Płyty indukcyjne

11. Data: 2006-03-25 12:47:12

Temat: Re: Płyty indukcyjne
Od: <assp> szukaj wiadomości tego autora

> Co masz na myśli, pytając , czy bezpieczna?

Chodziło mi o wpływ na człowieka, zdrowie

12. Data: 2006-03-25 12:52:41

Od: <assp> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wielka zaleta takiej plyty jest to, ze zawsze pozostaje czysta i na jej
> powierzchni nic sie nie przypali, jak wykipi.
> Druga zaleta - bardzo szybko mozna doprowadzic plyny do wrzenia.
> Troche "buczy" przy nastawieniu na najwieksza moc, ale to nie przeszkadza.
> A szkodliwosc promieniowania magnetycznego? Mozna sobie darowac.
> Zakladam, ze jezeli dopuszcza sie wyrob na wszystkie rynki swiata , to
> ktos to bada.No i nie stoisz nad ta kuchnia caly czas.
> Radio grajace metr od plyty nie lapie zaklocen tak jak od np. mikrofali.
> Wada tej plyty dosc zasadnicza to cena...

Jaki model używasz, lub możesz polecić?
Być może jest jakaś firma, która rozwiązaniami wyprzedza konkurencję?

13. Data: 2006-03-25 13:11:36

Od: "kopek10" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy taką kuchnię można używać w podróży? Widzialam już takie wilekości
kuchenki elektrycznej
pozdrawiam ewa k.

14. Data: 2006-03-26 16:52:53

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Mar 2006 13:52:41 +0100, <assp> napisał:

> Jaki model u?ywasz, lub mo?esz poleciae?
> Byae mo?e jest jaka? firma, która rozwi?zaniami wyprzedza konkurencj??

Ja mam taka najtansza na rynku, czyli za około 4 tysięce.Ale
sa po 6 i 8 tysiecy. czym się różnia? Naklejka Siemens lub AEG.
Zasada dzialania takiej plyty jest wszedzie taka sama, wiec trudno się
doszukiwac tego ,ze inna firma zrobi to lepiej.Jakby mnie bylo stac
na Siemensa to pewnie bym kupil , bo ladniej wyglada:)

15. Data: 2006-03-26 16:54:34

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Mar 2006 14:11:36 +0100, kopek10 <k...@p...onet.pl>
napisał:

> A czy tak? kuchni? mo?na u?ywaae w podró?y? Widzialam ju? takie
> wileko?ci
> kuchenki elektrycznej

Napewno mozna, pod warunkiem ze wezmiesz tez ze sobą mała podreczną
przenosną elektrownię:)).
Płyta indukcyjna niestety ma jedną podstawową wadę.Nie dziala bez pradu!!!

16. Data: 2006-03-27 08:29:37

Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<assp> napisał(a):

> polskie strony nie obfitują w informacje na ten temat albo ja nie znalazłem
> wystarczających dla mnie,
> zresztą zawsze lepiej jej zasięgnąć biezących opinii jeżeli oczywiście
> znajdą się chętni podzielić się takimi

Więc dlatego napisałem UTFG!!! Bo już było! Nawet niedawno! I jak Tobie
nie chce się trochę poszukać, to mi się nie chce odpowiadać.

--
Jarek

17. Data: 2006-03-27 08:31:43

Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kopek10 <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> A czy taką kuchnię można używać w podróży? Widzialam już takie wilekości
> kuchenki elektrycznej

A co to znaczy "wielkości kuchenki elektrycznej"?

--
Jarek

18. Data: 2006-03-27 09:26:43

Od: <assp> szukaj wiadomości tego autora

> Więc dlatego napisałem UTFG!!! Bo już było! Nawet niedawno! I jak Tobie
> nie chce się trochę poszukać, to mi się nie chce odpowiadać.

przepraszam, nie chciałem abyś był pokrzywdzony moim pytaniem.
Człowiek głupi jest i często nie potrafi czegoś znaleźć. Nie znalałem tego
czego chciałem przy wielokrotnych próbach, nawet w niedawnych postach (dla
mnie one są już stare) .
Masz jednak 100 procent racji, że nie powinienem zadawać takich pytań,
zrozumiałem (trochę niestety za późno) to dopiero po Twoich postach.

Pomóżcie - masa do tortu, ale nie mdła!
Masa do tortu czekoladowego - pytanie
Wafelki Koukou Roukou (kuku-ruku)
torcik
chlebek czosnkowy z maszyny i nie tylko :)