Placki ziemniaczane - czym trzeć

1. Data: 2007-06-28 19:13:03

Temat: Placki ziemniaczane - czym trzeć
Od: "Weronika Styka" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czym przecieracie ziemniaki na placki ziemniaczane. Widziałam w sklepach AGD
przystawki do przecierania - szatkowania warzyw współpracujące z
elektrycznymi maszynkami do mielenia miesa, ale nie jestem pewna, czy nadają
się do robienia ciasta na placki. Inna sprawa, że dla tej jednej czynności
trzeba kupić całą przystawkę z kompletem jakichś tarcz. A może jest jakiś
lepszy sposób niż ręczna tarka?

Pozdrawiam
Weronika

2. Data: 2007-06-28 19:17:58

Temat: Re: Placki ziemniaczane - czym trzeć
Od: "! JÓŚEF ! PIŁŚÓCKI ! ÓÓÓ !" <piBsucki@piBsócki.ÓRG> szukaj wiadomości tego autora

Weronika Styka pisze:
> Witam!
> Czym przecieracie ziemniaki na placki ziemniaczane.

tarkom Styka kórwa Weronika

--
! MGR ! JÓSEFF ! PIŁSÓCKI !
! ÓJ ! KATÓDRA ! TRÓLINGÓ !

3. Data: 2007-06-28 19:45:51

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Weronika Styka wrote:
> [...]
> trzeba kupić całą przystawkę z kompletem jakichś tarcz. A może jest jakiś

Moim zdaniem, oprocz recznego tarcia na tarce, tylko zmielenie
ziemniakow w blenderze da odpowiednia mialkosc. Ja nie tre recznie,
zawsze w blenderze, dodaje tez cebule i jajko, i nalewam na patelnie
bezposrednio z pojemnika.

MB

4. Data: 2007-06-29 03:14:06

Od: Marcin <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weronika Styka wrote:

> A może jest jakiś
> lepszy sposób niż ręczna tarka?

Tak, nazywa sie gosposia. Ja uzywam sokowirowki.

5. Data: 2007-06-29 08:12:55

Od: "Onet" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Używam tego urządzenia od lat - jest bardzo dobre, a placki super,
pozostałe tarka też się przydają.
Użytkownik "Weronika Styka" <w...@g...pl> napisał w
wiadomości news:f6117v$429$1@inews.gazeta.pl...

6. Data: 2007-06-29 10:50:44

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba kupić całą przystawkę z kompletem jakichś tarcz. A może jest jakiś

Elektryczna tarka.

Takie wirujące coś, nakładane na robota kuchennego.

DJD

7. Data: 2007-06-29 13:12:21

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba kupić całą przystawkę z kompletem jakichś tarcz. A może jest jakiś

Sokowirówka

CAT

8. Data: 2007-06-29 13:31:59

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 28, 9:13 pm, "Weronika Styka" <w...@g...pl>
wrote:
> [...]
> trzeba kupić całą przystawkę z kompletem jakichś tarcz. A może jest jakiś

Malakser (zwany też blenderem) albo robotem o taki np.

http://www.allegro.pl/item207699551_malakser_philips
_hr_7605_nowka.html
(nie mam nic wspólnego z tą aukcją ani Philipsem, mój malakser jest
firmy Mulinex ;-)

O tyle wygone że dorzuca się po zmieleniei pozostałe składniki i
prosto na patelnię.

--
ZZ@private

9. Data: 2007-06-30 19:53:53

Od: "@rtur" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weronika Styka wrote:
> [...]
> sprawa, że dla tej jednej czynności trzeba kupić całą przystawkę z
> kompletem jakichś tarcz. A może jest jakiś lepszy sposób niż ręczna

ja tre recznie na grubej tarce
jest duzo szybciej i placki sa tez lepsze - zareczam :)

10. Data: 2007-06-30 21:40:46

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weronika Styka napisał(a):
> Witam!
> Czym przecieracie ziemniaki na placki ziemniaczane. [...]

Dawno dawo temu pytano by o to na czym trzecie ziemniaki.
pozdr. Jerzy

A dzisiaj na obiad było..
Paluszki serowe
...wargi obciągaczki...