Płyty indukcyjne

1. Data: 2006-03-24 00:11:03

Temat: Płyty indukcyjne
Od: <assp> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
zastanawiam się nad kupnem płyty indukcyjnej. Czy możecie podzielić się
swoimi uwagi dotyczącymi ich użytkowania? Czy są bezpieczne?
pozdrawiam,
assp

2. Data: 2006-03-24 09:49:26

Temat: Re: Płyty indukcyjne
Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<assp> napisał(a):

> [...]
> zastanawiam się nad kupnem płyty indukcyjnej. Czy możecie podzielić się
> swoimi uwagi dotyczącymi ich użytkowania? Czy są bezpieczne?

UTFG!

--
Jarek

3. Data: 2006-03-24 14:43:01

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Wójtowicz" napisał: w
> UTFG!

Że co?? A która grupa będzei odpowiednia?
Jareczku nie pień się bo się spocisz.
__________________________________
Elwood

4. Data: 2006-03-24 14:47:46

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Mar 2006 15:43:01 +0100, -=Elwood=- napisał(a):

> Że co?? A która grupa będzei odpowiednia?
> Jareczku nie pień się bo się spocisz.

Nic nie zrozumiales

"Use the Fucking Google", czyli w wolnym tlumaczeniu "sprawdz se k**** w
Googlu".

--
pozdrawiam,
Maciek

5. Data: 2006-03-24 15:14:16

Od: <assp> szukaj wiadomości tego autora

> UTFG!
>
> --
> Jarek

polskie strony nie obfitują w informacje na ten temat albo ja nie znalazłem
wystarczających dla mnie,
zresztą zawsze lepiej jej zasięgnąć biezących opinii jeżeli oczywiście
znajdą się chętni podzielić się takimi

6. Data: 2006-03-24 19:01:47

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=Elwood=-" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jarek Wójtowicz" napisał: w
>
> Że co?? A która grupa będzei odpowiednia?
> Jareczku nie pień się bo się spocisz.
> __________________________________
> Elwood

Tutaj lepiej nie pytać, idź do pierwszego lepszego marketu i spytaj
sprzedawcy. Tutaj panuje zwyczaj odpowiadania na grzecznie i kulturalnie
zadane pytanie w stylu: P: Przepraszam, która godzina? O: A idź ch*&^% do
kiosku i kup sobie zegarek....

żenada

PS. to po kiego czorta są grupy dyskusyjne skoro są wszechmocne google.....
--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

7. Data: 2006-03-24 19:23:11

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kri$" <u...@l...com> napisał w wiadomości

> Kolega się majonezem struł był? ;-)

Jakby Pan zgadł.....
--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

8. Data: 2006-03-24 19:23:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-03-25 08:44:53

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Mar 2006 01:11:03 +0100, <assp> napisał:

> Witajcie,
> zastanawiam si? nad kupnem p?yty indukcyjnej. Czy mo?ecie podzieliae si?
> swoimi uwagi dotycz?cymi ich u?ytkowania? Czy s? bezpieczne?

Co masz na myśli, pytając , czy bezpieczna?
Nie oparzysz sie, to pewne, bo temperaturę na takiej kuchni wytwarza
garnek. Im bardziej zelazny,tym lepszy.
Na takiej kuchni uzywa sie tylko garnkow stalowych badz
zeliwnych, wiec kupujac taka plyte musisz dostosowac do niej wszystkie
gary.Stal nierdzewna nie wchodzi w gre.
Wielka zaleta takiej plyty jest to, ze zawsze pozostaje czysta i na jej
powierzchni nic sie nie przypali, jak wykipi.
Druga zaleta - bardzo szybko mozna doprowadzic plyny do wrzenia.
Troche "buczy" przy nastawieniu na najwieksza moc, ale to nie przeszkadza.
A szkodliwosc promieniowania magnetycznego? Mozna sobie darowac.
Zakladam, ze jezeli dopuszcza sie wyrob na wszystkie rynki swiata , to
ktos to bada.No i nie stoisz nad ta kuchnia caly czas.
Radio grajace metr od plyty nie lapie zaklocen tak jak od np. mikrofali.
Wada tej plyty dosc zasadnicza to cena...

10. Data: 2006-03-25 11:06:49

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Elwood=- napisał(a):
> Użytkownik "Jarek Wójtowicz" napisał: w
>
> Że co?? A która grupa będzei odpowiednia?
[...]

Na pl.rec.dom jak by nie było będzie _bezpieczniej_, bo nie pytał przeca
o gotowanie.
;-)
pozdr. Jerzy

Pomóżcie - masa do tortu, ale nie mdła!
Masa do tortu czekoladowego - pytanie
Wafelki Koukou Roukou (kuku-ruku)
torcik
chlebek czosnkowy z maszyny i nie tylko :)