Re: Po co żyć?

Data: 2008-01-09 14:44:35
Temat: Re: Po co żyć?
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

news:flvc1q.qec.0@poczta.onet.pl...

> "Co konstruktywnego w tym, ze podam Ci MOJ powod zycia?
> Czy to cokolwiek zmieni w Twoim, bezsensownym zyciu?
> Nie wiesz po co zyc - to skocz z mostu i zakoncz ten bezsens."
>
> ;P

Znowu nie rozumiesz, biedaku... To nie ja pytam Ciebie o sens
Twojego zycia - ty pytasz o to grupe. Jesli wiec masz swoj
powod zycia i pytasz tylko z ciekawosci to przedstaw swoj poglad
na ta sprawe. Jesli tego nie zrobisz to udowodnisz ze pytasz
bo nie wiesz. Pytasz o sens zycia innych bo Twoje jest bez sensu.

Nie wiem po co ja to tlumacze - i tak pewnie nie zrozumiesz roznicy.