Plantacea

1. Data: 2003-02-11 10:45:28

Temat: Plantacea
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie macie opinie o kremie Herbapolu matująco-nawilżającym Plantacea.
Mam cerę mieszaną i myślę, że to byłby dobry wybór. Lubię kosmetyki z
naturalnymi składnikami a tam przecież są: jeżówka, malina, rokitnik.
Nie wiem tylko czy jest odpowiedni do młodej cery ze wzgl. na obecność
trzech antyutleniaczy czyli witaminek A,C i E. Mam dopiero 20 parę latek i
chyba nie jest mi to jeszcze potrzebne.
Z kolei kuszą mnie jego właściwości bo moja cera jest naprawdę problemowa,
błyszczy się strasznie na czole, w pozostałychpartiach jest super sucha.
Wiekszość kremów albo za bardzo natłuszcza albo za bardzo wysusza.
Może polecicie mi jeszcze cos innego. Zalezy mi i na nawilżaniu i matowaniu.
Czekam na wasze spostrzeżenia i opinie.

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-02-11 10:58:22

Temat: Re: Plantacea
Od: "Agutek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem tylko czy jest odpowiedni do młodej cery ze wzgl. na obecność
> trzech antyutleniaczy czyli witaminek A,C i E. Mam dopiero 20 parę latek i
> chyba nie jest mi to jeszcze potrzebne.

Prawda jest taka, że przeciwutleniacze są nam potrzebne od zawsze.
Przecież wolne rodniki nie zaczynają atakować skóry np. dopiero po
czterdziestce...
Wtedy dopiero zaczyna być ich działalność dramatycznie widoczna!
Absolutnie należy zapobiegać uszkodzeniom skóry, tym bardziej gdy się
mieszka w miejskiej aglomeracji...
( z wolnymi rodnikami jest jak z promieniowaniem słonecznym-filtry stosuje
się przecież u małych dzieci, profilaktycznie, żeby ich skórze słońce nie
zaszkodziło )

Pozdrawiam. Agutek

1. Data: 2003-02-11 10:58:48

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Anka " wrote:

> [...]
> bardzo wysusza. Może polecicie mi jeszcze cos innego. Zalezy mi i na
> nawilżaniu i matowaniu. Czekam na wasze spostrzeżenia i opinie.

Dostałam tem kremik ostatnio,
przepięknie pachnie malinami,
bardzo dobrze sie rozprowadza,
świetnie na niego naklada sie podkład,
ale w żadnm wypadku nie matuje,
buźka po nałozeniu mocno sie błyszczy.
Wydaje mi sie ze jest idealny pod mocno matujący podkład, który moze
przesuszac skóre.
Z tego co wiem nie jest drogi ( cos ok. 20 zł), ale zdecydowanie nie spełnia
zadań kremu matującego - jako nawilżający jest ok.
A te antyutleniacze to akurat spory plus tego kremiku, IMO dla mieszkanek
miasta jest to bardzo wazne, niezaleznie od wieku.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-11 12:34:36

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiekszość kremów albo za bardzo natłuszcza albo za bardzo wysusza.
> Może polecicie mi jeszcze cos innego. Zalezy mi i na nawilżaniu i

Najlepiej popros pania w aptece lub drogerii Natura o probke tego kremu.
Chyba jednej ci nie poskapi i zobaczysz, czy matuje, czy nie.

Szlafroki
DAX - Sekrety Urody
Rozstępy - sorki ale mam pytanie !
kosmetyczka