Piwo pszeniczne

21. Data: 2004-04-19 12:11:40

Temat: Re: Piwo pszeniczne
Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Każdy trunek zawiera choćby mikroskopijną domieszkę
> alkoholu metylowego. Największy kac jest po alkoholach
> zawierających najwięcej metylaku. To, czy jest słodki czy
> nie - nie ma tu nic do rzeczy.

W sumie chodziło mi raczej o dodatki niż o cukier, ale alkohole z
dodatkami są chyba jednocześnie słodsze niż czyste? (nie próbowałam w
życiu zbyt wielu rodzajów alkoholi więc nie wiem, ale tak mi się zdaje).
I te dodatki podobno powodują złe samopoczucie na drugi dzień. Coś
takiego słyszałam, i jest tak też napisane na stronie którą podał
s(00)mal.
Ale może te dodatki powodują właśnie zwiększenie ilości alkoholu
metylowego i jest wtedy właśnie tak, jak Ty piszesz? Szczerze mówiąc,
nie pamiętam już tego dokładnie, więc nie będę się upierać.

pzd. Wiedzm

22. Data: 2004-04-19 12:56:16

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z tym sie zgadzam, jednak slowo daje, ze mi ostatnio od tego przeszlo
> jak reka odjal. wszystko jest dla ludzi, trzeba tylko umiar znac
>
> pozdro,
> kobs

Poczytaj na stronie, którą podał s(00)mal-

"Jeśli idzie o leczenie kaca tzw. "klinem" to naukowcy twierdzą że
pomaga on jedynie osobom uzależnionym od alkoholu lub spozywającym go
przez długi czas pod rząd. Łagodzi bowiem objawy absencyjne po
odstawieniu alkoholu. A jesli nam się zdarzyło jednorazowe pijaństwo to
nie poleca się tej metody! "

Więc skoro Ci kac po klinie przeszedł, to może trzeba się zacząć
martwić, a nie cieszyc?:-\

Nie wiem, ile w tym prawdy, co jest napisane na tej stronie, ale
niektóre informacje zgadzają się z tym, czego ja się dowiedziałam na
zajęciach- np. że żeby zmniejszyć objawy kaca trzeba uzupełnić minerały,
że lepsze są alkohole czyste niż z dodatkami:

(cytat ze strony)
"Wiadomo że są różne rodzaje alkoholi.I każdy z nich może zawierać w
swoim składzie oprócz czystego alkoholu wiele dodatków (wiadomo sa wódki
smakowe ,kolorowe itp).
I niestety najczesciej te dodatki moga potęgować złe samopoczucie na
drugi dzień. ",

no i że sen po alkoholu to właściwie przez parę pierwszych godzin
niewiele ma wspólnego z prawdziwym snem- to raczej zatrucie organizmu i
dlatego nie jest się po nim wypoczętym, itd.

pzd. Wiedzma

23. Data: 2004-04-20 13:35:59

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zgadnij dlaczego wsrod sportowcow rozwinela sie moda na strzyzenia na
Kojaka
> (mezszczyzni) bardzo krotkie wlosy (czesciej u kobiet)

ale przecierz bada sie wlosy łonowe. Czy masz jakies dane o tych fryzurach
sportowców?

musta

24. Data: 2004-04-20 20:45:01

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale przecierz bada sie wlosy łonowe.

???? pierwsze slysze

> Czy masz jakies dane o tych fryzurach
> sportowców?

jeden spec od walki z dopingiem mowil o wlosach i ze potrzeba ich niewiele
zeby stwierdzic wprowadzenie obcych substanji do organizmu. Nie precyzowal
czy to lonowe czy jakiekolwiek inne, poza tym jednym z powodow nie
stosowania regularnie tej metody podano ze obejmuje to zbyt dlugi okres
czasu. Zbyt daleko "do tylu" mozna zobaczyc.

Jurek

poradzicie?!
Dieta Atkinsa w mediach
ja zrzucic 10 kilo