Piwo - pytanie do facetów

1. Data: 2006-01-31 18:58:36

Temat: Piwo - pytanie do facetów
Od: Kocyk <k...@p...sos.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie, ile wypijacie piwa tygodniowo?? (w jakich ilościach)
zastanawiam sie powoli..... nad sobą....

2. Data: 2006-02-01 10:05:43

Temat: Re: Piwo - pytanie do facetów
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Tue, 31 Jan 2006 19:58:36 +0100, osoba określana zwykle jako
Kocyk pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Mam pytanie, ile wypijacie piwa tygodniowo?? (w jakich ilościach)

Wcale.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Microsoft Office 2000: Możesz sobie założyć
.\....@e...eu.org.\.\. drugie konto

3. Data: 2006-02-01 10:23:00

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> napisał(a):

> Wcale.

A ja owszem, ale nie jestem facetem, więc nie powiem ile...

--
s i w a
piwolubna

4. Data: 2006-02-01 17:21:35

Od: "Radek" <r...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
>W dniu Tue, 31 Jan 2006 19:58:36 +0100, osoba określana zwykle jako
> Kocyk pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> Wcale.

j.w.

Radek

5. Data: 2006-02-01 17:41:45

Od: "el gato" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
>W dniu Tue, 31 Jan 2006 19:58:36 +0100, osoba określana zwykle jako
> Kocyk pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> Wcale.

dzięki za przypomnienie, zaraz idę po puszeczkę...

el gato

6. Data: 2006-02-01 21:38:45

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> A ja owszem, ale nie jestem facetem, więc nie powiem ile...

Ja również lubię. Różnie bywa z tą ilością, czasem w tygodniu wypiję jedno,
czasami w jeden dzień wypiję dwa... nastrój, pogoda, towarzystwo - zależy.

puchaty

7. Data: 2006-02-03 09:27:10

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-01 11:05, władze miasta zaapelowały, o niedokarmianie
zimujących w parku osobników gatunku 'Mariusz Kruk' argumentując to
następująco:

Od 0 do 5.
Zazwyczaj zero.
Pięć raczej nie jednego dnia...

A w ogóle to wolę wino...

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

8. Data: 2006-02-03 12:08:13

Od: "Ann" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2006-02-01 11:05, władze miasta zaapelowały, o niedokarmianie
> zimujących w parku osobników gatunku 'Mariusz Kruk' argumentując to
> [...]

..A mój były mąż wypijał po 4 - 5 dziennie .
I wcale nie uważał tego za alkoholizm ....

9. Data: 2006-02-03 13:33:33

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ann napisał(a):

> ..A mój były mąż wypijał po 4 - 5 dziennie .
> I wcale nie uważał tego za alkoholizm ....

To, że nie uważał to jeszcze nic nie znaczy.

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

10. Data: 2006-02-03 14:09:12

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-03 13:08, władze miasta zaapelowały, o niedokarmianie
zimujących w parku osobników gatunku 'Ann' argumentując to następująco:

> ..A mój były mąż wypijał po 4 - 5 dziennie .
> I wcale nie uważał tego za alkoholizm ....

Miałem takiego kolegę. Już gdy brali ślub
pił po kilka dziennie, ale wtedy miał jeszcze
firmę. Po jakimś czasie firma padła a on zaczął
wynosić z domu i naciągać znajomych. Teraz chyba
grzebie w śmietnikach, bo skompromitował się
już chyba w oczach wszystkich, co myśleli,
że pomogą mu jakoś dając zatrudnienie. Oczywiście
jego związek już dawno nie istnieje.. :(

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl
szpinak w temacie sprawi, że przeczytam Twój list...

Re: meżczyzna 27 lat - kobieta 29,5 - przepraszam za zameszanie:)
meżczyzna 27 lat - kobieta 29,5
adwokata dla ojca szukam.
By znów pokochała...
Co słychać u Eulalki?