Plakaty gejów

221. Data: 2003-03-20 08:18:38

Temat: Re: Odp: Plakaty gejów
Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 20 Mar 2003 09:05:12 +0100, Mała Mi <p...@p...onet.pl>
pisze:

>To są fragmenty żywcem zerżnięte z "Wojny plemników".
>Bardzo modna pozycja ostatnimi czasy.
>Nieco wcześniej na topie była "Płeć mózgu".
>Tylko zdaje się, że naukowcy już za bardzo ją obśmiali,
>żeby mogła nadal robić za źródło prawd objawionych.

Jasne, pewne wywody autora "Wojny..." też mnie śmieszyły.
Literatura popularnonaukowa musi posługiwać się skrótami
i schematami. Co kompletnie nie zmienia faktu, że genetyka
jakoś się trzyma kupy. BTW, gdzie to "naulowcy" obśmiali
te ksiązki? Mogłabyś jakimś linkiem rzucić? To, że częśc
recenzji była krytyczna to oczywiste. Ale żeby gremialnie
je obśmiać? Nie słyszałem.

Aha. Teorie, na podstawie których pisano te ksiązki pochodzą
z kat 60-tych i ic nie wskazuje na to, by miało się w nich coś
zmienić.
--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

222. Data: 2003-03-20 08:20:29

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> napisał w
wiadomości

> Ojej, to przecież podstawy antropologii...

a moze jakis link??wymagaj od siebie to czego wymagasz od innych

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

223. Data: 2003-03-20 08:23:22

Temat: Re: Plakaty gejów
Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, to prawda. To wynika chyba z przyczyn estetycznych.
> Kobiety są generalnie piękne i widok dwóch kobiet w niedwuznacznych
> okolicznościach jest bardzo miły. Mężczyźni są generalnie brzydcy
> i nie wiem jakie zabiegi kosmetyczne tego nie zmienią. A już widok
> dwóch takich, to juz przekrzacza granice dopuszczalności :-)

aaa więc chodzi o estetykę, czy tak samo patrzysz na inwalidów?? człowiek z
garbem, albo bez rąk nie wyglada estetycznie to moze tez niech zaczną sie
ukrywać. Normalne jest to co estetyczne a co nieestetyczne nie jest
normalne. Ciekawa jestem jak ty wygladasz, bo moze dlatego piszesz tutaj bo
jestes tak nieetstyczny, ze nikt nie chce z toba rozmawiac w 4 oczy.
ech... czas konczyc ten wątek, bo staję sie wredna i złosliwa.

224. Data: 2003-03-20 08:27:37

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Mar 2003 23:53:38 +0100, "Sowa" <m...@w...pl> pisze:

>Uważaj, bo jeszcze kobiety Ci uwierzą i ..... zostanie wam tylko popatrzeć -
>przez dziurkę od klucza. Bo kto normalny zapłonie pożądaniem do brzydala :)
>
>Mnie się tam ludzie podobają bez względu na płeć. Ładne to ładne, brzydkie
>to brzydkie.

Jak to??? To inteligencja się nie liczy? A poczucie humoru? A gruby
portfel też już nie? A czerwone BMW? A uprawieni sportów? Odwaga?
Honor? Mundur? To wszystko były oszustwa???

225. Data: 2003-03-20 08:28:38

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 20 Mar 2003 00:06:51 +0100, "Sowa" <m...@w...pl> pisze:

>kosciola,
>
>Są zdrowsi?
>
>Bo mają więcej czasu, bo nie chodzą do kościoła, czy bo nie praktykują
>postu?
>Już dawno nikt tak mnie nie zaintrygował swoim poglądem, na cośtam. :)

Bo sobie odmawiają mięsa (mniam...).

226. Data: 2003-03-20 08:29:26

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adela" <p...@O...CZpoczta.fm> wrote in message

> Rozumiem, ze sugerujesz, ze homoseksualizmu mozna sie 'nauczyc' w
> dcziecinstwie przez obserwacje doroslych ?
> Mam w takim razie pytanie: jak wytlumaczysz fakt, ze wiekszosc
> homoseksualistow wychowalo sie w heteroseksualnych rodzinach, a mimo to sa
> homoseksualistami?

IMHO chodzi nie o rodzicow a o srodowisko w jakim mlody czlowiek dojrzewa.

227. Data: 2003-03-20 08:31:40

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ewa Ressel"
>
> Nie będę się tym razem wdawać w kolejną wojnę na te same argumenty,
> myślę że wiesz co o tym sądzę, wielokrotnie były już o tym dyskusje ;-)

Jak chcesz (ja uznaję to za uchylenie się od odpowiedzi - przepraszam za
żargon, ale akurat przesłuchują Czarzastego).
Intryguje mnie tylko, dlaczego co drugie zdanie kończysz emotikonem. Musisz
tak czy chcesz?
ER

228. Data: 2003-03-20 08:34:42

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adela" <p...@O...CZpoczta.fm> napisał w wiadomości

> "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> . uwazam, ze dla dziecka wychowanie w rodzinie dwoch
>

> Dzieci (i nierzadko juz teraz dorosli) wychowane w zwiazkach
homoseksualnych
> sa juz niezle opisane w literaturze psychologicznej ( moge podac namiary
na
> zrodla w jez. angielskim)

Szkoda tylko, że za tego rodzaju butnymi zapewnieniami nie idą czyny. Jedno
"źródło" już zostało obśmiane, czekamy na następne.
ER

229. Data: 2003-03-20 08:35:22

Temat: Odp: Plakaty gejów
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Honor? Mundur? To wszystko były oszustwa???

Honor tak, mundur fuuuuj. Szczególnie po 50 latach PRLu

boniedydy

230. Data: 2003-03-20 08:36:12

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@w...pl> wrote in message

> - zagrożenie przekazywania swojego materiału genetycznego - atawizm, ale
> przecież istotny

A to juz bardzo ciekawe. To jeden z podstawowych mechanizmow zachowania
gatunku.
Nazywasz to atawizmem ? Choc - moze masz i racje. Jako gatunek coraz
bardziej sie degenerujemy.

dobra zona, dobry mąż
Jestem najszczesliwszym czlowiekiem
Nowe zdjęcia naszej rodzinki