Plyta szklana gazowa pod zabudowe (matercook)

1. Data: 2007-03-21 08:52:49

Temat: Plyta szklana gazowa pod zabudowe (matercook)
Od: "Maniek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zamierzam wkrotce kupic piecyk elektryczny z plyta gazowa pod zabudowe.
Spodobala mi sie ostatnio plyta szklana (czarna, podobno ze szkla
hartowanego z firmy Mastercook). Chcialem sie dopytac czy warto sobie takie
cos kupic, czy przypadkiem mi sie to zaraz nie porysuje garnkami, albo rog
mi sie nie odlamie jak garnek mi "spadnie". Czy lepiej kupic plyte
"tradycyjna" metalowa?

Maniek

2. Data: 2007-03-21 10:00:16

Temat: Re: Plyta szklana gazowa pod zabudowe (matercook)
Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maniek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cos kupic, czy przypadkiem mi sie to zaraz nie porysuje garnkami, albo rog
> mi sie nie odlamie jak garnek mi "spadnie". Czy lepiej kupic plyte

ja użytkuje taką płytę od ok 2 miesięcy i drugi raz nie zdecydowałabym sie
na to rozwiązanie. W sumie nie zdarzyło mi sie, aby garniki mi pospadały,
albo porysowały powierzchnię, ale na tym cholerstwie widać najdrobniejszą
pierdółkę i jeśli chce się mieć wszystko na super połysk, to trzeba po
każdym gotowanku porządnie to myć, i to nie wystarczy przelecieć tylko
szmatką do sucha. ja muszę najpierw zmyć tłuszcz, wytrzeć, potem spryskuję
płynem do szyb i czystą, suchą ścierką bawełnianą poleruję to dziadostwo. Do
tego przy tych palnikach dookoła zawsze trzeba przyłożyc się bardziej, bo
tam lubi zbierać się brud i tłuszcz. Strasznie dużo roboty z utrzymaniem
tego w należytej czystości. Co jakiś czas muszę przetrzeć cilitem, bo od
kropel, plam wody pozostają obwódki, które niczym innym nie wypolerujesz,
jeśli chcesz mieć jednolitą , błyszczącą taflę.
Uwazam, ze taki metalowy byłby znacznie łatwiejszy w utrzymaniu w czystości.

3. Data: 2007-03-21 10:00:43

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takie cos kupic, czy przypadkiem mi sie to zaraz nie porysuje garnkami,
> albo rog mi sie nie odlamie jak garnek mi "spadnie". Czy lepiej kupic

Ja takowej tylko Whirpoola uzywam od kwietnia zeslego roku i jest ciagle jak
nowa. Raz spadla mi na nia gruba, ciezka pokrywa szklana od patelni i
zrobila delikatna ryske, ale teraz jak czyszcze te plyte to jej nawet nie
widze wiec mysle, ze jest bardzo wytrzymala. Nie powiem, ze dodatkowo efekt
zupelnie inny niz tradycyjny metal.

--
pozdr,
ewka

4. Data: 2007-03-21 10:09:30

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syla" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Do
> tego przy tych palnikach dookoła zawsze trzeba przyłożyc się bardziej, bo

E przesadzasz, po pierwsze trzeba tak gotowac, by jak najmniej "kipialo", po
drugie nie zabiera to czyszczenie az tak duzo czasu. Ja tez codziennie to
myje, bo czasem parujaca woda spod pokrywki czy cos nakapie, wpryska tluszcz
itd. ale nie narzekam, uzywam cifu do powierzchni, szybciutko schodzi brud,
druga wilgotna czysta szmatka taka zbierajaca (nie wiem tak jakby gumowa)
wycieram i gotowe. Calosc zajmuje nie wiecej niz 3 minuty.

Co jakis czas cilitem bang pryskam na te zeliwne kostrukcje, na ktorych
garnki stoja i tez ladnie brud z nich schodzi. Generalnie to tylko sprawia
takie wrazenie, ze duzo roboty, ale faktycznie to jest moment, by po
gotowaniu doprowadzic to do czysta.

--
pozdr,
ewka

5. Data: 2007-03-21 10:16:55

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> druga wilgotna czysta szmatka taka zbierajaca (nie wiem tak jakby gumowa)
> wycieram i gotowe. Calosc zajmuje nie wiecej niz 3 minuty.

no to będę musiała sprawić sobie może tą gumową szmatkę, moze wtedy będzie
szło łatwiej, bo mnie strasznie denerwuje jak zostają takie mazaje, niby
wszystko czyste, ale te mazaje pozostają, jak nie użyję płynu do szyb i
czystej, suchej bawełnianej scierki

> [...]
> garnki stoja i tez ladnie brud z nich schodzi. Generalnie to tylko sprawia
> takie wrazenie, ze duzo roboty, ale faktycznie to jest moment, by po

o i ten cilit bang, nigdy jeszcze go nie miałam, bo drogi, ale na takie raz
po raz można sobie kupić.

6. Data: 2007-03-21 10:36:41

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maniek" <m...@w...pl> wrote in news:etqs0l$lpm$1@nemesis.news.tpi.pl:

Pogooglaj w archiwum bo o tym bylo, sam sie na tym opieralem wybierajac
swoja.
Mam Bosha, wyglada fantastycznie, co prawda TZ czysci to mleczkiem i
miekka szmatka, ale na razie po trzech tygodniach wyglada nadl ladnie ;-)
Z reszta taka byla konkluzja tamtej dyskusji. Metalowa tak samo porysujesz

e-Shrek

7. Data: 2007-03-21 10:51:24

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> porysuje garnkami, albo rog mi sie nie odlamie jak garnek mi
> "spadnie". Czy lepiej kupic plyte "tradycyjna" metalowa?

Porysować nie porysujesz, ale naczyścisz się tego w nieskończoność, na
takiej szybie widać nawet ślady po gotowaniu wody na makaron.

J.

8. Data: 2007-03-21 12:35:15

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kropel, plam wody pozostają obwódki, które niczym innym nie wypolerujesz,
> jeśli chcesz mieć jednolitą , błyszczącą taflę

czyli jesteś niewolnikiem swojej własnej kuchenki...

kupno/darowizna działki - jaka forma transakcji
Zatkany odpływ
Sprzęt TEKA
rolety zasuwane od dołu
zabezpieczenie przeciwwyplywowe gazu