Płyny do higieny intymnej

1. Data: 2003-05-15 22:10:55

Temat: Płyny do higieny intymnej
Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie płyny do higieny intymnej lubicie/polecacie najbardziej ?

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-15 22:19:54

Temat: Re: Płyny do higieny intymnej
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 May 2003 00:10:55 +0200, Evunia <e...@i...pl> wrote:
:
: Jakie płyny do higieny intymnej lubicie/polecacie najbardziej ?

Ziaja. swietny jest tez taki z wyciagiem z owsa, ale nijak sobie nie moge
firmy przypomniec. jakas wloska chyba.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-05-15 22:24:57

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 May 2003 22:19:54 GMT, Katarzyna Kulpa wrote:

>: Jakie płyny do higieny intymnej lubicie/polecacie najbardziej ?
>
> Ziaja. swietny jest tez taki z wyciagiem z owsa, ale nijak sobie nie moge
> firmy przypomniec. jakas wloska chyba.

Dzięki :) Gdybyś sobie później przypomniała, to daj znać, proszę :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-15 22:28:39

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam AA o zapachu melona lub konwali

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-05-15 22:32:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evunia" <e...@i...pl> wrote in message

> Jakie płyny do higieny intymnej lubicie/polecacie najbardziej ?

dla mnie najlepsza polska pianka Bielendy :-) z wyciagiem z kory debu.
iwon(k)a

1. Data: 2003-05-15 22:34:01

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 May 2003 00:24:57 +0200, Evunia <e...@i...pl> wrote:
: On 15 May 2003 22:19:54 GMT, Katarzyna Kulpa wrote:
:
: >: Jakie płyny do higieny intymnej lubicie/polecacie najbardziej ?
: >
[...]

fresh&clean :) wbrew pozorom firma wloska. niestety dawno nie widzialam go
w sklepie.

kasica

1. Data: 2003-05-15 22:34:12

Od: "Justyś" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jakie płyny do higieny intymnej lubicie/polecacie najbardziej ?
> --
> Eva Sheers

Polecam Lactacyd-emulsja do higieny intymnej. Daje dlugie uczucie swiezosci
i pachnie bardzo podobnie jak krem do rak "Kozie Mleko".

--
Justyna

1. Data: 2003-05-16 06:40:19

Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jakie płyny do higieny intymnej lubicie/polecacie najbardziej ?

A mnie ginekolog odradzil stosowanie takich plynow :) Polecam wiec zwykle
szare mydlo. Moze nie pachnie tak pieknie jak wszystkie plyny i pianki ale
swoja role myjaca spelnia doskonale :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-05-16 06:41:08

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jakie płyny do higieny intymnej lubicie/polecacie najbardziej ?
AA Lazurowa Swiezosc, Oceanic. Super wydajny, z pompka, slicznie pachnie i
odswieza. Czego mozna chciec wiecej? :)

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-05-16 06:47:53

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fajna laska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> A mnie ginekolog odradzil stosowanie takich plynow :) Polecam wiec zwykle
> szare mydlo. Moze nie pachnie tak pieknie jak wszystkie plyny i pianki ale
> swoja role myjaca spelnia doskonale :)
Koniecznie ma byc szare mydlo? Czy po prostu o mydlo chodzi, jakiekolwiek? I
nie szczypie Cie to i nie wysusza???

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

Polerowanie paznokci
kosmetyki Bell
Płyn Neril
infoirmacja dla wielbicielek herba fresca geurlain
biotherm chanel