Płyn do naczyć do okularów.

1. Data: 2005-12-29 08:07:26

Temat: Płyn do naczyć do okularów.
Od: "nextor" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłem okulary w Vision Express. Są w porządku. Jestem zadowolony.
Jednakże pani uprzejmnie poradziła mi myć ukulary przy pomocy płynu do
zmywania naczyń, bo nie będzie smug, jak po wodzie z mydłem.
Tylko, czy płyn do naczyń nie zmyje przy tym filtrów (UV,
przeciwelektromagnetyczny i in.)

2. Data: 2005-12-29 08:26:15

Temat: Re: Płyn do naczyć do okularów.
Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

nextor napisał(a):
> [...]
> zmywania naczyń, bo nie będzie smug, jak po wodzie z mydłem.
> Tylko, czy płyn do naczyń nie zmyje przy tym filtrów (UV,

mam okulary od 5 lat z filtrami i antyrefleksem...
myje plynem do mycia naczyn, plucze ciepla woda i wycieram miekka
chusteczka...
nic sie nie zmywa, chociaz okulary mam z lekka porysowane ale to juz
mechanieczne uszkodzenia...
dogma

3. Data: 2005-12-29 08:52:08

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:dp05g6$g01$1@nemesis.news.tpi.pl tako rzecze nextor

> Tylko, czy płyn do naczyń nie zmyje przy tym filtrów
> (UV, przeciwelektromagnetyczny i in.)

Myślisz, że płyn do naczyń to coś agresywniejszego chemicznie od np.
deszczówki w mieście lub bryzgów wody morskiej?

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

4. Data: 2005-12-29 09:16:50

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko, czy płyn do naczyń nie zmyje przy tym filtrów (UV,
> przeciwelektromagnetyczny i in.)

Po co w okularach filtr przeciwelektromagnetyczny ? :]

5. Data: 2005-12-29 09:20:36

Od: "nextor" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz, że płyn do naczyń to coś agresywniejszego chemicznie od np.
> deszczówki w mieście lub bryzgów wody morskiej?

Nie wiem. Zależy w którym mieście. Ja mieszkam w małym miasteczku na
Mazurach.

6. Data: 2005-12-29 10:06:20

Od: MacAaron <f...@t...a-to-sio.pl> szukaj wiadomości tego autora

Redtown:

> Po co w okularach filtr przeciwelektromagnetyczny ? :]

No jak to po co? Żeby unieszkodliwić "promieniowanie z komputera"! :D

Do autora wątku: Możesz być spokojny. Okulary z VE na pewno żadnych
filtrów nie mają. :)

MacAaron

7. Data: 2005-12-29 10:10:53

Od: "nextor" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redtown wrote:

> Po co w okularach filtr przeciwelektromagnetyczny ? :]

Mam tradycyjny telewizor, tzn. z kineskopem, a więc wydzielający intensywnie
promieniowanie elektromagnetyczne.

8. Data: 2005-12-29 10:49:52

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Dec 2005 11:10:53 +0100, nextor wrote:

> Mam tradycyjny telewizor, tzn. z kineskopem, a więc wydzielający intensywnie
> promieniowanie elektromagnetyczne.

No I?

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

9. Data: 2005-12-29 11:19:14

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam tradycyjny telewizor, tzn. z kineskopem, a więc wydzielający
> intensywnie
> promieniowanie elektromagnetyczne.

Mogłes poprosić o dodatek szkła z ołowiem, miałbyś filtr anty-rentgen. Full
wypas :]

10. Data: 2005-12-29 12:24:53

Od: "Woreczek" <n...@n...nima.pl> szukaj wiadomości tego autora

nextor <n...@i...pl> napisal nam:

> [...]
> zmywania naczyń, bo nie będzie smug, jak po wodzie z mydłem.
> Tylko, czy płyn do naczyń nie zmyje przy tym filtrów (UV,

rozcienczony plyn, palcami, oplukac nie spienionym strumyczkiem wody -
blysk.

pogłębianie wiedzy medycznej
Chrapanie u 1,5 roczniaka.
Śluziak nadgarsta - co to takiego ?
bol na zmiane pogody w dawno zlamanej rece
[sprzedam]Słownik lekarski niemiecko-polski 1989r.