Płyta indukcyjna dwupolowa

1. Data: 2012-09-14 19:21:41

Temat: Płyta indukcyjna dwupolowa
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Nie orientujecie się, jak standardowo zasilane są indukcje dwupolowe?
400v, czy 230v? Na stronach producentów niewiele jest na ten temat
napisane, a będę remontował kuchnię i zastanawiam się jaki przewód
pociągnąć, a raczej, czy pozostać przy gazie, czy wejść w indukcję.
Indukcja wchodzi w grę tylko dwupolowa i jeśli będzie na 230v.

Pozdrawiam,
MW

2. Data: 2012-09-14 21:29:59

Temat: Re: Płyta indukcyjna dwupolowa
Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" <n...@p...tu> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> pociągnąć, a raczej, czy pozostać przy gazie, czy wejść w indukcję.
> Indukcja wchodzi w grę tylko dwupolowa i jeśli będzie na 230v.

Raczej każda płyta do domowej kuchni idzie na 230V. Mimo to polecam
pociągniecie trzech faz do kuchni.

3. Data: 2012-09-15 09:15:44

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim wrote:
> [...]
> pociągnąć, a raczej, czy pozostać przy gazie, czy wejść w indukcję.
> Indukcja wchodzi w grę tylko dwupolowa i jeśli będzie na 230v.

myślę że to zasadniczo zależy od mocy tej kuchenki...

dwupolowa to pewnie z 3kW max więc pewnie będzie na 220.

niektóre kuchenki mają przełączane zasilanie albo 220 albo 400 .

4. Data: 2012-09-15 19:15:25

Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-14 23:29, Andy Niwinski pisze:

> "wolim" <n...@p...tu> schrieb im Newsbeitrag

> Raczej każda płyta do domowej kuchni idzie na 230V. Mimo to polecam
> pociągniecie trzech faz do kuchni.

Moją można podłączyć na 1 lub2 fazy.

Paweł

5. Data: 2012-09-19 19:06:48

Od: arturs <n...@m...mnie.tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-14 21:21, wolim pisze:
> [...]
> pociągnąć, a raczej, czy pozostać przy gazie, czy wejść w indukcję.
> Indukcja wchodzi w grę tylko dwupolowa i jeśli będzie na 230v.

ja mam 2 pola indukcyjne plus 2 pola gazowe - zasilanie 230V..

6. Data: 2012-10-09 10:10:51

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 września 2012 21:21:44 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
> [...]
przy gazie, czy wejść w indukcję. Indukcja wchodzi w grę tylko dwupolowa i jeśli

Kupiłam dwupolową TEKA, zasilanie 230V, a sama płyta, oba pola indukcyjne mają moc
2700W (2900 szczytowa wg instrukcji, ale płyta z automatu nie grzeje tak dłużej niż
kilka minut i wróci na 2700).
Przy czym nie zdarzyło mi się dotąd obu pól uruhomić z mocą maksymalną - nie było
takiej potrzeby.
Zabezpieczenie przed/czy też za/licznikowe mieszkania (kawalerki) jest bardzo małe,
bodajże 15A, a bezpieczniki w domu to 6A światło i 10A gniazdka (oraz trzeci obwód
pralka, ale mocy nie pamietam).

Rada poza tematem: dla osób wątpiacych czy dwa pola wystarczą? Wystarczą, do dwóch
pól indukcyjnych dołaczyłam czajnik elektryczny, dzięki temu radzę sobie z całą
kuchenną obsługą na dwóch polach grzejnych.

Cheap Nike Air Max 90 Shoes Air Max 2012 Shoes Air Max Classic BW 91 Shoes wholesale www.BuyGoodGoods.com
Pralko-suszarka lub suszarka
bezdymne spalanie skoszonej trawy?
Gdzie w Wawie tania kuchenka turystyczna (Rsonic) za +-40 pln?
Cheap LV Jeans,Prada Jeans,Rock&Republic Jeans,RMC Jeans,Robins Jeans ,TR Jeans,Versace Jeans,Affiliction Jeans,7 For All Mankind Jeans www.BuyGoodGoods.com