Po czwarte...

1. Data: 2013-06-01 08:51:36

Temat: Re: Po czwarte...
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2013 08:56, Chiron pisze:
> ...czcij ojca swego i matkę swoją.
>
> Co w tym powodować może opory? Czego ktoś nie rozumie? Padło tu niedawno
> zdanie, że za co czcić- skoro niektórzy są wyrodnymi rodzicami? Ja
> pytam- czy czcić za to, że np tata nosił "na barana", uczył jeździć na
> rowerku? A jak nie? To nie czcić? A jak pił i bił- to się wyrzec? Tu-
> "najlepsza polska scena filomowa" według Tygodnika Powszechnego.
> Tygodnika, który powinien to rozumieć- a całkowitym brakiem zrozumienia
> się okazał.
> http://www.youtube.com/watch?v=Zpf_lXrAjus&oq=linda%
20spierdalaj%20ma&gs_l=youtube-reduced..0.5.473985.4
82956.0.487355.19.15.0.4.4.0.395.2348.2j1j3j4.10.0.e
ytns%2Cpt%3D-30%2Cn%3D2.1.0.0...1ac.1.11.youtube-red
uced.iixGgvVS3Lg

> no bo tak na zimną, matematyczną logikę- można udowodnić (lub obalić)
> wszystko. Ja napiszę to, co Fra: otwórzcie serce ci, którzy nie
> rozumiecie, dlaczego po czwarte. Wskazówką do zrozumienia może być to,
> czego się uczy rodziców zastępczych (czy adopcyjnych) na kursach: "nigdy
> i pod żadnym pozorem nie mówić źle o rodzicach takiego dziecka przy
> dziecku. Postępować tak, by uczyć go miłości i szacunku do swych
> biologicznych rodziców- bo inaczej nie macie szans wychować go na
> kochającą, współczującą istotę."

Jak powiedział ksiądz od bruzd: "natura nie wybacza nigdy". W takim
razie czcij swoich rodziców, bo jakimi by nie byli, sprawili, że
przeżyłeś w tym okrutnym świecie n lat, nawet jeśli przeklinasz fakt nań
przyjścia. A na micie rodziców-dawców życia banda cwaniaków zbuduje
jeszcze dochodowy biznes duchowy w porozumieniu z innymi cwaniakami, od
rynku.

2. Data: 2013-06-01 08:56:34

Temat: Po czwarte...
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

serdecznie pozdrawiam

Chiron

3. Data: 2013-06-01 09:11:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Padło tu niedawno zdanie

hehehe, ale to jest moj patent

4. Data: 2013-06-01 09:40:59

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> hehehe, ale to jest moj patent

Ten patent pięknie pachnie stylem przemówień pierwszych sekretarzy :)

Dębska

5. Data: 2013-06-01 09:51:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ten patent pięknie pachnie stylem przemówień pierwszych sekretarzy :)

Ten styl.

6. Data: 2013-06-01 09:53:51

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 07:56, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> ...czcij ojca swego i matk swoj .

> A jak pił i bił - to się wyrzec?

Byles kiedys bity przez pijanego ojca?
Tak do skatowania i wizyty w szpitalu?

Skoro nie, to nie masz prawa wciskac tu ludziom
swoich pomyslow na czczenie __kazdego__ rodzica,
niezaleznie od tego czy walil na oslep kablem,
czy pieprzyl sie na dzieciecym lozeczku z kolejnym
towarem chetnym na seks za szklanke wodki.

> Ja napiszę to, co Fra: otwórzcie serce ci, którzy nie rozumiecie,
> dlaczego po czwarte.

Kamienia nie da sie otworzyc.
A jakze czesto serca dzieci sa skamieniale,
z przymusu - aby nie oszalec z bolu.

7. Data: 2013-06-01 10:27:30

Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-01 09:53, Hanka pisze:

> [...]
> towarem chetnym na seks za szklanke wodki.

> Kamienia nie da sie otworzyc.
> A jakze czesto serca dzieci sa skamieniale,

parole...teore...teore...
teore...teore...parole...
soltanto teote...teotre tra noi

--
Nowy to fortel a mało słychany:
na śrebrną brodę grzebień ołowiany.

8. Data: 2013-06-01 10:45:23

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
%20spierdalaj%20ma...

> no bo tak na zimn , matematyczn logik - mo na udowodni (lub obali )
> wszystko. Ja napisz to, co Fra: otw rzcie serce ci, kt rzy nie rozumiecie,
> dlaczego po czwarte. Wskaz wk do zrozumienia mo e by to, czego si uczy
> rodzic w zast pczych (czy adopcyjnych) na kursach: "nigdy i pod adnym
> pozorem nie m wi le o rodzicach takiego dziecka przy dziecku. Post powa
> tak, by uczy go mi o ci i szacunku do swych biologicznych rodzic w- bo
> inaczej nie macie szans wychowa go na kochaj c , wsp czuj c istot ."

Ojciec pijak i bandyta domowy nie zasługuje o szacunek, takie dzieci
chorują psychicznie , jest wmawia im się tak skrajną obłudę, że
oprawca oprawia go dla jego dobra, z tej obłudy i skrajnego zakłamania
wyrastają najgorsi psychopaci lub samobójcy, którzy zabić się chcą
narkotykami i przede wszystkim schizofrenicy. W każdy przypadku
dziecko jest odcięte od tego co naprawdę czuje, narkotykami lub
fanatyzmem chce przez całe życie odciąć się od siebie i swoich uczuć
lub wariuje, gdzie schizofrenia odcina od jego bytu. Jest
potwierdzenie że chcesz mieć schizofrenika katuja go i wymyślaj że
zasługujesz na szacunek.

9. Data: 2013-06-01 10:49:21

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ten patent pięknie pachnie stylem przemówień pierwszych sekretarzy :)

Mówisz? Może i tak- no ale teraz już nie będę przerabiał. Następnym razem
się poprawię:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

10. Data: 2013-06-01 10:56:46

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 10:27, IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> wrote:

> parole...teore...teore...
> teore...teore...parole...
> soltanto teote...teotre tra noi
>
> --
> Nowy to fortel a ma o s ychany:
> na rebrn brod grzebie o owiany.

Chiron bez obłudy żyć nie może , ale prawdopodobnie ojca zrobił z
niego takiego debila, bo Chiron nie rozumie że żadna krzywda dziecka
nie zasługuje na szacunek, chcesz mieć schizofrenika lub gestapowca
odciętego od emocji i prawdziwego odczuwania , wmawiaj dzieciakowi że
przemoc jest dla jego dobra ,a ty zasługujesz na szacunek. Zwróć uwagę
że fanatyzm i pseudoreligijność Chirona leci dokładnie tam gdzie
zaprzecza się rzeczywistości tej zewnętrzej i wewnętrzej, a nienawiść
Chirona do wszystkich jest wypartą nienawiścią do ojca.

Kwiat jak seks
Serdecznie dziekuję
Dzielenie ludzi
Nie ma Boga, nie ma sensu..