szukam dobrej masazystki-mozecie polecic?

21. Data: 2002-06-25 13:56:44

Temat: Re: szukam dobrej masazystki-mozecie polecic?
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Rogowska Widacka"
> jestem już zirytowana.....

Bywa.

> na różnych grupach istnieje taki dobry zwyczaj, ze ludzie sobie
pomagają....
> są dla siebie życzliwi.....
> i pytają gdzie można dostać cos w trójmieście albo w Katowicach i innych
> cudownych miastach......

Póki pytają na grupach regionalnych, _specjalnie_do_tego_powstałych_,
odpowiadający są zazwyczaj bardzo życzliwi. Ja też taki jestem, gdy
znam odpowiedź na takie pytanie - zadane na grupie regionalnej.

> dlaczego nie można zapytać o masaż odchudzający w Warszawie......?
dlaczego
> nie można o to zapytać na tej grupie? tu tez są warszawiacy!

...a także Chorzowianie (przynajmniej jeden), mieszkańcy Sydney i Toronto
(między innymi). Dlaczego chcesz zmuszać ich do ściągania za ich pieniądze
takich pytań?

> jeśli nie
> korzysta pan z takich udogodnień to proszę nie zabierać glosuj w
dyskusji.

To publiczna grupa i będę zabierał głos w każdej dyskusji na niej się
toczącej, o ile uznam to za stosowne.

> Moim zdaniem pana zachowanie jest nie na miejscu.

Moim zdaniem powinna _Pani_ poczytać o netykiecie.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

22. Data: 2002-06-25 14:58:36

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ oczywiście, to zawsze wystarczy, prawda? Nawet gdy zwyzywam Cię
> od najgorszych i wulgarnie nabluzgam, wystarczy, że umieszczę na
> końcu :) i wszystko będzie w porządku?

to ja bluzgalam? moje slowa: "a zreszta - bede pytala o co bede
chciala - i co mi zrobisz?:)" - to mialo byc filuterne, myslalam, ze
odpisze mi cos na wesolo, to naprawde bylo moje zamierzenie. szkoda,
ze nie ma poczucia humoru:(

> Nic nie przekręcałem, użyłem ogólnie stosowanego określenia.

pierwsze slysze, a mimo wszystko czuje, ze ma wydzwiek pejoratywny.

> Przy okazji współczuję prawdziwym Warszawiakom warsiawki wokół nich.

to wlasnie sposob, jak w sposob grzeczny byc niegrzecznym. nie znasz
mnie wogole, a oceniasz, obrazasz, robisz wyvieczki osobiste. ja nie
nawiazuje do tego, gdzie mieszkasz. no dowal mi jeszcze: jeszcze nie
nazwales mnie np. blondynka.

23. Data: 2002-06-25 15:21:04

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena"

> [...]
> chciala - i co mi zrobisz?:)" - to mialo byc filuterne, myslalam, ze
> odpisze mi cos na wesolo, to naprawde bylo moje zamierzenie. szkoda,

Po przeczytaniu 19346 postów tego typu może już nie ma...
Poza tym, filuterność oznacza się przymróżeniem oka - ;)

> to wlasnie sposob, jak w sposob grzeczny byc niegrzecznym. nie znasz
> mnie wogole, a oceniasz, obrazasz, robisz wyvieczki osobiste.

Poznaję Cię po Twoich wypowiedziach.

Wojtek

24. Data: 2002-06-25 19:58:25

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MonikaK" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> hmm...ale nie wiem czemu wolalabym, zeby to byla kobieta.......hmmm

No co Ty! Nie ma to jak meskie dlonie ;)

Ja bralam masaze od takiego pana, co przychodzil do domu i bral za masaz 40
zl. Ale nie wiem co teraz z nim sie dzieje.
Popytam, jesli ktos zainteresowany.

Sandra

25. Data: 2002-06-25 20:00:57

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mnie wogole, a oceniasz, obrazasz, robisz wyvieczki osobiste. ja nie
> nawiazuje do tego, gdzie mieszkasz. no dowal mi jeszcze: jeszcze nie

Nie przejmuj sie. Niektorym wszystko przeszkadza. Jakas agresja...
Za duzo miesa? ;)

Sandra

26. Data: 2002-06-25 21:33:25

Od: "MonikaK" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtku, nie chcę się wtrącać (co zresztą właśnie robię :-) ) ale chyba
prawdziwy gentleman nie zachowuje się tak wobec kobiety. A jednocześnie nie
zmusza wszystkich zainteresowanych wątkiem o masażu w Wawce do czytania
swoich awanturniczych refleksji :-)
Pozdrawiam serdecznie, życząc lepszego humorku, Monika

27. Data: 2002-06-26 08:06:26

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Sandro!

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał:

>Jakas agresja...
> Za duzo miesa? ;)

Tak apropos diety i agresji, wlasnie przerabiam ten temat i chcialabym
zmiesc kolejny stereotyp: mieso = agresja.
Nie, jesli juz jakikolwiek pokarm mam wplyw na zachowania agresywne to jest
to alkohol etylowy i slodycze. To ludzie objadajacy sie slodkosciami maja
najczesciej wybuchy nerwowosci, drazliwosci i ziona ogniem;-)))))

pozdrawiam, Iza:)

28. Data: 2002-06-26 12:48:26

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To ludzie objadajacy sie slodkosciami maja
> najczesciej wybuchy nerwowosci, drazliwosci i ziona ogniem;-)))))

No co Ty!
Ja jak zjem (a raczej jadlam) cos slodkiego to od razu czulam sie jak w
niebie ;)
Ale z alkoholem sie zgodze - to widac niestety :/

Sandra

29. Data: 2002-06-26 14:50:04

Od: "sitko22" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisalam do reni na priv, ale mysle, ze moze tu tez komus sie przyda:

Witaj
na liscie dyskusyjnej pl.mics.dieta znalazlam Twoj post z pytaniem o
masazyste w wa-wie.
z czystym sumieniem moge polecic Ci masazyste z gabinetu kosmetycznego
Bodyline na ul. Szcześliwickiej 33 (Ochota).
Ma na imie Zbyszek i potrafi zdzialac cuda. Chodze do niego od stycznia na
masaz odchudzajaco-antycellulitisowy i po dwoch miesiacach (wizyty raz w
tygodniu) widac juz bylo efekty - wygladzenie i rozbicie tkanki tluszczowej.
Pewnie przyszlyby wczesniej gdybym chodzila czesciej i systematyczniej i
stosowala sie do diety.
Pan Zbyszek ma w ofercie masaze: odchudzajace, antycellulitisowy, na
rozstepy, relaksujacy, izometryczny. Za kazdym razem pyta jak sie czulam po
ostatnim razie, czy nic nie bolalo, czy nie mam siniakow, itd. Masaz trwa
godzine zegarowa. Dostajesz czyste reczniki. Jeslisz chcesz byc masowana
przy uzyciu jakiegos specjalnego specyfiku to musisz go sama przyniesc (ale
to chyba zrozumiale) - ja stosuje kosmetyki Yves Rocher.
Ceny: 1 godzina to 60 zl. Po serii pieciu zabiegow szosty jest za darmo.

Polecm
Malgoska vel sitko22

ps. mozna umowic sie telefonicznie: 823-14-28

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aeqnpb$99i$...@f...acn.pl...

30. Data: 2002-06-27 10:14:43

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Sandro!
Niestety nie moge odczytac Twojego postu:-(
Serwer go skasowal czy co.....
No nic, pozdrawiam!
Iza:)

[OT] emotikonki - glosowanie
prosze o rade - co jesc aby..........?
trabajar desde tu casa con internet OPORTUNIDAD
Podsumowanie
Wczasy odchudzające