Placki kukurydziane

1. Data: 2001-08-01 11:10:46

Temat: Placki kukurydziane
Od: "*p*" <p...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Produkują i sprzedają coś takowego na ulicach (basenach, campingach itp) na
Węgrzech. Jest to gruby placek kukurydziany (ponoć). Znacie może przepis na
coś takiego?

*p*

1. Data: 2001-08-01 12:41:36

Temat: Re: Placki kukurydziane
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MauaM" <m...@d...pl> napisał w wiadomości

> na
> na
>
> Może chodzi o langosze?
> To grube węgierskie placki, tylko, że przepis, który znam jest bez mąki
> kukurydzianej.
> Ale langosze wyhodzą pyszne

a był juz ten przepis na grupie?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-08-01 12:45:43

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> coś takiego?

Może chodzi o langosze?
To grube węgierskie placki, tylko, że przepis, który znam jest bez mąki
MauaM

1. Data: 2001-08-01 12:49:01

Od: "*p*" <p...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może chodzi o langosze?

Dokładnie!!! tylko nie pamiętałem ichniej nazwy tego przysmaku. A co do mąki
kukurydzianej, to tak od kogoś usłyszałem.

> Ale langosze wyhodzą pyszne

Identiko jak te madziarskie? To podeślij mi przepis, plisss!

*p*

1. Data: 2001-08-01 13:01:43

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie!!! tylko nie pamiętałem ichniej nazwy tego przysmaku. A co do
mąki
> kukurydzianej, to tak od kogoś usłyszałem.

> Identiko jak te madziarskie? To podeślij mi przepis, plisss!

Pojawiał się już na grupie parę razy.
Podawałgio Władysław Los.
Wygrzebię go z archiwum i prześlę.
MauaM

1. Data: 2001-08-01 13:05:16

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie!!! tylko nie pamiętałem ichniej nazwy tego przysmaku. A co do
mąki
> kukurydzianej, to tak od kogoś usłyszałem.

> Identiko jak te madziarskie? To podeślij mi przepis, plisss!

Znalazłam
Oto on:
40 dkg bialej maki pszennej
2 ugotowane i utluczone ziemniaki
3 dkg drozdzy
1 szklanka letniego mleka
cukier
sol
olej

Drozdze rozrobic z 1/ szklanki mleka i odrobina cukru
Make przesiac, wsypac do miski, posrodku zrobic dolek, do ktorego wlac
rozczyn drozdzy, dodda mase z ziemniakow i lyzke oleju, dodac reszte
mleka, sol do smaku i wyrobic ciasto o konsystencji nieco twardszej, niz
na kluski kladzione. Posypac maka i zostawic pod przykryciem, w cieplym
miejscu na godzine. Formowac cienkie placki wielkosci dloni i smazyc na
wrzacym oleju -- poczatkowa pod przykryciem, a po przewroceniu na druga
strone juz bez przykrycia.

Ja podaję z drobno utartym żółtym serkiem. Można je też natrzeć czosnkiem.
Pycha!
MauaM

1. Data: 2001-08-01 13:06:12

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MauaM" <m...@d...pl> napisał w wiadomości

> a był juz ten przepis na grupie?

Był ( 10.07)

"Poniżej zamieszczam przepis, który w styczniu podawał na grupie Włądysłąw
Los.
Wypróbowałam, langosze wychodzą pyszne, zwłaszcza posypane drobno utartym
żółtym serkiem.
Pycha!
MałaM

1. Data: 2001-08-01 13:17:15

Od: "*p*" <p...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystki!!! Dzisiaj będę próbował!

*p*

1. Data: 2001-08-01 13:24:12

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*p*" napisał w wiadomości

> Dzięki wszystki!!! Dzisiaj będę próbował!

To napisz potem czy wyszły właśnie takie jak chciałęś
MauaM

1. Data: 2001-08-01 13:40:53

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

*p* jak zrobisz te langosze opisz jak wyszly!
kachna

Użytkownik *p* <p...@y...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9k8vgl$3jv$...@n...onet.pl...
> Dzięki wszystki!!! Dzisiaj będę próbował!
>
> *p*

obiad na 50-lecie malzenstwa
głupie i proste pytanie w sprawie ciast
Kochany brzuszek :)