Piwo - pytanie do facetów

11. Data: 2006-02-04 15:02:54

Temat: Re: Piwo - pytanie do facetów
Od: "Ann" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2006-02-03 13:08, władze miasta zaapelowały, o niedokarmianie
> zimujących w parku osobników gatunku 'Ann' argumentując to następująco:
>

> Dusiołek
> http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl
> szpinak w temacie sprawi, że przeczytam Twój list...

Ty za to jesteś podgatunek skoro nie dopatrzyles sie nutki ironii.

12. Data: 2006-02-04 23:45:56

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-04 16:02, władze miasta zaapelowały, o niedokarmianie
zimujących w parku osobników gatunku 'Ann' argumentując to następująco:

> Ty za to jesteś podgatunek skoro nie dopatrzyles sie nutki ironii.

A nie dopatrzyłem się? :|

13. Data: 2006-02-05 13:13:50

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ann napisał(a):

> Ty za to jesteś podgatunek skoro nie dopatrzyles sie nutki ironii.

Podgatunek czego?

--
Elske zaciekawiona
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

14. Data: 2006-02-06 11:26:28

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-05 14:13, władze miasta zaapelowały, o niedokarmianie
zimujących w parku osobników gatunku 'Elske' argumentując to następująco:

> Podgatunek czego?

Prawdopodobnie czegoś zimującego w parku,
trzeba pójść i dokładnie obejrzeć, może
to niezasłużony komplement dla mnie... ;)

15. Data: 2006-02-06 16:39:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
>W dniu Tue, 31 Jan 2006 19:58:36 +0100, osoba określana zwykle jako
> Kocyk pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> Wcale.

Ja jestem ciekawa, po co to komu...

PS. Mam, jakby co, podawać wartości uśrednione z całęgo tygodnia czy
rozpisać na poszczególne dni tygodnia? ;-D

16. Data: 2006-02-06 19:12:03

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Ja jestem ciekawa, po co to komu...

Może ktoś próbuje wytłumaczyć żonie, że 4 piwka co dzień wieczorkiem to
norma wśród panów?

> PS. Mam, jakby co, podawać wartości uśrednione z całęgo tygodnia czy
> rozpisać na poszczególne dni tygodnia? ;-D

W ogóle nie masz podawać - to pytanie do facetów ;)

--
Elske

17. Data: 2006-02-06 19:35:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Może ktoś próbuje wytłumaczyć żonie, że 4 piwka co dzień wieczorkiem to
> norma wśród panów?

I szuka reprezentatywnej grupy na grupie? hie hie hieee

> W ogóle nie masz podawać - to pytanie do facetów ;)

Podałabym, ile zasysa TŻ. Ale jak nie, to nie ;-P

Qrra

18. Data: 2006-02-07 16:21:37

Od: Kocyk <k...@p...sos.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Może ktoś próbuje wytłumaczyć żonie, że 4 piwka co dzień wieczorkiem to
> norma wśród panów?

> W ogóle nie masz podawać - to pytanie do facetów ;)

:)))))
wiedziałem, że się z tego zrobi fajny wątek

19. Data: 2006-02-07 20:40:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kocyk" <k...@p...sos.pl> napisał w wiadomości
> :)))))
> wiedziałem, że się z tego zrobi fajny wątek

Niepotrzebnie się podniecasz ;-)

20. Data: 2006-02-07 21:06:03

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Feb 2006 21:40:19 +0100, Qrczak napisał(a):

> Niepotrzebnie się podniecasz ;-)

A Ty skąd wiesz, że niepotrzebnie?

puchaty

Re: meżczyzna 27 lat - kobieta 29,5 - przepraszam za zameszanie:)
meżczyzna 27 lat - kobieta 29,5
adwokata dla ojca szukam.
By znów pokochała...
Co słychać u Eulalki?