Planthacea Herbapolu

1. Data: 2003-03-05 22:42:27

Temat: Planthacea Herbapolu
Od: "Miriel" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mi wpadły w oko produkty z tej serii - apetycznie wyglądają :). Czy ktoś
ma jakieś doświadczenia z nimi? Interesuje mnie szczególnie seriia do cery
tłustej i mieszanej a jeszcze konkretniej - krem. Poszukuje bowiem czegoś
lekkiego, nawilżającego, beztłuszczowego itd. :) na dzień pod podkład.

pozdrawiam ,
Miriel

1. Data: 2003-03-06 07:29:15

Temat: Re: Planthacea Herbapolu
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miriel <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b45ueb$d1m$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> tłustej i mieszanej a jeszcze konkretniej - krem. Poszukuje bowiem czegoś
> lekkiego, nawilżającego, beztłuszczowego itd. :) na dzień pod podkład.

Mam od kilku tygodni krem , właśnie ten do cery mieszanej z maliną. Bardzo
fajniutki, tzn. moja skóra po nim się nie świeci, odświeża fantastycznie.
Pod podkład idealny. Mały minusik, ze jak nawalę dużą warstwę to delikatnie
się wałkuje.
Używam go razem z tonikiem z tej serii, efekt jest o niebo lepszy. Na pewno
warto go kupić.
Kupiłam w Drogeria Natura za 16.99 zł

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-03-06 11:56:28

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam tego kremiku (toniku jeszcze nie mam) od jakichs 2 tygodni. jestem
bardzo zadowolona, a skore mam mieszana. jak dla mnie, to pod podklad jest
idealny. byle nie 1 - moze malo wazne, ale: jechalam tydzien temu na narty i
pakowalam kosmetyczke, dokrecilam wszystko, zeby sie nie wylalo, ale z kremu
Planthacea odskoczylo wieczko i spory kawalek sie ukruszyl :((( musialam
okrecac w worek i w ogole balam sie, ze sie wyleje. nigdy nic takiego mi sie
nie przytrafilo. mogliby polepszyc jakosc opakowan....

maja

1. Data: 2003-03-06 17:58:45

Od: "Guśka" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Miriel" <k...@t...pl> wrote in message
> [...]
> Miriel
>
> a ja uzywam peelingu z tej serii i bardzo go sobie chwale :) Buzka jest po
nim taka gladziutka....:)

Pozdrawiam, Guska

1. Data: 2003-03-06 19:05:32

Od: "Miriel" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kupiłam w Drogeria Natura za 16.99 zł
>
> Pozdrawiam
> Anka

ooo - to muszę dobrze poszukać, bo w swojej aptece widziałam po 20 zł, a
tonik był po14

Miriel

1. Data: 2003-03-06 20:12:57

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miriel <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b48648$i2a$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Anka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> ooo - to muszę dobrze poszukać, bo w swojej aptece widziałam po 20 zł, a
> tonik był po14

Pewnie poszukaj, tonik też kupiłam taniej bo za 12zł. Prawie nigdzie,
obeszłąm głównie apteki nie mogłam tych kosmetyków spotkać. Większość
aptekarejk było nie w temacie wogóle.

POzdrawiam
Anka

1. Data: 2003-03-12 21:08:19

Od: "Betty" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miriel" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> Tak mi wpadły w oko produkty z tej serii - apetycznie wyglądają :). Czy
ktoś
> ma jakieś doświadczenia z nimi?

Używam mleczka do demakijażu. Jest skuteczny, miły dla twarzy tylko troszkę
moze za żadki?? Ale w sumie jestem zadowolona.
Betty

jak tam spotkanie na stolarskiej?
zbędny tłuszczyk
Tonik alkoholowy