Pnace - nietrujace

11. Data: 2006-07-28 19:21:18

Temat: Re: Pnace - nietrujace
Od: Kot <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Na razie mam w planie
>
> Powojniki są trujące.Kozy będziesz przywiązywał do pergoli i obawiasz
> się,
> że zjedzą rośliny?
> Pozdrawiam.Mirzan

Po pierwsze primo jestem kotem rodzaju zenskiego, ale nie podpisuje sie
kotka ani kocica, bo to byloby zbyt prowokujace ;) Po drugie secundo to
owszem, moje dziecko ma wiele wspolnego z koza (wlazi gdzie sie da, zjada
wszystko, beczy), ale jednak koza nie jest... Napisalam przeciez, ze to na
plac zabaw ;)

--
Kot

12. Data: 2006-07-28 23:53:39

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> I idealnie wymarza :(

Nie co roku, a jesli, to zwykle odrasta :)
Przypuszczam, ze po posilku z surowego rdestu nie czulbym sie najlepiej -
ale w ten sposob mozna powiedziec, ze najbezpieczniej bedzie nie sadzic
niczego ;)
A czy dzieci po trawie biegaja? A czy Kot sie nie boi, ze moze sie tej trawy
najedza? ;)
Te pnacza to nie warzywa na salatki (chociaz i takie sa) ale nie powod to,
zeby ich nie sadzic.

Pozdrawiam,
Bpjea

13. Data: 2006-07-28 23:56:39

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisal w wiadomosci

> Wiciokrzewy maja sliczne, czerwone owocki - nie wiem, czy trujace, ale
> napewno szalenie interesujace dla dziecka, mniamniam. Poza tym mszyce je
> kochaja, a ja nie chcialabym za bardzo pryskac...

Moze milinu nie zjedza - raczej paskudny w smaku :)

Pozdrawiam,
Bpjea

14. Data: 2006-07-29 05:36:40

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze milinu nie zjedza - raczej paskudny w smaku :)

Napewno zjedzą, jeśli wegetarianie.
Pozdrawiam.Mirzan

15. Data: 2006-07-29 06:10:13

Od: Kot <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bez x wrote:

> [...]
> trawy najedza? ;)
> Te pnacza to nie warzywa na salatki (chociaz i takie sa) ale nie powod to,

Jezeli po spozyciu pnacza bedzie dziecko bolal brzuch to nie szkodzi -
nastepnym razem po prostu nie zje. Ale jesli mam po takim posilku wiezc
dziecko do szpitala, bo jest w drgawkach albo zapasci, to jednak wolalabym
nie...

--
Kot

16. Data: 2006-07-29 06:13:01

Od: Kot <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Napewno zjedzą, jeśli wegetarianie.
> Pozdrawiam.Mirzan

Wy tutaj smichy chichy a dziecko faktycznie preferuje owoce i warzywa,
szczegolnie czerwone ;)

Chyba faktycznie stanie na winorosli, trudno niech Tata kombinuje co z tymi
winogronami robic...

--
Kot

17. Data: 2006-07-29 06:41:03

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Wiciokrzewy maja sliczne, czerwone owocki - nie wiem, czy trujace

Trujące.
Winorośl będzie najbezpieczniejsza.

Pozdrawiam
Bea

18. Data: 2006-07-29 10:03:56

Od: "Stan" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba faktycznie stanie na winorosli, trudno niech Tata kombinuje co z
> tymi
> winogronami robic...
>--
>Kot

Kocie, posadź tzw "dzikie wino" winogron i kłopotu nie będzie, za to liście
ładniejsze od winogron

19. Data: 2006-07-29 13:47:57

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stan wrote:

> Kocie, posadź tzw "dzikie wino" winogron i kłopotu nie będzie, za to liście
> ładniejsze od winogron

Jeśli przez " "dzikie wiono" winogron" rozumiesz winobluszcz, to zdaje
się, że jego owoce są trujące.

Pozdrawiam
Bea

20. Data: 2006-07-29 14:00:00

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot napisał(a):
[...]
> Aaa, no to przy naszym zakoceniu kiwi odpada. Winorosle rosna juz pod
> tarasem i owocuja w ilosciach nie do przejedzenia, a Tacie nie chce sie
> pedzic wina... Leniuch jeden...

Pędzić czy nastawić? Bo to drugie to prawie samo sie zrpbi.
:-)
pozdr. Jerzy

wierzba japonska schnie podejrzanie
Tulejnik - pytanie
powój polny zwalczanie
Zanthoxylum simulans
niech sie ogrodek Agnieszki Biernackiej kwieci :)