Platan , brzoza

1. Data: 2005-09-09 19:37:08

Temat: Platan , brzoza
Od: "Rysiek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
które z drzew : Platan klonolistny ,brzoza brodawkowata będzie dobrze
rosło na działce 800m2 słoneczna - zero cienia , w lecie mało wilgotna wręcz
sucha .
Będę także wdzięczny za propozycje drzew liściastych mogących skutecznie i
szybko "ocienić"
działkę.

dzięki za pomoc Rysiek

2. Data: 2005-09-09 19:46:47

Temat: Re: Platan , brzoza
Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Będę także wdzięczny za propozycje drzew liściastych mogących skutecznie i
> szybko "ocienić"
> działkę.

Na suchej raczej brzoza. A jak chcesz gleboki cien to platan

Elfir

3. Data: 2005-09-09 19:53:44

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Rysiek" <k...@o...pl> wrote:

> które z drzew : Platan klonolistny ,brzoza brodawkowata będzie
> dobrze rosło na działce 800m2 słoneczna - zero cienia , w lecie mało
> wilgotna wręcz sucha .

Oba.

> Będę także wdzięczny za propozycje drzew liściastych mogących
> skutecznie i szybko "ocienić" działkę.

Lipa. Dąb. Grab. Klon. Miłorząb. Sosna. Jodła. I pewnie ze sto
innych.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Inna panienka z Legnicy,
Kochała się w ośmiornicy,

4. Data: 2005-09-09 20:08:15

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09 Sep 2005 21:53:44 +0200, Grzegorz Sapijaszko
napisał(a):

> Lipa. Dąb. Grab. Klon. Miłorząb. Sosna. Jodła. I pewnie ze sto
> innych.

Jodła raczej wilgotne woli, wiem bo przesadzałam i dostała
takiego kopa, że aż miło. Grab z moich obserwcji tez woli
wilgotniejsze.
Ale brzozy to i owszem. Ze trzy obok siebie dadzą już po
jakimś czasie trochę cienia. Poza tym ładne są.

Marta

5. Data: 2005-09-10 21:27:00

Od: downsilesian <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dąb i miłorząb to akurat rosną wolno, najszybciej na suchą glebę brzoza
i olsza ale są krótkowieczne - platan może być trochę za duży na
działkę 800m

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

6. Data: 2005-09-11 08:12:48

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

downsilesian <u...@d...idealny.pl> wrote:

> Dąb i miłorząb to akurat rosną wolno,

Jeśli półmetrowe przyrosty na dębie i ok. 30-cm na miłorzębie to
wolno, to ja przepraszam..

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Spotkali się na wycieczce w Tajlandii
Ona Wanda z Polski, a on berliński dandys

7. Data: 2005-09-11 08:48:33

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11 Sep 2005 10:12:48 +0200, Grzegorz Sapijaszko
napisał(a):

> Jeśli półmetrowe przyrosty na dębie i ok. 30-cm na miłorzębie to
> wolno, to ja przepraszam..

To co Ty temu ginkusiu robisz?
Bo moja siewka od Ciebie ledwo nad ziemię wystaje:(

Marta

8. Data: 2005-09-11 08:50:06

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli półmetrowe przyrosty na dębie i ok. 30-cm na miłorzębie to
> wolno, to ja przepraszam..
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Szczególnie w pierwszych latach swego istnienia.

Pozdrawia na tej ziemi boletus

9. Data: 2005-09-11 18:40:41

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

> To co Ty temu ginkusiu robisz?

Nic.

10. Data: 2005-09-11 20:54:29

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11 Sep 2005 20:40:41 +0200, Grzegorz Sapijaszko
napisał(a):

> Daj mu szansę :-)

To już druga...
Po trzeciej wiesz co się dzieje...