Po przerwie

1. Data: 2001-12-09 18:27:37

Temat: Po przerwie
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie znow, ostatnie dni kiedy mnie nie bylo spedzilam z maluchem w
szpitalu, teraz z trudem przebijam sie przez sterte postow. Na szczescie
okazalo sie ze Tadzio zdrowszy jest niz to wygladalo, wiec powoli wraca mi
humor do rozprawiania o rozkoszach podniebienia.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-12-09 22:28:10

Temat: Re: Po przerwie
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon <a...@p...onet.pl> schreef in berichtnieuws
9v0hj8$ei5$...@n...tpi.pl...
> [...]
> okazalo sie ze Tadzio zdrowszy jest niz to wygladalo, wiec powoli wraca mi
> humor do rozprawiania o rozkoszach podniebienia.

No to zycze usmiechu i odstresowania. Buzka dla Tadzia

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-10 21:42:33

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v0ok7$m3c$...@n...xs4all.nl...

> [...]
> 9v0hj8$ei5$...@n...tpi.pl...

> No to zycze usmiechu i odstresowania. Buzka dla Tadzia

Wielkie dzieki, jutro dalsze badania ale juz z doskoku z domu.

Agata Solon, naturalna

jajko czy maka?:-)
Mrozenie ryb
poledwice z dzika