Po ilu latach malzenstwa powinno sie wymieniac stare zony na mlodszy rocznik

11. Data: 2007-11-29 15:00:06

Temat: Re: Po ilu latach malzenstwa powinno sie wymieniac stare zony na mlodszy rocznik
Od: "sukin.kot" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Nov 2007 15:28:37 +0100, MarlonB napisał(a):

> No to widze, że zabierasz się za bardzo wnikliwą analize.... a teraz
> suczy.kmiocie, znajdź sobie co oznacza żart :)

ja sie nie znam na zartach.

> To o czym marze mam już od dłuższego czasu,

a co mnie to obchodzi?

> tobie za to czegoś brakuje...

na szczescie brakuje mi wielu rzeczy.

> nie wstydź się powiedz co ci leży na sercu :DD Wszyscy chętnie posłuchamy :)

drwij sobie ze swojej matki.

--
przytule i obrzygam# 5793410
WWW.SUKINKOT.BLOX.PL

12. Data: 2007-11-29 15:39:27

Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sukin.kot" <t...@d...pl> napisał w wiadomości

> ja sie nie znam na zartach.

Wczoraj w telewizorze było, że tylko inteligentne organizmy są zdolne do
zabaw i żartów. Ale nic tu nie sugeruje, tylko mi się przypomniało jako
ciekawostka :)

> a co mnie to obchodzi?

Jak pisze to czytasz, reszta mi lata koło dupy, tak jak twoja osoba.

> na szczescie brakuje mi wielu rzeczy.

> drwij sobie ze swojej matki.

Dlaczego z mojej? Twoja ma już dość żartów na swój temat? :D Nie wierze...
zawze była taka "towarzyska".

M.

13. Data: 2007-11-29 16:32:20

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> 3;5;7 ???

po co wogole brac slub?
--
'Television is more interesting than people. If it were not, we would have
people standing in the corners of our rooms. '

14. Data: 2007-11-29 17:18:13

Od: "sukin.kot" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Nov 2007 16:39:27 +0100, MarlonB napisał(a):

> Wczoraj w telewizorze było, że tylko inteligentne organizmy są zdolne do
> zabaw i żartów. Ale nic tu nie sugeruje, tylko mi się przypomniało jako
> ciekawostka :)

ja nie jestem inteligetny, jesli to chciales zasugerowac, ale ty przy mnie
jesteś psim wymiotem

> Jak pisze to czytasz, reszta mi lata koło dupy, tak jak twoja osoba.

najwazniejsze jest to, by ktoś się tobą interesował. rozumiem cie - tak
maja prawdziwe cioty, a ty wlansie sie do tego przyznales. To mi się podoba
najbardziej - koleś ktory sam się obraża.

> Dlaczego z mojej? Twoja ma już dość żartów na swój temat? :D Nie wierze...

teraz to jest mi dopiero przykro... :(

15. Data: 2007-11-29 17:31:25

Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

> ja nie jestem inteligetny, jesli to chciales zasugerowac, ale ty przy mnie
> jesteś psim wymiotem

chyba nie jednak... :)

> najwazniejsze jest to, by ktoś się tobą interesował. rozumiem cie - tak
> maja prawdziwe cioty, a ty wlansie sie do tego przyznales. To mi się
> podoba
> najbardziej - koleś ktory sam się obraża.

Spoko, ktoś cie obraża a ty ze deszcz pada. Przyznałeś się, że nie jesteś
zbyt bystry - masz usprawiedliwienie.

> teraz to jest mi dopiero przykro... :(

twoim starym jest przykro jak patrzą na takiego frajera jak ty, wogle nie
pisz juz nic bo nawet dosrac porzadnie nie umiesz, cos mamroczesz nieśmiale.
... niestety nic z ciebie nie bedzie, wiec wypierdalaj.

M.

16. Data: 2007-11-29 17:51:43

Od: path loss model <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po co wogole brac slub?

żeby płacić mniejsze podatki

--
.plm

17. Data: 2007-11-29 17:52:59

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

> 3;5;7 ???

Lepiej od razu zenic sie z mlodsza tak z 10-15 lat.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

18. Data: 2007-11-29 17:54:14

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> to już tak się nie lepią ... , a poza tym laski te 18-letnie wyglądaja
> teraz jak 30-tki,

Niestety to prawda.
Pozniej czlowiek jak chce jakas poznac, bo mysli ze ma 25-30, to sie
wpierdala w beznadziejna dyskusje i okazuje sie po paru zdaniach ze to tania
plyciara.

19. Data: 2007-11-29 17:55:37

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"MarlonB" <z...@w...kon> wrote in message

> To o czym marze mam już od dłuższego czasu,

On jest bierny czy ty?

20. Data: 2007-11-29 18:54:26

Temat: Po co?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora