Piwo pszeniczne

11. Data: 2004-04-18 09:28:19

Temat: Re: Piwo pszeniczne
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c5sbbe$pu3$1@inews.gazeta.pl...
> czarnyjanek w wiadomości news:c5racf$eti$1@news.onet.pl pisze:
>
> > i drugie pytanie ;
> > jak leczycie kaca???
>
> Na DO kaca nie ma, bo byc nie moze.

w takim razie źle stosuje dietę optymalną, muszę skonsultować się z lekarzem
optymalnym w arkadii.
zgubiła mnie rutyna

12. Data: 2004-04-18 09:30:24

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak
> poważnie, to po piwie faktycznie jest kac (duużym piwie) a po mocniejszych
> czystych trunkach jakoś mniej... ale żeby mi to jakoś wyjątkowo dokuczało?

wiedze ,ze pijesz czystą co duszy nie plami ;-)

13. Data: 2004-04-18 11:03:19

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tak powaznie - rzadko zdarza mi sie kac morderca, ale nie dalej jak
> w zeszlym tygodniu mialem nieprzyjemnosc taka i pomoglo dopiero piwko
> rano. trzeba sie zmusic, ale naprwade dalo rade. no i porzadny
> obiadek+spanie :)
>
> pozdrawiam,
> kobz

Klinik na kaca to jedna z rzeczy o którą pytają w teście sprawdzającym
czy ma się problem z alkoholizmem- im więcej takich rzeczy tym prostsza
droga do uzależnienia. Więc ja bym odradzała.

pzd. Wiedzma

14. Data: 2004-04-18 11:05:11

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak poważnie, to po piwie faktycznie jest kac (duużym piwie) a po
> mocniejszych i czystych trunkach jakoś mniej...

Jeszcze jedna rzecz z zajęć- największy kac jest po słodkich alkoholach
i po nich chyba też dłużej się trzeźwieje. Więc lepiej pić czystą;-p

pzd. Wiedzma

15. Data: 2004-04-18 12:40:30

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta lodzka firma robi tez analizy wlosa,
> czyli przebojowe badanie wszystkich wspolczesnych szarlatanow:-)
> Badanie to, to papierek lakmusowy "rodzaju i poziomu" uslug medycznych
> swiadczonych przez ta firme oraz "swiadectwo" glownych jej celow:-)

zgadnij dlaczego wsrod sportowcow rozwinela sie moda na strzyzenia na Kojaka
(mezszczyzni) bardzo krotkie wlosy (czesciej u kobiet)

Jurek

16. Data: 2004-04-18 14:39:01

Od: "Magrat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie IG ma piwo pszeniczne ???
> i drugie pytanie ;
> jak leczycie kaca???

Ja nie wiem, co to jest kac, ale jeśli jest to m.in. ból głowy, to najlepiej
po wypiciu, przed pójściem spać, napić się wody do oporu, jeśli nie wali się
do łóżka od razu to jeszcze jak się trochę miejsca w żołądku zwolni. Ból
głowy spowodowany jest odwodnieniem organizmu, na który mózg jest bardzo
wrażliwy. Nie wiem skąd to wiem, bo od bardzo dawna to wiem. Stosuję.
No i nie wiem, co to kac, bo żeby wiedzieć pewne rzeczy, trzeba je przeżyć.
Cudza relacja nie wystarczy.

Magrat

17. Data: 2004-04-18 20:06:07

Od: "Hoody" <hoodszy_usunto@usunto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedźma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze jedna rzecz z zajęć- największy kac jest po słodkich alkoholach
> i po nich chyba też dłużej się trzeźwieje. Więc lepiej pić czystą;-p

Każdy trunek zawiera choćby mikroskopijną domieszkę
alkoholu metylowego. Największy kac jest po alkoholach
zawierających najwięcej metylaku. To, czy jest słodki czy
nie - nie ma tu nic do rzeczy.
Najczystsza dzięki technologii produkcji jest whisky!
Za to na drugim biegunie zawartości CH3OH jest
niestety koniak, który należy pić z wielkim umiarem.
No i nic nie jest w stanie przebić w kacogenności naszych
(niby) "czystych", nadal najczęściej niestety fałszowanych -
robionych głównie na spirytusie technicznym Royal...

Pozdrawiam
Hoody - "znawca tematu" ;)

18. Data: 2004-04-18 21:04:46

Od: kobs <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze jedna rzecz z zajęć- największy kac jest po słodkich alkoholach
> i po nich chyba też dłużej się trzeźwieje. Więc lepiej pić czystą;-p

i nie mieszac :) ten ostatnio kac-morderca to wlasnie od przeplatania
wodki piwem

pozdro,
kobs

19. Data: 2004-04-18 21:06:31

Od: kobs <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Klinik na kaca to jedna z rzeczy o którą pytają w teście sprawdzającym
> czy ma się problem z alkoholizmem- im więcej takich rzeczy tym prostsza
> droga do uzależnienia. Więc ja bym odradzała.

z tym sie zgadzam, jednak slowo daje, ze mi ostatnio od tego przeszlo jak
reka odjal. wszystko jest dla ludzi, trzeba tylko umiar znac

pozdro,
kobs

20. Data: 2004-04-19 08:22:28

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hoody" <hoodszy_usunto@usunto_o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (niby) "czystych", nadal najczęściej niestety fałszowanych -
> robionych głównie na spirytusie technicznym Royal...

Być może są czyste i "niby czyste", ja znawcą "niby czystych" nie jestem;)))

Pozdrawiam,
Adam

poradzicie?!
Dieta Atkinsa w mediach