Plyta indukcyjna - opinie

1. Data: 2006-07-04 12:18:35

Temat: Plyta indukcyjna - opinie
Od: "Buniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam zamiar zakupic plyte indukcyjna Ariston KBT 6124 ID BI moze ktos z
szanownych grupowiczow uzywa takowej i moze cos na jej temat powiedziec.
Mile widziane sa rowniez opinie z uzytkowania plyt indukcyjnych generalnie
nie tylko tego modelu.

Pozdrawiam
Buniek

2. Data: 2006-07-04 13:15:13

Temat: Re: Plyta indukcyjna - opinie
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Buniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mile widziane sa rowniez opinie z uzytkowania plyt indukcyjnych generalnie
> nie tylko tego modelu.

Jak dla mnie - rewelacja. Szczegóły - w archiwum.
I.

3. Data: 2006-07-04 13:32:52

Od: "Buniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dla mnie - rewelacja. Szczegóły - w archiwum.

Jakos nie moge sie doszukac archiwum google tez nie znajduje jakis
konkretnych archiwalnych postow

Pozdrawiam
Buniek

4. Data: 2006-07-04 13:46:50

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakos nie moge sie doszukac archiwum google tez nie znajduje jakis
> konkretnych archiwalnych postow

Nie rozwalaj mnie, plizzzz.
http://groups.google.pl/advanced_search?hl=pl
I.

5. Data: 2006-07-06 08:02:34

Od: kropka <"lilka(kropka)w"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Buniek napisał(a):
> [...]
> Mile widziane sa rowniez opinie z uzytkowania plyt indukcyjnych generalnie

Cholerka, łaziłam wczoraj po MediaMarkt i nie widziałam nic o nazwie:
płyta indukcyjna, było: płyta ceramiczna i płyta ekektryczna, czym się
różni? :)

6. Data: 2006-07-06 08:21:43

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kropka" <"lilka(kropka)w"@op.pl> napisał w wiadomości
> Cholerka, łaziłam wczoraj po MediaMarkt i nie widziałam nic o nazwie:
> płyta indukcyjna, było: płyta ceramiczna i płyta ekektryczna, czym się
> różni? :)

Niczym. Wystarczyło zapytać sprzedawcę.
I.

7. Data: 2006-07-06 12:53:06

Od: kropka <"lilka(kropka)w"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):
> Użytkownik "kropka" <"lilka(kropka)w"@op.pl> napisał w wiadomości
>
> Niczym. Wystarczyło zapytać sprzedawcę.
> I.

Już wiem co odpowiadać połowie pytającym na tej grupie.
Kropka

8. Data: 2006-07-06 15:13:05

Od: "Arbiter" <@arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Cholerka, łaziłam wczoraj po MediaMarkt i nie widziałam nic o nazwie:
> płyta indukcyjna, było: płyta ceramiczna i płyta ekektryczna, czym się

płyta indukcyjna jest zarówno ceramiczna jak i elektryczna. Ceramiczny blat.

Jednak mowiac o płycie ceramicznej ma sie zwykle na mysli zwykłą płytę z
grzaniem grzałką.

Plyta indukcyjna - innna zasada działania

9. Data: 2006-07-07 13:59:50

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już wiem co odpowiadać połowie pytającym na tej grupie.

Tej, co idzie do sklepu i nie umie twarzy otworzyć - zdecydowanie tak.
I.

10. Data: 2006-07-10 07:00:27

Od: kropka <"lilka(kropka)w"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):
> Użytkownik "kropka" <"lilka(kropka)w"@op.pl> napisał w wiadomości

> Tej, co idzie do sklepu i nie umie twarzy otworzyć - zdecydowanie tak.
> I.

Hmm, muszę się nauczyć otwierać twarz, zawsze jakieś nowe doświadczenie :).

Marchewka, wyluzuj się proszę :).
Kto pyta-nie błądzi, w Media nie znalazłam nikogo w pobliżu (jak zawsze
gdy kogoś trzeba), więc zapytałam tutaj. To jakaś zbrodnia? Zaśmieciłam
ci grupę? Włącz ignorowanie i po sprawie :)

Kropka

Krochmal - w spray'u? /jak najłatwiej wykrochmalić/
do uzytkownikow zmywarek
Elektrolux
rolety na drzwi balkonowe lub duze okno
Kolor oscieznic