Plakaty gejów

481. Data: 2003-03-25 12:58:50

Temat: Odp: Plakaty gejów
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adela <p...@O...CZpoczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> O. Czyzbym wyrazala sie w formie "powinnas tak-a-tak sie przyjaznic" ?
Mnie
> sie wydawalo raczej, ze powiedzialam (kilkakrotnie zreszta) ze inaczej
> rozumiemy przyjazn i ze _dla mnie_ to jest tak, ze mowi sie wszystko. Nic
mi
> do Twojego rozumienia przyjazni.

A ciekawe właśnie, skąd w takim razie wiedziałas, jak rozumiem przyjaźń? Bo
skądś musiałaś wiedzieć, skoro napisałaś, że ją rozumeimy inaczej.

> Zalozylam tak z zestawienia dwoch Twoich zdan:
> "Przyjaznie sie z homoseksualistami" oraz
> "Homoseksualiści są homoseksualistami, jest to ich i wyłącznie ich
> sprawa i chcę mieć prawo do tego, żeby mnie to nie obchodziło. "

Ok. To drugie stwierdzenie dotyczyło homoseksualistów w życiu publicznym.
Taki byl tego kontekst. Natomiast zdania odnoszącego się bezposrednio do
przyjaciół (że w zależności od swojej woli mowią mi lub nie) w swoich
dociekaniach nie uwzględniłaś.

boniedydy

482. Data: 2003-03-25 12:59:59

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> "boniedydy" <b...@z...pl> wrote in message
> oczekujesz,
> >
> Powiem wiecej: ja wogole niczego nie oczekuje. Pisze bo chce wyrazic
wlasne
> zdanie -- a reszta to juz w gestii odbiorcy: kiedy, czy i jak.

To bardzo dobrze, bo nie jestem w stanie przerabiać codziennie kilometrowego
postu.

boniedydy

483. Data: 2003-03-25 13:03:47

Temat: Re: Re: Odp: Plakaty gejów
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W swiecie, w ktorym mam kilka blisko znajomych par, pozostali nie sa
na
> tyle bliskimi znajomymi, zeby oceniac czy sa szczesliwi czy nie.

Ja też sie nie wypytuję jak zyją ze sobą ;-)
Ale jeśli para wyjeżdża ze sobą na każdy wyjazd, w góry, na narty,
chodzą po prostu do kina, czy na spotkania towarzyskie zawsze razem i
tak razem od 15, czy nawet 20 lat - myślę że jest szczęśliwa.
Dodam że obracam sie w klubowym towarzystwie ok 50-60 osób i ich par,
z niektórymi znam sie od 20 lat z niektórymi od 2 lat (tymi co później
doszli do klubu)
Towarzystwo jeździ razem w góry, znamy sie dobrze, ale raczej nie
rozmawiamy o sprawach osobistych, chyba ze z tymi najbliższymi.

> Ja tez sie nie pytam - ale czy zwiazek jest homo czy hetero widac :)

A ja o tych sprawach w ogóle nie rozmawiam, wprawdzie mam znajomych,
którzy mieszkają i jeżdżą w obce kraje (np. do Nepalu) z młodszymi od
siebie kolegami, ale w życiu by mi nie przyszło do głowy o tym
rozmawiać.
To jest absolutnie ich prywatna sprawa.
No chyba ze ktoś sam chciałby mi sie zwierzyć, ale w każdym przypadku
(obojetnie czy homo, czy hetero) bylabym zażenowana wysłuchując zbyt
osobistych zwierzeń.

> Moich ponizej 30.

To moze dlatego ?

Pozdrowienia.

Basia

484. Data: 2003-03-25 13:42:34

Temat: Re: Plakaty gejów
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> [...]

[...]
> Ja o faktach, a Ty o uważaniu.

Dlaczego twierdzisz, że Twoje zdanie to fakty, a Basi to uważanie?

> To jeszcze 13 lat do emerytury.

I co z tego, wg. Twoich "faktow" i tak już po ptokach

> I jak z realizacją tych celów po paru latach małżeństwa ?

A co to ma do rzeczy? Może znają sposoby, o których ty nawet boisz się śnić?

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

485. Data: 2003-03-25 13:44:41

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" napisał(a):

> In article <3...@d...pl>, w...@d...pl
> says...

> Tak, mowie powaznie - tak dziala panstwo ktorego mamy nieszczescie byc
> obywatelami. Nic na to nie poradze ze nie podoba Ci sie opis
> rzeczywistosci w jakiej zyjesz.

Ale możesz jakoś się od tego odcinać. Mam wrażenie że bronisz tej
paranoi.

> Organizatorzy tez sie nie chwala, tylko informuja. A Ty oczywiscie
> musisz to przerobic na swoja modle i opisac jako chwalenie sie.

Organizatorzy nie informują o nikim innym, a twierdzisz że inni byli
nawet hojniejsi.

Słowo, że Twoja ?

Pozdrawiam
Adam

486. Data: 2003-03-25 13:47:09

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Z. Boczek" napisał(a):

> Kolej na co? :)

Na Twój wysiłek.

> Jeśli mam wyrażać swoje zdanie - cieszę się, że zrozumiałeś, o co mi
> chodzi.
> O wiele lepiej czyta się dyskusję, gdy uzasadnienie zdania nie jest
> poprzedzone: "A skąd to wiesz? Podaj źródło i cytat" - gdy piszący
> każe się prosić o dowody.
> Taką odpowiedź (jak powyżej napisałeś) wszyscy chcieliby przeczytać od
> razu - zamiast "założysz się?".

A ja chciałbym by ludzie jakoś odpowiadali za swoje słowa.

Pozdrawiam
Adam

487. Data: 2003-03-25 13:47:21

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa napisał(a):

> kochają

> nawzajem. jak dotad w twoich wypowiedziach nie znalazlam zadnego.

Danych statystycznych, przykładów z życia nie tylko moich znajomych ?

> chcialabym
> oczywiscie

> ludzie raczej rzadko zmieniaja plec, chyba, ze sa transseksualistami.

Niektórzy ją tracą. No chyba że Ty znów o prawnych aspektach.

> osob z
> Potrafisz

> tworzeniu

> czy relacje matka-dziecko nazywasz "zwiazkiem"? Matka Teresa ze swoimi
> podopiecznymi wchodzi w "zwiazki"?

relacja - podstawowe pojęcie logiki formalnej oznaczające wszelki
związek lub zależność między dwoma lub więcej przedmiotami, pojęciami,
wielkościami danego rodzaju.

> nudny jestes ze swoja manipulacja.

Natomiast ja się dzięki Tobie dobrze bawię.

Pozdrawiam
Adam

488. Data: 2003-03-25 13:47:27

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa napisał(a):

> rzadko

> co "znowu"?

Sformułuj prawidłowo pytanie wtedy zrozumiesz odpowiedź.

Pytanie o ślub.

Pozdrawiam
Adam

489. Data: 2003-03-25 13:48:28

Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek <z...@w...pl> napisał(a):

> Wprąciłem się, ponieważ Katarzyna Kulpa <k...@k...net>
> popełnił(a) co następuje:

> A Ty znowu swoje uważania, pierona! :]

tak jest, i zadnych faktow :)

-- kasica

490. Data: 2003-03-25 13:50:52

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Szkoda, bo i logiczne, i trafne toto :]
> Wybacz - przekupywać Cię tu nikt nie będzie, żebyś zdanie zmieniła :)

Nie widzę powodu do wybaczania, ani podstaw do przekupywania mnie.

> Czytając Cię, dochodzę do jednego wniosku... Pisząc co piszesz o
> reklamie, podważasz ogólnie jej podstawy i celowość (które to zostały
> marketingowo udowodnione - że działają, że są opłacalne, itp.).
> Ponadto zrozum potrzeby innych - zauważasz moim zdaniem jedynie czubek
> swojego nosa (hm, będąc podobno przyjaciółką homoseksualnych ludzi)...
> Niech pomyślę... jeśli nie masz auta, sprzeciwiasz się kampanii:
> "Piłeś? Nie jedź!" ? Dobrze kojarzę? Uważasz, że lepiej byłoby za te
> pieniądze obić gumą drzewa - przyniosłoby to lepsze rezultaty...?
> Popraw mnie, jeśli się mylę :)

To Cię poprawiam - pomyliłeś mnie z kimś innym i jego (a właściwie jej)
postami.

Blanka

b...@p...onet.pl

dobra zona, dobry mąż