Zwichnięcie

1. Data: 2006-01-06 06:28:21

Temat: Zwichnięcie
Od: Kocyk <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wczoraj spadłem ze schodów i tak jakoś nieszczęśliwie, że zwichnąłem
sobie 2 nogi, mogę chodzić, ale odczuwam straszny ból (dzisiaj już
mniejszy) w okolicach kostek. Powiedzcie mi czy długo noga może boleć po
zwichnięciu??

2. Data: 2006-02-18 12:40:33

Temat: Re: Zwichnięcie
Od: "el gato" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kocyk" <n...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
> okolicach kostek. Powiedzcie mi czy długo noga może boleć po zwichnięciu??

Jeśli już nie boli to znaczy około miesiąca, jak jeszcze boli to ponad
miesiac....

--
el gato

Uwaga na oddział noworodków w Dzierżoniowie
Cud metoda na wyjście z depresji
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco
eris