzymałości ludzkiego organizmu, sprawiają, że ród programistów nie
wyginął wraz z pierwszym kompilatorem C.

(...)

<<

--
Tomik/Addict_________(NoName&AMIGO software)
'yadyyymyyy' -> www.noname.zum.pl <- 'dzizas ' :))

2. Data: 2002-06-21 07:17:33

Temat: Re: Pisze artykul OT
Od: "Tomik" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest Pan programista moze? bo nie wydaje mi sie aby tak bylo :)

co do Krzemowej Doliny to warto zapytac ludzi , ktorzy tam faktcznie
mieszkali i pracowali, i mozesz mi wierzyc iz Twoje wyobrazenia zupelnie
mijaja sie z tym jak tam zyja osoby zwiazane z informatyka,

3. Data: 2002-06-21 08:02:03

Od: "MonikaK" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, wedlug moich obserwacji, wyglada to w wiekszosci wypadkow tak:
pizza, cola, hamburgery, piwo
od czasu do czasu cos normalnego - jak się trafi.
Ale to chyba kwestia wieku 'pokolenia' programistów - oni po prostu tak
mają.
Pozdrawiam, Monika

4. Data: 2002-06-21 08:51:05

Od: SzNYCeL <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomik wrote:
> [...]
>
> Czy nie zastanawiało Cię dlaczego software nafaszerowany jest często tak
> infantylnymi wręcz błędami? Dlaczego program robi coś głupiego? Dlaczego

zawsze mi sie podobala jedna masyma tzw. komputerowa:
komputer jest tak glupi jak jego uzytkownik. -- dlatego program robi cos
glupiego

> zachowuje się zupełnie nielogicznie? Czy doprawdy aż tak trudno napisać
> aplikację działającą stabilnie, szybko i dokładnie tak jak powinna?

oj napewno trudno szczegolnie ze wymagania rosna do straszliwych bzdur
i program ma byc dla uzytkowika przyjazny czyli ma sie domyslac o co
chodzi... kompletny debilizm z zalorzenia.

> [...]
> się większości znanych chorób układu pokarmowego, wzorku, słuchu, krążenia,
> wad postawy i wymowy oraz poważnych problemów psychicznych przed

ze co? radze sobie poczytac opisy apartamentow z krzemowej doliny w
takich warunkach to ja moge urlop spendzac nie tylko pracowac. Po drugie
wiekszosc programistow zyje w "dziwnych" warunkach bo poprostu takie im
odpowiadaja.

> [...]
> granic wytrzymałości ludzkiego organizmu, sprawiają, że ród programistów nie
> wyginął wraz z pierwszym kompilatorem C.

hehehe... prawie jakbym przyjaciolke czytal u fryzjera. Tak nawiasem
mowiac pytanie co je programista jest troche bezsensu bo kazdy je
coinnego... (co znajdzie w lodowce) prosty algorytm jesli lodowka
niepusta to jesc jesli pusta, sklep lub pizza na telefon :)))

powodzenia przy pisaniu jakze interesujacego artykoolu...

SzNYC

5. Data: 2002-06-21 12:39:32

Temat: Re: Pisze artykul
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niewiele napisałeś.
Liczysz że napiszemy za Ciebie?

6. Data: 2002-06-21 13:44:12

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszkali i pracowali, i mozesz  mi wierzyc iz Twoje wyobrazenia zupelnie
> mijaja sie z tym jak tam zyja osoby zwiazane z informatyka,

przepraszam czegoś tu nie rozumiem czy programisci to jacyś nadludzie ??
czy zeby byc programista trzeba byc na "diecie programisty"
czy jeśli ktos pisze programy komp i nie jest na diecie programisty to czy
mozna go nazwac programista??
czy można stosowac diete programisty nie bedac programista?

cos mi sie widzi ,ze mamy do czynienia z probą ukucia kolejnego stereotypu
tym razem padlo na diete programistówm hmm a moze dieta hakerow??

hehehe a mówia ze murzyni sa czarni:)))

7. Data: 2002-06-21 15:54:00

Od: SzNYCeL <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomik wrote:

> jest Pan programista moze? bo nie wydaje mi sie aby tak bylo :)

to zle Ci sie wydaje... :)

8. Data: 2002-06-21 17:05:18

Od: "Tomik" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>cos mi sie widzi ,ze mamy do czynienia z probą ukucia kolejnego stereotypu
>tym razem padlo na diete programistówm hmm a moze dieta hakerow??

ja pisze zabawny artykul, traktujac sprawe z przymrozeniem oka a Panstwo sie
strasznie denerwuja, chce po prostu podac PRAWDZIWE dane i zabawnie je
skomentowac, ludzie! :)) gdzie Wasze poczucie humoru? :))
usmiechu troszke,

pozdrowka serdeczne

9. Data: 2002-06-21 17:06:14

Od: "Tomik" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>to zle Ci sie wydaje... :)

w takim razie licze na ciekawa rozmowe

przeciez ten tekst ma byc zabawny i wesoly,
nikogo nie chce obrazac ani szufladkowac :)

10. Data: 2002-06-21 17:07:24

Od: "Tomik" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Niewiele napisałeś.

bo to wstep :)

>Liczysz że napiszemy za Ciebie?

nie, licze na pomoc :)
uzyskam ja?

Tomik/Addict_________(NoName&AMIGO software)
'yadyyymyyy' -> www.noname.zum.pl <- 'dzizas ' :))
Gfx & txt > www.noname.zum.pl/tomik | GG: 1202460

OFFER
magnez overuse
szukam dobrej masazystki-mozecie polecic?
[OT] emotikonki - glosowanie
prosze o rade - co jesc aby..........?