Re: Piwo - napój prawdziwych mężczyzn

From: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Piwo - napój prawdziwych mężczyzn
Date: Thu, 20 Jul 2006 11:30:58 +0200

Dnia Tue, 18 Jul 2006 18:08:10 +0200, Marek Browarek napisał(a):

> Alkohol w piwie, winie czy wodce to ten sam etanol tyle że niektórym
> przeszkadza jego zbyt duże stężenie w wódce. Piwo działa wolniej i
> łagodniej, pewnie wynika to z faktu, że pijąc piwo raczej trudno
> zaaplikować sobie taką dawkę alkoholu i w takim tępie jak pijąc wódkę :)

Jednak alkohol działa różnie w zależności od pochodzenia.
Ja np. najbardziej lubię działanie wina. Rozaniela, rozleniwia. I ma to
działanie niezależnie od tego czy wypiję je samo czy tak jak ostatnio lubię
pijać - dużo lodu, kapka wina, dużo wody gazowanej.

Wódka powoduje że puszczają mi różne hamulce - normalnie jestem milczek, po
wódce potrafię się zrobić rozmowna itp. Ale nie rozaniela :)

Piwo działa jeszcze inaczej.
Lubię piwo.

--
Sabina