Płyta ze zdjęciami ze spotkania

1. Data: 2003-09-28 18:16:53

Temat: Płyta ze zdjęciami ze spotkania
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Dawno obiecane zdjęcia ze spotkania grupowiczów, któro odbyło się w
ogrodzie Grażyny i Bogusława Radzimierskich, 17. maja, w postaci
,,galerii'' poszczególnych fotografujących zebrane są pod adresem
http://www.sapijaszko.net/spotkanie/index.html. Na serwerze nie ma
jednak (ze względów technicznych) zdjęć w oryginalnym rozmiarze...

Zdjęcia te, w podobym układzie jak na www, dostępne są na płycie CD --
chętni nań proszeni są o przesłanie adresu na jaki ma być wysłana
płyta. Uprzedzając ewentualne pytania o koszt/cenę płyty -- płyta
(łącznie z przesyłką) kosztuje 0.00 zł, mile widziana jest natomiast
gratyfikacja w naturze :-).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Rzekła żona do Nietzschego:
,,Jesteś całkiem do niczego''.

2. Data: 2003-09-28 18:25:46

Temat: Odp: Płyta ze zdjęciami ze spotkania
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...
> Witam serdecznie,
>
> Dawno obiecane zdjęcia ze spotkania grupowiczów, któro odbyło się w
> ogrodzie Grażyny i Bogusława Radzimierskich, 17. maja, w postaci

Was tam tyle bylo! Nie zadeptaliscie Boguslawowi ogrodu?!

Elfir

3. Data: 2003-09-28 19:27:25

Temat: Re: Płyta ze zdjęciami ze spotkania
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message

> Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...

> Was tam tyle bylo! Nie zadeptaliscie Boguslawowi ogrodu?!

Ogrodu Bogusława nie da się zadeptać. To zwiedzający wychodzi zadeptany:-).
Oczywiście nasuwają się też inne określenia, np. porażony, oszołomiony,
wstrząśniety itp. Sądzę, że powinnaś jak najszybciej zwiedzić ten ogród.
Przypominają mi się odczucia i późniejsze działania Jerzego;-)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-09-28 20:05:07

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> płyta. Uprzedzając ewentualne pytania o koszt/cenę płyty -- płyta
> (łącznie z przesyłką) kosztuje 0.00 zł, mile widziana jest natomiast

Jak przyjemnie jest sobie przypomnieć... :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Oczywiście, ze chcę tę płytę. :-)
J.

5. Data: 2003-09-28 22:17:34

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bl7cub$alt$...@a...news.tpi.pl...

> Przypominają mi się odczucia i późniejsze działania Jerzego;-)

Raczej brak zdolności do jakichkolwiek działań.... :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2003-09-30 18:32:56

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> writes:

> Zdjęcia te, w podobym układzie jak na www, dostępne są na płycie CD
> [bla, bla, bla]

Płyty, wszystkim dotychczasowym zainteresowanym, wysłałem dzisiaj.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Tak chudą była panienka z Wikliszek,
że na jej widok brał ludzi skręt kiszek.

7. Data: 2003-10-01 04:16:10

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Płyty, wszystkim dotychczasowym zainteresowanym, wysłałem dzisiaj.
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Sądziłem że będziesz rozwoził osobiście:-)
:-) Bogusław też zainteresowany :-)

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

8. Data: 2003-10-01 06:59:27

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Sądziłem że będziesz rozwoził osobiście:-)

W sumie z Łodzi do Wrocławia taka sama odległość, jak z Wrocławia do
Łodzi :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pan Zenek (żył w mieście S. on)
Rzekł żonie, żując salceson:

9. Data: 2003-10-01 12:52:13

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message
> r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:
>
> W sumie z Łodzi do Wrocławia taka sama odległość, jak z Wrocławia do
> Łodzi :-)

Z tym to bywa roznie. Na przyklad od piatku do srody jest 5 dni,
a od srody do piatku tylko 2.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2003-10-01 13:44:17

Temat: NTG
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tym to bywa roznie. Na przyklad od piatku do srody jest 5 dni,
> a od srody do piatku tylko 2.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Ale za to od Piątku do Środy i od Środy do Piątku jest juz tyle samo!

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

Nude Neighbour Tanning