Po prostu post

1. Data: 2005-02-10 00:21:20

Temat: Po prostu post
Od: Fioletowy Kot <S...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dawna czekam na fajny post, ale tutaj można się zajebać zanim się
doczeka fajnego posta, jak Kominek albo Bluzgacz czegoś nie napiszą.
Komin znikną. Diabli wiedzą co z Bluzgaczem.

Wkurwiony jestem, że nie przyjął (jeszcze nie wiem kto, ale mam nadzieje że
się przyzna) mojego zgłoszenia do galerii grupowiczów psp.
Nie będę pytał, co wam we mnie nie tyka. Bo tak szczerze, to mnie to jebie.
Nie zmienię się dla nikogo, już na pewno dla nikogo z usenetu. Pisząc
niektóre posty, czuje się dobrze i nie mam zamiaru sobie tego odbierać.
To jest takie uczucie które ostatnio bardzo polubiłem. Przysparza mi wielu
wrogów ale to nic, ja tu miłości nie szukam. Nie wiem czy ktoś mnie tu
lubi czy chce. Nie będę fujara i nie spytam wprost, wiec pytam między
wierszami.

Nic się ostatnio nie dzieje w realu i w necie. Najbardziej popierdolone
uczucie jakiego miałem okazję zaznać to nuda. Nudno mi. Pogadasz ze mną na
GG? Nawet cię nie zablokuję kiedy po paru minutach po napisaniu 'hej' nic
więcej nie napiszesz. Poprowadzę rozmowę i powiem jakie mam
zainteresowania, czego słucham i gdzie chodzę na imprezy, jak się ubieram i
po co właściwie się myję. Wole jednak grupę, chociaż nie wiem dlaczego.

Czego dotyczy post? Chcę coś napisać bo mi się nudzi, ale głównie jest o
tym, że tu śmiertelnie nudno. Niby ktoś coś pisze, ale większość to gówno
warte texty. Nie mówię że wszystkie, wiec wypierdalać z pretensjami.
Kiedy ktoś zaczyna pisać na grupy stara się wszystkim przypodobać (nie
wszyscy, ale 95% na pewno), wszędzie wali ';)' uważa że jeśli tu napisze to
każdy staje się jego kolegą, pogłaska go po plecach kiedy będzie miał
problem. Jeśli jednal pogłaskam go siekierką to wielce oburzony, jak żem
kurwa śmiał? W odwecie szuka czegoś do czego może się dojebać. W moim
przypadku sprawa jest o tyle prosta, że czepia się wieku i ma problem z
głowy. Resztę sam sobie ułoży jak tylko chce. Byłoby zajebiście gdyby
chociaż tutaj nie było obłudy, i głupich ludzi. Co mnie denerwuje, to to że
tacy co liżą dupę, tak perfidnie liżą dupę, siedzą potulnie nie mają do
nikogo o nic pretensji są powszechnie lubiani i wspierani kiedy atakują
takich jak ja.
Nie mogę mieć jednak do nich pretensji o to jacy są. To ich życie, to ich
honor. Dobrze by było żeby oni zrozumieli że moje życie to moje życie i
kiedy coś im się we mnie nie podoba to niech spierdalają do swojego domu, a
mnie do plonkownicy.

Tak właściwie, to ja nie chcę żadnej dyskusji w tym wątku, chciałem coś
napisać. Chciałem żebyś to przeczytał. Chciałbym mieć twój szacunek. To że
ty go u mnie nie masz to twój problem wynikły z twojej winy. Z tej grupy
szanuje zgadnijcie kogo? Już ich wspominałem. Oni sobie zasłużyli tym co i
jak piszą.

Jeśli chcesz mi powiedzieć, że post nie jest związany z tematyką grupy i
żebym wypierdalał, to ja mam to w dupie, to twój problem który jest bardzo
prosty w rozwiązaniu.

Jeśli urażam twoją godność przeklinaniem, to odhaczaj, plonkuj, co tylko
chcesz ale nie próbuj wdać się ze mną w durną dyskusję, bo ja na to nie
idę. Mówienie mi, że jestem durnym dzieciakiem niczego nie zmieni. Jeśli to
zrozumiecie to może się dogadamy.

--
Co komu do tego, skoro i tak mniejsza o to.

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

1. Data: 2005-02-10 08:26:17

Temat: Re: Po prostu post
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioletowy Kot" <S...@v...pl> napisał w wiadomości

> Nic się ostatnio nie dzieje w realu i w necie. Najbardziej popierdolone
> uczucie jakiego miałem okazję zaznać to nuda. Nudno mi. Pogadasz ze mną na

Najlepszym sposobem na nudęjest wzięcie życia we własne ręce - iść do roboty,
wyprowadzić się, pomyśleć o samodzielności.

1. Data: 2005-02-10 08:41:24

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doczeka fajnego posta, jak Kominek albo Bluzgacz czegoś nie napiszą.
> Komin znikną. Diabli wiedzą co z Bluzgaczem.

....przeczytałam, tekst ok, posiadanie wszystkiego w dupie-ok, tylko swoją
drogą ciekawe czy tak masz w rzeczywistości, czy jest to tylko wynik wieku
( nie wiem ile masz lat, ale skoro ktoś mógłby się tego doczepić wg.
Ciebie -to mało- aczkolwiek wiek nie zawsze współgra z mądrością,
inteligencją)-buntu i pseudo wolności.
itd.itd.
Wspomniane przez Ciebie osoby, wręcz wyniesione na piedestał oprócz
wredno-czepialsko-ignorancko-bluzgających tekstów---które Ty najwyrazniej
tylko zauważasz-mają też normalne....może sporadycznie
a Ty starasz sie być jakąś ich kopią..taki niedojrzały góra 20latek żyjący w
blokowisku pod pantoflem ojca krzykacza....-tak to obieram

ale nic....pozdrawiam ewak

1. Data: 2005-02-10 09:53:05

Od: Apoc 0 <a...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:

> nie wiem ile masz lat

Zajrzyj na jego stronkę ;)

--
:: Pozdrawia Apoc 0 [ apoc0 tlen.pl ][ apoc0 chrome.pl ][ GG#: 7912856 ]

1. Data: 2005-02-10 09:56:44

Od: Apoc 0 <a...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot wrote:
> Czego dotyczy post? Chcę coś napisać bo mi się nudzi, ale głównie jest o
> tym, że tu śmiertelnie nudno. Niby ktoś coś pisze, ale większość to gówno
> warte texty.

Akurat się zgodzę.

--
:: Pozdrawia Apoc 0 [ apoc0 tlen.pl ][ apoc0 chrome.pl ][ GG#: 7912856 ]

1. Data: 2005-02-10 10:03:59

Od: Fioletowy Kot <S...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart napisał:

> Najlepszym sposobem na nudęjest wzięcie życia we własne ręce - iść do roboty,
> wyprowadzić się, pomyśleć o samodzielności.

Do roboty nie pójde, nie wyprowadze się. Samodzielność - tak, ale do
pewnego stopnia. Przyczyną jest mój wiek.

1. Data: 2005-02-10 10:17:31

Od: Fioletowy Kot <S...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał:

> ....przeczytałam, tekst ok, posiadanie wszystkiego w dupie-ok, tylko swoją
> drogą ciekawe czy tak masz w rzeczywistości,

W rzeczywistości mam o wiele mniej w dupie, bo otaczam się ludźmi których
lubię i tak jak niektórym z grupy im nie powiem 'spierdalaj'. Dość proste,
nie?

> czy jest to tylko wynik wieku
> ( nie wiem ile masz lat, ale skoro ktoś mógłby się tego doczepić wg.
> Ciebie -to mało- aczkolwiek wiek nie zawsze współgra z mądrością,
> inteligencją)-buntu i pseudo wolności.

Po co takie coś analizować? Grupy to grupy i tu jestem jaki jestem. Myślisz
że tutaj bym się tak zachowywał, gdybym w realu, był jakimś nadętym
lalusiem? Jeśli chodzi o wiek, to rocznik '90.

> a Ty starasz sie być jakąś ich kopią..

Są to dla mnie wzory. Jak chcesz to wzorowanie nazywaj kopią, ale czy to
źle?

> taki niedojrzały góra 20latek
> żyjący w blokowisku pod pantoflem ojca krzykacza....-tak to obieram

Masz mnie za dresa? Tego ci nie wybaczę...

> pozdrawiam ewak

Jeszcze trochę i doczekam się buziaków... ;)

1. Data: 2005-02-10 10:52:27

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioletowy Kot" <S...@v...pl> napisał w wiadomości

Jasnie hrabia kręci nosem bo nikt tu fajnego postu nie napisał.... patrzcie
no!
Duch

1. Data: 2005-02-10 11:09:27

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W rzeczywistości mam o wiele mniej w dupie, bo otaczam się ludźmi których
> lubię i tak jak niektórym z grupy im nie powiem 'spierdalaj'. Dość proste,
> nie?
.....no proste jak drut

> Po co takie coś analizować? Grupy to grupy i tu jestem jaki jestem.
> Myślisz
> że tutaj bym się tak zachowywał, gdybym w realu, był jakimś nadętym
> lalusiem? Jeśli chodzi o wiek, to rocznik '90.

jezuuu a ja w szoku bylam na rocznik 80, wyglądzasz jak grzeczny niebrzydki
luluś

> Są to dla mnie wzory. Jak chcesz to wzorowanie nazywaj kopią, ale czy to
> źle?
... ok....ale to jest ich powiedzmy styl, a masz chyba dość szarych w
głowie żeby mieć własny

> Masz mnie za dresa? Tego ci nie wybaczę...
....nie - jesteś ukochanym jedynym synkiem mamusi
takie oczko w głowie,a gdzies tam w środku czasem wredny gnojek

> Jeszcze trochę i doczekam się buziaków

nie no byłaby to pedofilia z mojej strony...poczekam z 10 lat z tym, w sumie
moglbyś byc moim synem o matko!

ewak

1. Data: 2005-02-10 11:38:53

Od: Fioletowy Kot <S...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał:

> .....no proste jak drut

...kolczasty.

> jezuuu a ja w szoku bylam na rocznik 80, wyglądzasz jak grzeczny niebrzydki
> luluś

Czyli widzisz mnie tak jak większość osób które widzą mnie pierwszy raz.

> ... ok....ale to jest ich powiedzmy styl, a masz chyba dość szarych w
> głowie żeby mieć własny

Trafna uwaga. Nie wiem jak odpowiedzieć.

> ....nie - jesteś ukochanym jedynym synkiem mamusi
> takie oczko w głowie,a gdzies tam w środku czasem wredny gnojek

Do mamy staram odnosić się z szacunkiem. Wredny gnojek ze mnie jak
najbardziej ale nie dla tych których uważam za przyjaciół czy jest to moja
rodzina. Wiem, komu mogę powiedzieć 'chuj ci w dupe' a komu nie.

--
Co komu do tego, skoro i tak mniejsza o to.

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

nlp sciezka dzwiekowa
Ciag dalszy, PO SPOTKANIU
Przemijanie