Plakaty gejów

271. Data: 2003-03-20 14:06:12

Temat: Re: Odp: Plakaty gejów
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> wrote in message
news:b6si7voel8mgadui0lqr8cpl1p31kqmm8p@4ax.com...
> Naprawdę sądzisz, że z punktu widzenia biologii nie ma
> znaczenia, czy wychowuje się swoje czy cudze genetycznie
> dzieci? Jeśli odpowiedź brzmi "tak", to ze smutkiem konstatuję,
> iż straciłaś czas na lekcjach biologii w szkole.

nic wiec nie stoi na przeszkodzie, zebys mi rzucil pare
popartych dowodami z lekcjii bilogii danych :-)

> Z jakichś wzglęów monogamia u ludzi występuje powszechnie,
> a grupy poligamiczne wyginęły. To chyba jest jakiś dowód (co
> z tego, że ex post)

sorry ale dla mnie to wciaz pojawilo sie w miare rozwoju "cywiliacji"
kiedy kobieta byla zdana na laske i nielaske partnera, bo do szkoly
jej nie wilno bylo chodzic, i do pracy, a "kase" do domu przynosil
tylko mezczyzna.

> Ojej, to przecież podstawy antropologii...

akurat nie maialam jej w swoejej edukacji :-) wiec moze
podaj cos konkreteniejszego oprocz swoich uwag?
iwon(k)a

272. Data: 2003-03-20 14:07:58

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Linków do rzeczy oczywistych raczej się nie podaje. Od tego
> są podręczniki. Przeważnie grube, najczęściej drogie. Takich rzeczy
> na sieć się raczej nie wrzuca, bo z czego żyłyby wydawnictwa.
> Pójdź do dowolnej księgarni, kup jakiś podstawowy podręcznik
> genetyki czy mechanizmów ewolucji. To są naprawdę ciekawe
> rzeczy.

to moze jednak wysil sie jednak, skroro to takie oczywiste,
chyba nie vedzie problemu znalesc jakis link.
iwon(k)a

273. Data: 2003-03-20 14:10:47

Temat: Re: Re: moja tolerancja było:Re: Plakaty gejów
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> wrote in message

. Zeby
> pokazac, ze homoseksualisci to nie tylko love parade, ale rowniez zwykli
> nie wyrozniajacy sie z tlumu ludzie.

akurat ta parada pokazali zgola cos innego.
iwon(k)a

274. Data: 2003-03-20 14:32:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AsiaS" <a...@n...onet.pl> wrote in message news:b5bvis$dok$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Ijon"
> Co już zostało obalone :-)

chyba nie powolujesz sie na link, ktory podala Adela, bo
sam siebie on obalil.
iwon(k)a

275. Data: 2003-03-20 14:42:36

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a"
> chyba nie powolujesz sie na link, ktory podala Adela, bo
> sam siebie on obalil.

Nie, powołuję się na rodziny, które znam i żyją normalnie tak, jak
inne znane mi rodziny heteroseksualne (te także nie zawsze mają dzieci).
Asia

276. Data: 2003-03-20 15:14:02

Temat: Odp: co do linków
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <n...@n...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> muszę sie "linkowac", a kim ty jestes?? Husajn, ze wszyscy ci wierzą??

hehe, dobre i efektowne porównanie :)

boniedydy

277. Data: 2003-03-20 15:31:07

Temat: Re: Re: Re: moja tolerancja było:Re: Plakaty gejów
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b5ci5o$th$1@news.onet.pl>, "Iwon\(k\)a" <iwonek69
@poczta.onet.pl> says...
> "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> wrote in message
> >
> . Zeby
>
> akurat ta parada pokazali zgola cos innego.

To wlasnie powiedzialem.

K.

278. Data: 2003-03-20 15:40:14

Temat: Odp: Zupełnie OT
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Użytkownik boniedydy <b...@z...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:b5atar$lea$...@a...news.tpi.pl...

> zjedzenia
>
> Bo ty boniedydy jakaś taka nietolerancyjna jesteś, przecież zupa to nie
> mięso, a Ty wybrzydzasz;)
> A tak się starali jakj przecedzali _specjalnie_ dla Ciebie :))))

Ej, nie wysilali się. Raz dostałam zupę z całą, złamaną koscią
(nieprzyodzianą w najmarniejszy skrawek mięsa)... Oczywiście całkowicie
wegetariańską ;)

boniedydy

279. Data: 2003-03-20 15:43:00

Temat: Odp: (ot) jeśli chodzi o plakaty
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Jestem właśnie na etapie obrywania za to, że moja młodsza córka częściej
> sięga po coś lewą ręką i mam jej nie pozwalać bo wyrośnie na "mańkuta".
> I co z tego do cholery!

Ależ dlaczego masz jej nie pozwalać? Przecież lateralizacja jest wrodzona.
Dzieci siłą przestawiane na praworęczność nigdy nie uczą się prawą ręką
posługiwać tak jak lewą. No i tego sie już nie robi! Ktoś Ci zalecił metodę
z lat 50-tych.

boniedydy

280. Data: 2003-03-20 15:45:18

Temat: Re: Plakaty gejów
Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety napisał(a):

> nie, bronię homoseksualistów jako normalnych ludzi nie rózniacych sie niczym
> od ciebie

Parę różnic by się znalazło.

> czy ode mnie ale nigdy nie uzyła sformułowania walka z homofobią,
> przyznam sie do czegos (pewnie bedzie wstyd, ale co tam), to słowo pierwszy
> raz usłyszałam w tym wątku, do tej pory nawet nie wiedziałam ze istnieje i
> co onzacza, wiec przyczep sie do kogos innego a nie do mnie.

Przykro mi ale wątek dotyczy konkretnej sprawy i jeśli jej nie znasz to
dyskutując ją po prostu się podkładasz.

Pozdrawiam
Adam

dobra zona, dobry mąż