szukam dobrej masazystki-mozecie polecic?

31. Data: 2002-07-11 13:06:32

Temat: Re: szukam dobrej masazystki-mozecie polecic?
Od: "Michał Lejk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też jestem z Wawy i uważam, że Pan Wojciech chyba lekko się zagalopował...
Nie chcę się odnosić do poszczególnych wypowiedzi, ponieważ całość uważam za
żenującą ;)
I to w stosunku do kobiety?
Może i "warsiawka" jest warsiawkowa, ale myślę, że kultura obowiązuje wobec
wszystkich grupowiczów...
Pozdrawiam,

P.S. Jeżeli interesują Pana tylko wybrane, pozawarszawskie ;), wątki, to
istnieje taka opcja jak synchronizacja wiadomości obserwowanych.... I wtedy
nie "zmarnuje" Pan 30gr...

32. Data: 2002-07-11 15:12:01

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Lejk"
> [...]
> żenującą ;)
> I to w stosunku do kobiety?
> Może i "warsiawka" jest warsiawkowa, ale myślę, że kultura obowiązuje

Już dawno uznałem ten wątek za zamknięty, ale skoro się prosisz...
"Kultura obowiązuje wobec wszystkich grupowiczów".
Owszem.
Piszących na newsy obowiązuje (dodatkowo) kultura newsowa.
Jednym z jej podstawowych założeń jest to, że pytania regionalne
stawia się na grupach regionalnych.
A jeśli ktoś nie zna pojęcia "warsiawki" (lub nie odróżnia warsiawiaków
od Warszawiaków), niech się dokształci...

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

[OT] emotikonki - glosowanie
prosze o rade - co jesc aby..........?
trabajar desde tu casa con internet OPORTUNIDAD
Podsumowanie
Wczasy odchudzające