Co słychać u Eulalki?

1. Data: 2006-01-16 19:16:28

Temat: Co słychać u Eulalki?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Po ostatnim dość ponurym poście Eulalki zaczynam się niepokoić. Długo
już tu nie zawitała. Ktoś wie, co u niej? Może sama Eulalka tu zagląda
jednak czasem po cichu?

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2006-01-16 20:04:21

Temat: Re: Co słychać u Eulalki?
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dqgre2$qgt$1@proxy.provider.pl>
medea <e...@p...fm> pisze:

> Po ostatnim dość ponurym poście Eulalki zaczynam się niepokoić. Długo
> już tu nie zawitała. Ktoś wie, co u niej? Może sama Eulalka tu zagląda
> jednak czasem po cichu?

W zeszłym tygodniu rozmawiałam z nią na GG.
W weekend miała wybrać się do znajomej (z grupy zresztą).

--
PozdrawiaM

3. Data: 2006-01-17 13:35:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> W zeszłym tygodniu rozmawiałam z nią na GG.
> W weekend miała wybrać się do znajomej (z grupy zresztą).

A, to dobrze, że żyje :-). Mam nadzieję, że w lepszym już nastroju?

Ewa

4. Data: 2006-01-17 14:09:20

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> A, to dobrze, że żyje :-).

Faktycznie mialas czarne mysli ;)

Mam nadzieję, że w lepszym już nastroju?

Ja tez.
Kasia

5. Data: 2006-01-17 20:56:43

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lozen napisał(a):

> Mam nadzieję, że w lepszym już nastroju?
>
> Ja tez.

No jak już Lozen z mojego powodu tu zawitała, to muszę sie odezwać.

Jest lepiej, dużo lepiej. Pracuję by ten stan się utrwalił. Nie jest
łatwo wyznaczyć ile dla naszego życia warta jest dana rzecz i nie dać za
nią ani odrobiny więcej.
Wszystkim, którzy się martwili i zupełnie bezinteresownie okazali
wsparcie, dedykuję moją poranną mantrę:

"Kieruj swe oczy na ten właśnie dzień, bo on jest życia istotą.
Na jego krótkiej drodze leżą wszystkie prawdy i realia Twojego istnienia:
Szczęście działania, przepych piękna
Bo WCZORAJ niczym innym jest jak snem
a JUTRO tylko wizją
lecz dobrze przeżyte DZIŚ
uczyni każde WCZORAJ snem szczęśliwym
i każde JUTRO wizją nadziei
Dlatego kieruj swe oczy na ten właśnie dzień
Takie jest powitanie świtu..."

Bardzo Wam dziękuję.

Eulalka

PS. Depresję najlepiej leczyć na Śląsku. Przepraszam, jeśli ucierpieli
warszawiacy. Coś mi sie kołacze, że coś było nie tak. Przepraszam.

6. Data: 2006-01-18 08:51:41

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uczyni każde WCZORAJ snem szczęśliwym
> i każde JUTRO wizją nadziei
> Dlatego kieruj swe oczy na ten właśnie dzień

Bardzo ładne. Kto to napisał ?

Powodzenia

Jacek

7. Data: 2006-01-18 19:20:09

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> Bardzo ładne. Kto to napisał ?

Słynny podobno dramaturg indyjski Kalidasa.
Ale nie znam nic ponad to.

Eulalka

8. Data: 2006-01-19 01:13:03

Od: "Xena" <t...@l...fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:dqjlm8$f8s$...@t...laczpol.net.pl,
Eulalka <e...@l...net.pl> napisał(a):

> PS. Depresję najlepiej leczyć na Śląsku. Przepraszam, jeśli ucierpieli
> warszawiacy. Coś mi sie kołacze, że coś było nie tak. Przepraszam.

Śląsk to jednak ma zasięg.... ;-)
Śląsk przeprasza Warszawę za zaistniałe niedogodności.

pozdrawiam
Tatiana
--
Najsprawiedliwsza opinia o większości kobiet
jest obrazą dla ich wyjątków.

9. Data: 2006-01-19 07:39:49

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena <t...@l...fm> napisał(a):

> Śląsk to jednak ma zasięg.... ;-)
> Śląsk przeprasza Warszawę za zaistniałe niedogodności.

Jak miłe panie raczą publicznie przepraszać za prywatny skandal, to ja
się jednak wypowiem:
Uważam, że obudzenie trzech pokoleń o 1.15, a potem o 3.38, w nocy z
soboty na niedzielę, wykracza poza dowcipki na newsach i pomoc
koleżeńską oraz wymaga innej reakcji niż puszczanie oka.
Nie widzę powodu, dla którego moja matka i mój syn muszą uczestniczyć
w życiu uczuciowym podpitej Eulalki.

To doświadczenie pomogło mi określić granice mojego poczucia humoru
oraz chęci upubliczniania domowego numeru telefonu, za co dziękuję.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

10. Data: 2006-01-19 10:56:05

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" napisał(a):

> [...]
>
> To doświadczenie pomogło mi określić granice mojego poczucia humoru
> oraz chęci upubliczniania domowego numeru telefonu, za co dziękuję.

Przestaw sobie tryb pracy telefonu z 'alarm przeciwpożarowy' na 'ciche
dzwonienie' i nie będziesz musiała się skarżyć, że trzy pokolenia
uczestniczą w czyichś podpitych telefonicznych wybrykach.

O ile rozumiem pretensje o nocne budzenie, za czorta nie rozumiem pretensji
o uczestnictwo matki i syna w całej sprawie.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

Kto może odbierać alimenty?
Praca
Zwichnięcie
Uwaga na oddział noworodków w Dzierżoniowie
Cud metoda na wyjście z depresji