Piwo do grilla

1. Data: 2001-03-22 00:36:37

Temat: Piwo do grilla
Od: "Orion" <o...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze zrobiony grill to połowa sukcesu.
Polecam:
1.Kurze skrzydełka wymacerowane 24godz. w
zalewie octowo ziołowej i wstepnie zmiękczone
w mikrofali.
2.Szaszłyki . Mieso + papryka+pieczarki+cebla
w talarkach.
3.Stek minuten
4.Plastry boczku posypane przyprawą grillową.
Ale jakie piwo do tego podać ?
Można w butelce ? Czy koniecznie kufle?
pozdrawiam:
Orion

1. Data: 2001-03-22 10:09:52

Temat: RE: Piwo do grilla
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Orion

> [...]
> w talarkach.
> 3.Stek minuten
> 4.Plastry boczku posypane przyprawą grillową.

Do grilla podaję zawsze w butelkach, a to z kilku powodów
praktycznych - jak się przewróci, to jeszcze można uratować, a mój
trawnik jest abstynentem, wolniej wietrzeje, trudniej nasypać do niego
popiołu i innych gadżetów. A poza tym, tak wolę ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-03-22 12:46:58

Od: "Eliza" <talestris@go2pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl>
napisał w wiadomości
p.com.pl...

> [...]
> trawnik jest abstynentem, wolniej wietrzeje, trudniej nasypać do niego
> popiołu i innych gadżetów. A poza tym, tak wolę ;-))

Tak !
Schłodzone do 12-15 st.C . Najlepiej EB.
Mąż preferuje Hevelisa , ale moim zdaniem jest za
cięzki i gorzki.
W kazdym razie raczej lekkie piwa.

1. Data: 2001-03-22 17:23:47

Temat: Odp: Piwo do grilla
Od: "mac" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eliza <talestris@go2pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ab9f32e$...@n...astercity.net...

> Tak !
> Schłodzone do 12-15 st.C . Najlepiej EB.

no, ale mowa byla o piwie... Zywiec, oczywiscie. ;>

mac.

1. Data: 2001-03-22 17:46:16

Od: "Orion" <o...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to mamy pierwsze opinie.
EB
Żywiec
Hevelius
Dotyczas nigdy nie podawałem alkoholu na działce.
Robi się cieplej, a lodówka pusta. Czas na grilla
się zbliża. I mam już trzech kandydatów do
degustacji. Przekonał mnie argument ,że grill jest
za tłusty i zbyt cięzkostrawny by go konsumować
bez piwa.
Orion

1. Data: 2001-03-22 18:37:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Mar 2001 18:46:16 +0100, "Orion" <o...@h...pl>
wrote:

> [...]
>się zbliża. I mam już trzech kandydatów do
>degustacji. Przekonał mnie argument ,że grill jest
>za tłusty i zbyt cięzkostrawny by go konsumować

Piast - jestem regionalnie patriotyczna (Tato jednej kolezanki
byl dyrektorem browaru we Wroclawiu, moglysmy wlasciwie stosowac
Full Light wrecz dozylnie...).
ALE nie jestem obrzydliwa i wypije chyba kazde lepiej znane..

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-03-22 20:35:21

Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:mdhkbts6gvsljeas26p2h39f3ecjkqqofs@4ax.com...

> [...]
> Full Light wrecz dozylnie...).
> ALE nie jestem obrzydliwa i wypije chyba kazde lepiej znane..

Witam serdecznie

Jeśli chodzi o dobór piwa to polecam przeczytać tekst w kwietniowym CKM
(dział dowcipy)

a dla tych co nie przeczytaja jutro zacytuję, albo zacytuję go teraz tylko
przełożę na polską wersję(chcący poznać oryginał nie czytać dalej)

Spotyka się w restauracji 4 dyrektorów browarów, podchodzi kelner i
zaczynają składać zamówienie

dyrektor browaru warka oczywiście stronga poproszę
dyrektor browaru dojlidy oczywiście żubra poproszę
dyrektor browaru piast oczywiście piasta poproszę
dyrektor browaru eb poproszę coca-cole

tamci trzej jak to

a ten im odpowiada jak wy nie pijecie piwa to ja się nie będe wyłamywał i
też nie bede pił

pozdrawiam busek

jak dla mnie to do grila lech albo zywiec

1. Data: 2001-03-22 21:30:49

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orion" <o...@h...pl> napisał w wiadomości
| No to mamy pierwsze opinie.
| EB
^^^^

Jak już zauważył mac, miało być piwo. Ja również proponuję
jakiegoś Żywca, może Lecha czy Tyskie. Hevelius też niezły,
ale EB? To już może lepiej oranżadę? :-)

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

1. Data: 2001-03-22 21:46:52

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

busek wrote:

> jak dla mnie to do grila lech albo zywiec

Nie tylko do grilla: Zawsze Lech
A jeszcze lepiej Kujawiak (jakby ostry chciał protestować to od razu
uprzedzę: w Toruniu nie ma prawdziwego Kujawiaka, jeno jego grudziądzka
[vel Kuntersztyn] mutacja)

W każdym razie ja uwielbiam piwo o mocnej goryczce ale bez posmaku
dziegciu, a takie właśnie są piwa wielkopolskie i bydgoskie.
Zresztą zamiłowanie do Kujawiaka wysączyłem z mlekiem matki :))
Właściwie w tych czasach nie było jeszcze K. ale Piwo Jasne Specjalne w
granatach 0,33 - ale nutka smakowa ta sama.
Poza tym Bromberg za Jaruzela był swoistą enklawą: gdy ja z Wrzeszcza
jeździłem po piwo na Brzeźno albo na Zaspę, w B. kupowało się bez
kolejek w pierwszym lepszym warzywniaku

Ach - to se ne vrati (łezka w oku itp.)

sadyl

1. Data: 2001-03-23 00:18:11

Od: "Struś" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Orion napisał(a) w wiadomości: <3ab94802$1@news.astercity.net>...

>Ale jakie piwo do tego podać ?
>Można w butelce ? Czy koniecznie kufle?

Kazde dobrze schlodone. Oczywiscie poza Okocimiem ( bo kto lubi piwo z
proszku).

Teskniacy za sezonem grillowym.
Struś

Owoce z "czyms" na gorze.
jaka jest najgorsza kuchnia
polecam książkę potrawy z b... i królików...
Byłem tydzień....
Program kulinarny - normy i kalorie (dlugie)