Po co ja sie pytam

1. Data: 2002-09-05 11:19:21

Temat: Po co ja sie pytam
Od: "rzemyk" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba zeby ktos napisale ze nie mam racji.
Otoz pracuje teraz i mam czas wolnego niewiele.
Dowiedzialem sie ze moja obecna partnerka
wyjezdza nad morze na weekend.
Nie dowiedzialem sie tego sam. Niestety.
I jeszcze smaczku dodaje ze jedzie tam ze swoim bylym chlopakiem.
Podobniez. Tak mowi, ze nic ich nie łaczy. Tylko koleżeństwo.

Ale po co ja sie pytam. Prawda.
A moze ktos powie, ze warto sie dalej oklamywac.
czy wreszcie umyc lusterko i sie przejrzec?

1. Data: 2002-09-05 11:41:32

Temat: Re: Po co ja sie pytam
Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

korzstajac z mojej nieobecnosci osobnik <rzemyk> osmielil sie napisac:

> Podobniez. Tak mowi, ze nic ich nie łaczy. Tylko koleżeństwo.

nie martw sie!
ona jedzie tylko po to aby sie jeszcze lepiej zakolegowac!
powiedzialbym - skonsumowac kolezenstwo!

--
trenR
gg #1290613

1. Data: 2002-09-05 12:32:42

Od: "Maryla Stadnik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rzemyk" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy wreszcie umyc lusterko i sie przejrzec?
>
> Niestety, raczej nie warto..... przejrzyj na oczy, a partnerce powiedz
otwarcie,zeby spokojnie przedłużyła sobie ten weekendowy pobyt nawet na
tygodniowy.... Ciebie i tak już to nie interesuje... życz jej/im szczęścia
i pomyślności i poszukaj go też dla siebie, ale w innym związku....

1. Data: 2002-09-05 12:37:40

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I jeszcze smaczku dodaje ze jedzie tam ze swoim bylym chlopakiem.
> Podobniez. Tak mowi, ze nic ich nie łaczy. Tylko koleżeństwo.

Pytanie retoryczne. Gdyby jechala tak sobie to by Ciebie wziela.
Skoro zostawia to chca sobie poszalec w jakimkolwiek tego slowa
znaczeniu.

Karolina(Poznan)

1. Data: 2002-09-05 17:21:22

Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rzemyk <r...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al7eit$28d$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Ale po co ja sie pytam. Prawda.
> A moze ktos powie, ze warto sie dalej oklamywac.
> czy wreszcie umyc lusterko i sie przejrzec?

Zakończ to z nią wielkim stylu i z godnością.
Niech zapamięta sobie tą lekcję i to że ludzi w konia się nie robi.
Na jej przyjacielu użyj pięści i odejdź bez słowa.
Chyba ze nie masz pewnosci (hihi) ze cie robi w konia, wtedy najpierw
zapytaj czemu.
Kobiety rozne dziwne historie potrafia wymyslec zeby sie usprawiedliwic.
Posluchac moze byc przyjemnie.
(wiem to niepedagogiczne ale tak to sie powinno zalatwiac wsrod facetow,
serio)

Vesemir

1. Data: 2002-09-05 17:52:45

Od: "Asasello" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vesemir" w wiadomości news:al83q4$98p$1@news.tpi.pl...
> rzemyk w wiadomości news:al7eit$28d$1@news2.tpi.pl...

> Zakończ to z nią wielkim stylu i z godnością(...)
> Na jej przyjacielu użyj pięści(...)
> tak to sie powinno zalatwiac wsrod facetow
> serio

no jeśli serio, to nie pozostaje nic innego jak tylko
pogratulować stylu (wielkiego)
i godności ;->

a.

1. Data: 2002-09-05 18:00:56

Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asasello <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:al85lc$52$...@n...onet.pl...

> no jeśli serio, to nie pozostaje nic innego jak tylko
> pogratulować stylu (wielkiego)
> i godności ;->

Wiem wiem, niby złe, no ale to jest z gestem koniec. Jedno trzaśnięcie
pięścią w twarz i odchodzisz. On wie że zaczął, zasygnalizowałeś mu coś, i
już. Nie mówię że zaraz na intensywną go trzeba posyłać:)
Wiem, złe, ale mam pociąg do zła i do siły.

Vese

1. Data: 2002-09-05 19:30:46

Od: "Marek Dziesław" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

grup
> [...]
> już. Nie mówię że zaraz na intensywną go trzeba posyłać:)
> Wiem, złe, ale mam pociąg do zła i do siły.

A jak trafisz na silniejszego? szybszegoo ? okrutniejszego???
No to zawsze jakas mloda pielegniarka bedzie Ci basen podstawiala
bezwstydnie odslaniajac piersi.
A ty.....
No Tobie pozostanie wowczas.......
Bo slaby byles:-)

1. Data: 2002-09-05 19:56:55

Od: "Asasello" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vesemir" w wiadomości news:al8a3f$8hs$1@news.tpi.pl...
> Asasello w wiadomości news:al85lc$52$1@news.onet.pl...

> mam pociąg do zła i do siły

wszelkie 'pociągi' to objaw słabości
- musisz być twardszy :-)

a.

1. Data: 2002-09-05 20:29:11

Od: Testify <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie Vesemir to jest gosc co sie zna na tych sprawach, wiec nie
obraz mi go tu :)

> no jeśli serio, to nie pozostaje nic innego jak tylko
> pogratulować stylu (wielkiego)
> i godności ;->
>
> a.

homoseksualizm - podejscie niepoprawne politycznie
colarinho branco da nossa sociedade 2700
kopniak dla skrytobojcow palestynskich
absurd nie absurd
cos czego nie da sie wyrazic slowami,ale po to przeciez sa