szukam dobrej masazystki-mozecie polecic?

1. Data: 2002-06-19 19:59:40

Temat: szukam dobrej masazystki-mozecie polecic?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy znacie sprawdzona masazystke (jestem z wwy), chodzi mi o masaz
relaksujacy, odchudzajacy...

ofert jest mnostwo, ale wiadomo, ze polecony jest lepszy....

2. Data: 2002-06-20 07:11:25

Temat: Re: szukam dobrej masazystki-mozecie polecic?
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena"
> czy znacie sprawdzona masazystke (jestem z wwy),

A my nie jesteśmy z wwy. Spytaj na właściwej grupie regionalnej.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

3. Data: 2002-06-20 07:50:02

Od: "MonikaK" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez jestem z Wawki
I tez szukam
Jakos przy cenach po 80-90ZLP łapki mi opadają.
Myslałam, żeby może jakoś w Konstancinie poszukuać. tam ejst wielu
znakomitych masazystów, a z tego co słyszałam, mają ostatnio problemy z
pracą. Tylko nie wiem, od której strony się za to zabrać.
Może razem coś zdziałamy?
Pozdrawiam serdecznie
Monika

4. Data: 2002-06-20 15:21:10

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A my nie jesteśmy z wwy. Spytaj na właściwej grupie regionalnej.

masaz, to czesc odchudzania, wiec pytam tutaj. nie badz takim
formalista...

5. Data: 2002-06-20 15:39:13

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Rena!

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> masaz, to czesc odchudzania, wiec pytam tutaj. nie badz takim
> formalista...

kobialki kochane, a masujecie sie same? ja wiem, ze nie wszystkie miejsca
sie da, ale uda, rece, brzuch i piersi - tak.
kupcie sobie oliwke dla dzieci i po kapieli jazdaaa......:-)))
ruchy zawsze w kierunku serca.

pozdr, Iza

6. Data: 2002-06-20 16:27:06

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myslałam, żeby może jakoś w Konstancinie poszukuać. tam ejst wielu
> znakomitych masazystów, a z tego co słyszałam, mają ostatnio
problemy z
> pracą.

ja mieszkam zupelnie z drugiej strony wwy. znalazlam na pradze polnoc
masaz calego ciala za 70 zl, zas wyszczuplajacy za 45 zl

7. Data: 2002-06-20 16:27:50

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miejsca
> sie da, ale uda, rece, brzuch i piersi - tak.
> kupcie sobie oliwke dla dzieci i po kapieli jazdaaa......:-)))

izuniu - to zupelnie nie to samo!!!:))))

uwielbiam masaze...........................

8. Data: 2002-06-20 16:49:29

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena mi powiedziala:

> izuniu - to zupelnie nie to samo!!!:))))

ja wiem, ale mozna je miec c o d z i e n n i e , baaaa, nawet pare razy na
dzien;-))))

> uwielbiam masaze...........................

poslac meza na kurs masazu!

pozdrawiam, Iza

9. Data: 2002-06-21 07:59:28

Od: "MonikaK" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

to szukamy dalej...
...jak cos znajdę, to dam znac :-))))
Pozdrawiam, Monika

10. Data: 2002-06-21 13:24:48

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena"

> masaz, to czesc odchudzania, wiec pytam tutaj. nie badz takim
> formalista...

Jedzenie to też "część odchudzania". Czy spytasz tutaj, u której
przekupki na dowolnym wwskim targu można taniej kupić owoce, warzywa itp.?

Wojtek
--
[...]

[OT] emotikonki - glosowanie
prosze o rade - co jesc aby..........?
trabajar desde tu casa con internet OPORTUNIDAD
Podsumowanie
Wczasy odchudzające