Plakaty gejów

321. Data: 2003-03-20 23:38:23

Temat: Re: (ot) jeśli chodzi o plakaty
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Thu, 20 Mar 2003 10:04:03 +0100, "Sławek" <f...@k...net.pl> pisze:
>
> [...]
> Mail mi się bardzo podobał. Wprawdzie mnie takie wątpliwości
> wobec córki czekają za kilkanaście lat, ale to mnie zastanowiło:

> Ale fakt, że dziecko okaże się osobą o skłonnościach homoseksulanych
> nie musi oznaczać nieszczęscia. Może założyć normalną rodzinę, mieć
> męża i dać życie i szczęście dzieciom.

Ale to nie będzie w zgodzie z jej naturą. Niebędzie w zgodzie z jej potzrebami.
Czy ma szanse być szczęśliwa?

> Jeśli nie, to przecież gdzie
> jest napisane, że nie można osiągnąc szczęście realizując się poza
> rodziną i bez niej. Jest szereg zawodow, gdzie niemężatym kobietom
> jest znacznie łatwiej.

A nie może realizować się w homoseksualnym związku?
I wnim znaleźć szczęście i spełnienie.
A na dodatek mieć poczucie, ze jest w tym akceptowana przez rodziców.

> Chodzi mi o to, żeby ikt nie wmawiał mojemu dziecku, że opcja
> homoseksulana jest taka sama jak hetero lub biseksualna i że
> nie ma różnicy, jaki typ wybierze. Skłonności homo - trudno, nie
> ich wina. Praktyki - ich sprawa. Reklamowanie ich - nigdy w życiu.

Ta "reklama" ma pokazać, że tacy ludzie są i są zwykłymi ludźmi, szczęśliwymi
lub nie w swoich związkach.

Magda Wegner

322. Data: 2003-03-20 23:53:54

Temat: Re: Plakaty gejów
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Bede sie staral go leczyc.

Ciekawe gdzie znajdziesz lekarza który Ci w tym pomoże.
Choć może znajdziesz - niestety ;) - ale to tylko dowiedzie skali problemu.

Magda Wegner

323. Data: 2003-03-21 05:55:44

Temat: Odp: Odp: moja tolerancja było:Re: Plakaty gejów
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Moczulski <w...@d...pl

> Spodziewaj się plakatu przed oknem z moją fotką w negliżu. Muszę tylko
> wygarnąć forsę podatników na walkę z gerontofobią.

Ależ mi absolutnie nie będzie taki plakat przeszkadzał - ja nawet
chciałabym, żeby na plakatach widniały nie tylko młode i piękne, ale również
stare i "brzydkie" ciała. Stwierdzenie, że w znaczeniu seksualnym nie
interesują mnie starzy mężczyźni oznacza tylko tyle, że nie patrzę na nich
(JA! o innych się nie wypowiadam) jak na potencjalnych partnerów
seksualnych - nie patrzę tak również na dzieci, własnych rodziców i wiele
innych osób, co nie oznacza, że się nimi brzydzę. Stare męskie ciało może mi
się wydać ładne/brzydkie, interesujące/nudne, ale nie podniecające.
Marta

324. Data: 2003-03-21 06:22:21

Temat: Odp: moja tolerancja było:Re: Plakaty gejów
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławek <f...@k...net.pl>

> No i proszę - zostałem na samym końcu "łańcucha seksualnego".

I to, że jesteś na końcu MOJEGO (czyli obcego człowieka, który podpisuje się
"Marta", ale może równie dobrze być mężczyzną jak i kobietą) "łańcucha
seksualnego" stanowi dla Ciebie jakiś problem???

> Pocieszam się tylko, że moja żona jest tak zboczona, że zarówno
> przed młodymi kobietami i (o jak dobrze ;-)) przed młodymi
> mężczyznami preferuje mnie - starego capa.

Tak się składa, że nie jestem dyktatorką seksualną i moje osobiste
preferencje nie określają stopnia zboczenia osób trzecich. Tak więc śpij
spokojnie - Twoja żona nie jest zboczona, chociaż idąc Twoim tropem ja
powinnam się poczuć urażona, że jestem na końcu jej "łańcucha seksualnego".

> Mam również cichą nadzieję, że Marta w pogoni za dowodem,
> iż kataklizm światowy pozbawiający ją dostępu do młodych
> mężczyzn mógłby zrobić z niej homoseksualistkę

Ja nie potrzebuję takiego dowodu, ja to wiem - przebywanie przez dłuższy
czas w środowisku jednopłciowym przy jednoczesnej wstrzemięźliwości
seksualnej daje ciekawe efekty.

po prostu przeoczyła
> że dobór partnera seksualnego to nie tylko płeć, wiek ale dziesiątki,
> czy setki mniej lub bardziej poznanych elementów - od najbardziej
> prozaicznych ...

No właśnie nie przegapiłam, ja tylko uważam, że płeć nie jest determinująca
w tym doborze i w pewnych warunkach może mieć mniejsze znaczenie niż inne
czynniki.

> Jak do tego droga Marto dorzucisz to co najistotniejsze w naszej
> seksualnej rzeczywistości (oczywiście wg mojej oceny) tzn. miłość,
> zaufanie, szacunek to przekonasz się, że zostanie homoseksualistą
> z "braku laku" jest bardzo skomplikowane, a może wręcz niemożliwe.

Nie dorzucę, bo to co wymieniłeś nie jest aż takie istotne. Pożądanie IMO
pojawia się niezależnie i dużo wcześniej od uczuć wyższych.
Ale nie chcę rozwijać tego tematu - za śliski :-)
Marta

325. Data: 2003-03-21 08:27:09

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> "tweety" <n...@n...pl> wrote in message
> warunkiem
> mi

> Widzisz problem w tym, ze uwazam ze to nie wiekszosc ma sie dostosowywac
> mniejszosci ale odwrotnie.
> Zalozenie jak najbardziej poprawne - nieprawdaz ?
> Mniejszosc ktora chce narzucac swoj punkt widzenia wiekszosci musi miec
> swiadomosc, ze wiekszosc moze jej bolesnie utrzec nosa....

Przekonały się już o tym mniejszości narodowe i mniejszości religijne.
Ale te plakaty nie mają Ci mówić Tylko związki homoseksualne są
dobre/akceptowalne.
One mają informować są też związki homoseksualne i najwyższa pora się z tym
pogodzić.

Magda Wegner

326. Data: 2003-03-21 09:08:34

Temat: Re: Odp: Plakaty gejów
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

żytkownik "Mrowka"
> Dzieci biologicznych nie moga miec to fakt.

Sprostowanie. Mogą i mają biologiczne dzieci, nie mogą miec
biologicznych dzieci biologicznie ze sobą. To spora różnica.
Asia

327. Data: 2003-03-21 09:25:52

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AsiaS" <a...@n...onet.pl> wrote in message
> żytkownik "Mrowka"
>
> Sprostowanie. Mogą i mają biologiczne dzieci, nie mogą miec
> biologicznych dzieci biologicznie ze sobą. To spora różnica.

Chyba na boku. To patologia a nie rodzina IMHO.

328. Data: 2003-03-21 09:28:28

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrowka" <m...@w...pl> wrote in message

> Jakich WAS?Ja jestem heteroseksualna,co nie znaczy ze nie kusi mnie aby
> sprobowac jak to jest z panienka:-)

Tak twierdzisz - ok
Zgadzam sie. Nie mam ochoty ani czasu tego sprawdzac ... :-)

Mowie WAS myslac o osobach zaangazowanych w promowanie homoseksualizmu (bez
roznicy co do ich osobistych preferencji)

329. Data: 2003-03-21 09:39:23

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon"
> Chyba na boku. To patologia a nie rodzina IMHO.
Napisz na pl.soc.dzieci rodzicom którzy mają dzieci
po inseminacjach, in vitro że "to patologia nie rodzina".
Asia

330. Data: 2003-03-21 09:55:27

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> wrote in message

> Ciekawe gdzie znajdziesz lekarza który Ci w tym pomoże.
> Choć może znajdziesz - niestety ;) - ale to tylko dowiedzie skali
problemu.

> Magda Wegner

Oto pare linkow(efekty search na google). Przy okazji prosze porownac
zawartosc merytoryczna:

Tu w miare obiektywnie:
http://delikatne.republika.pl/ciekaw/homosex.htm

Tu strona "koscielna":
http://www.mateusz.pl/okarol/ok_hin.htm

A tu aktywisci:
http://www.gej.net/bq_grupaodwaga.phtml
http://www.klerokratia.pl/homoseksualizm.htm

Tak wiec sprawa nie jest tak jasna, jakby sie to wielu wydawalo.

dobra zona, dobry mąż
Jestem najszczesliwszym czlowiekiem
Nowe zdjęcia naszej rodzinki
Prośba