Pizza z dowozem

1. Data: 2007-01-18 12:42:26

Temat: Pizza z dowozem
Od: "MarkX" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie znajde jakas dobra pizze na telefon? Mieszkam w Bytomiu. Dobrze byloby
gdyby dowoz byl gratisowy, ew. nie kosztowal fortuny.

Najlepiej taka pizzernia, ktora ma www tak zeby mozna byloby zobaczyc co i
jak :)

Ja znam tylko telepizze, ktorej mam juz powyzej uszow, a nie chce mi sie
dzis gotowac :/

MarkX

2. Data: 2007-01-18 12:58:58

Temat: Re: Pizza z dowozem
Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarkX" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak :)
>
> Ja znam tylko telepizze, ktorej mam juz powyzej uszow, a nie chce mi sie

A wycienczony z glodu organizm nie mogl wpisac w googlach +pizza +bytom
+dostawa gdzie znalazlby strone
http://www.szukajcie.pl/index.php?option=com_weblink
s&catid=65&Itemid=15
Musisz przewinac strone, o ile dasz r4ade, w dol tam znajdziesz adresy i
telefony 15 pizzerii z Bytomia, a takze odnosniki do stron firmowych.

Kri Z

Mam nadzieje, ze jescze nie zemdales z glodu ;)

3. Data: 2007-01-18 13:10:41

Od: "blue taxi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MarkX" <m...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> jak :)
>
> Ja znam tylko telepizze, ktorej mam juz powyzej uszow, a nie chce mi sie

jadles kiedys pizde ze stolcem?

4. Data: 2007-01-18 13:22:32

Od: "MarkX" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Musisz przewinac strone, o ile dasz r4ade, w dol tam znajdziesz adresy i
> telefony 15 pizzerii z Bytomia, a takze odnosniki do stron firmowych.

Dobraaa, ma byc dooooobra. Tego www mi nie powie, a opinie uzytkownikow
owszem.
Juz mi jedna duszyczka pomogla i moglem sobie poczytac opinie.
http://www.dagrasso.pl/

> Mam nadzieje, ze jescze nie zemdales z glodu ;)

Uczta wieczorem.

MarkX

5. Data: 2007-01-18 13:26:16

Od: "blue taxi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MarkX" <m...@o...pl>

> Uczta wieczorem.

masz wykalaczki, celem usuniecia owlosienia
z przestrzeni miedzyzebowych?

6. Data: 2007-01-18 15:56:24

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarkX wrote:

> Juz mi jedna duszyczka pomogla i moglem sobie poczytac opinie.
> http://www.dagrasso.pl/

Dagrasso faktycznie jest nie zła. Nie wiedziałam, ze w Bytomiu także
jest. Ceny niższe niż w Pizza Hut, ale w W-wie płaci sie za dowóz (chyba
6 zł)

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2007-01-18 18:08:18

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jadles kiedys pizde ze stolcem?

usun blue z nicka bo mi wstyd za ciebie
zamiast tracic sily na takie wynaturzenia, skieruj swoja energie w myslenie
co zrobic zeby sie slaviego z grupy pozbyc.

8. Data: 2007-01-18 18:57:48

Od: "AgMa" <butonierka@_beztego_butonierka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobraaa, ma byc dooooobra. Tego www mi nie powie, a opinie uzytkownikow
owszem.
Juz mi jedna duszyczka pomogla i moglem sobie poczytac opinie.
http://www.dagrasso.pl/

Dagrasso jest rzeczywiście pyszna a już szczególnie te świetne sosy.
Ostatnio zamówiłam 2 razy pizze wegetariańską (chociaż zdecydowanie jestem
mięsożercą) i wiecie że pyszna te warzywka chrupiące i smaczne...mmmm.....

Agnieszka Malinowska / AgMa
Zapraszamy na nasze aukcje:
9001

9. Data: 2007-01-18 22:05:28

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgMa <butonierka@_beztego_butonierka.pl> napisał(a):

> Dagrasso jest rzeczywiście pyszna a już szczególnie te świetne sosy.
> Ostatnio zamówiłam 2 razy pizze wegetariańską (chociaż zdecydowanie jestem
> mięsożercą) i wiecie że pyszna te warzywka chrupiące i smaczne...mmmm.....

O, Da Grasso to pizzeria sieciowa? Niedawno i u nas otworzyli. Skoro ma u
was tak dobrą opinię, trzeba będzie spróbować w razie potrzeby!

Ania

Problem ze zmywarką
tequila jakie sa sposoby podawania?
zapiekanka z makaronem