Płytkie pralki Siemens - pytanie do użytkowników

1. Data: 2006-11-09 10:23:45

Temat: Płytkie pralki Siemens - pytanie do użytkowników
Od: "jatu" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do zakupu pralki Siemens z wsadem od frontu, w wersji płytkiej
(głębokość 40 cm, model WS 12X460PL lub 10x460PL). Jakoś czas temu pojawił się
post osoby która z takiej pralki nie była zadowolona. Wątek się rozwijał
niestety nie pojawiły się wypowiedzi innych użytkowników tego sprzętu.

Jeśli ktoś posiada taką pralkę to proszę o informacje czy rzeczywiście pralka
pracuje głośno i czy przyciski sensorowe działają niezbyt precyzyjnie. Z góry
dzięki za pomoc

2. Data: 2006-11-10 13:49:56

Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam Siemens SIWAMAT XS 440
Dziala dobrze. Pranie zwykla 45 minut, male zuzycie pradu i wody.
Choc teraz byl szulaka pralki z opcja prania 15 minut(przepierka) - to fajna
rzecz przy malym dziecku.
Jedyna wada- nie miesci sie do niej duzy koc.
Po 4 latach bez usterek- jest OK

J&J

3. Data: 2006-11-10 18:15:01

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Jedyna wada- nie miesci sie do niej duzy koc.

ja w mojego siwamat xs 1063 (też płyciutka) wepchnęłam ostatnio ciepłą
kołdrę z ikei. Fakt,że musiałam dolać ręcznie wody ale wyprało, wyplukało i
porządnie wywirowało to koca sie nie da? ja piorę.
pozdrawiam
yewka- wroclaw

4. Data: 2006-11-15 09:09:06

Od: "jatu4" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za odpowiedzi. Czy możecie jeszcze napisać jak z hałasem tych pralek?
Czy rzeczywiście pracują głośno?

5. Data: 2006-11-15 18:18:41

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w porownaniu z poprzednią amiką - cisza!!
pozdrawiam
yewka- wroclaw

6. Data: 2006-11-17 07:22:18

Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

po zamknieciu drzwi do lazienki nic nie slychac. Halas jest tylko jak
wiruje- ale jest niewielki.

J&J

7. Data: 2006-11-18 12:09:39

Od: "clouu" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moi rodzice maja taka i jak jestem u nich to zawsze slysze swist turbiny
jakos niemoge sie przyzwyczaic do tego (nie zapamietuje halasu i z
przerazeniem sie rozgladam ale to pewnie sila przyzywczajenia) tez myslalem
o niej ale wybor padl a boschke

8. Data: 2006-11-19 15:38:42

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Nov 2006 09:09:06 +0000 (UTC), jatu4 napisał(a):

> Dziękuję za odpowiedzi. Czy możecie jeszcze napisać jak z hałasem tych pralek?
> Czy rzeczywiście pracują głośno?

Największy hałas to stukanie guzików i zamków o szybkę.
Ponieważ wcześniej miałem pralkę ładowaną od góry
to długo się nie mogłem przyzwyczaić :)

Miroo (http://miroo.ovh.org)

9. Data: 2006-11-19 21:41:11

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl

> Największy hałas to stukanie guzików i zamków o szybkę.
> Ponieważ wcześniej miałem pralkę ładowaną od góry
> to długo się nie mogłem przyzwyczaić :)

A dla mnie wirowanie, ktore przypomina start samolotu. Dzwiek jest nie do
wytrzymania. Moze mam zbyt wyczulony sluch na wysokie tony...
I jedna uwaga. Nie widze roznicy w odwirowanych rzeczach miedzy obecna
pralka (Siemens) wirujaca na 1000 obrotow, a moja poprzednia Daewoo na
bodajze 800. Tyle tylko, ze Daewoo robila to zdecydowanie ciszej. Obecna
przy wirowaniu na 800 czy 600 robi taki sam halas jak przy 1000.

Notabene wirowanie zaczyna chyba szwankowac. Czasem, czy to w cyklu prania
czy tez samo wirowanie (i to kilkukrotne) jest "bez startu samolotu" czyli
wiem, ze rzeczy beda nieodwirowane. Zglaszalam ten fakt do serwisu, niestety
tylko na automatyczna sekretarke i ...cisza. Nikt z serwisu nie raczyl sie
ze mna skontaktowac, a minal juz drugi tydzien.

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

10. Data: 2006-12-10 20:50:47

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sun, 19 Nov 2006 22:41:11 +0100, name: Iwona_s:

> [...]
> bodajze 800. Tyle tylko, ze Daewoo robila to zdecydowanie ciszej. Obecna
> przy wirowaniu na 800 czy 600 robi taki sam halas jak przy 1000.

Bo może pierzesz głównie przy ustawieniu na "syntetyki"?
Wtedy maksymalna prędkość wirowania to 800 (mimo ustawienia
na 1000). Tylko przy "bawełnie" 1000 = 1000 :)
Mnóstwo ludzi kupuje droższą pralkę, bo ma 1000(+) obrotów,
a później piorą tylko na krótkim programie (syntetyki)
i nie korzystają z dobrodziejstwa 1000(+) obrotów.

ps. Fakt - przy wirowaniu jest dość głośna, ale przy zamkniętych
drzwiach do łazienki to nie przeszkadza. Jak ktoś np ma pralkę
w kuchniosalonie - to trudno. W sumie wirowanie to tylko kilka
minut. Można przeżyć. Zmywarka też hałasuje. Lodówka też potrafi.
Żyjemy w erze permanentnego szumu różnych urządzeń i chyba
już od tego nie uciekniemy.

Miroo (http://miroo.ovh.org)

Opinie: electrolux ZB271 - odkurzacz
zawiasy w drzwiczkach kuchennych
Czy do oprawki "max 60W" mozna wlozyc swietlowke 20W/100W ?
Aukcja - domeny: remontujemy.com i com.pl
kibelek a pompa ścieków?