Katastrofa !

1. Data: 2001-12-09 21:28:36

Temat: Katastrofa !
Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polamal mi sie dzisiaj mikser w czasie ucierania ciasta. W przededniu
swiat to katastrofa. Poradzcie mi bardzo prosze, jaki mam kupic, jakie sa
najlepsze. Ma mi sluzyc glownie do przygotowywania ciast. I drugie pytanie,
gdybym zdecydowala sie kupic robot, bo nie mam, jakiej marki powinien byc
i na co zwracac uwage. Zupelnie sie na tym sprzecie nie znam , bo stary
sluzyl mi przez 10 lat i nie musialam sie tym interesowac. Dziekuje z gory
za wszelkie rady. E.

1. Data: 2001-12-10 08:39:42

Temat: Re: Katastrofa !
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:

> [...]
> sluzyl mi przez 10 lat i nie musialam sie tym interesowac. Dziekuje z gory

Bosch jest chorosz!

Daruj sobie roboty. Wg mnie więcej roboty z tym robotem (wyciągnąć,
złożyć, czyścić, myć) niż zalet. Mikser ręczny wystarczy w zupełności,
chyba, że robisz ciasta 3 * w tygodniu.

Waldek

1. Data: 2001-12-10 22:09:14

Od: "Krzysztof Burmer" <k...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
absolutnie nie zgadzam sie z przedmowca :)
ja odkad kupilem robota o wiele czesciej decyduje sie na robienie ciast
(drozdzowych, na pierogi, czy tez makaron). Ugniecenie ciasta na pierogi
trwa ok 40s (ile potrzeba aby zrobic to recznie?. Zrobienie ciasta
drożdzowego (z drozdzami instant) to ok 2 min (ile trzeba ugniatac reką).
Czyli oszczedzasz czas i nie masz "ufajdanego" calego stolu. Ubicie piany z
bialek- ok 40s. Zrobieni zupy kremu czy tez koktajlu - wiadamo tez bardzo
krotko.
Moja mama, ktora tez jest tradycjonalistka (sama ugniata caisto na makaron)
kiedy zobaczyla efekt pracy robota stwierdzila, ze nie zrobi domowego
makaronu dopoki nie kupi sobie takiego robota (hmmm chyba wiem co musze
kupic na gwiazdke:)

Ja posiadam robot Moulinex Qatio 3, Duo, . Cena ok 480zł. To bardzo dobra
maszyna.

Pozdrowka
KB

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3C1474

1. Data: 2001-12-11 15:50:40

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Burmer" <k...@u...com.pl> napisał w
wiadomości news:9v3bpc$1a0$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam,
> absolutnie nie zgadzam sie z przedmowca :)

Bardzo dziekuje za obie odpowiedzi. Chcialabym jescze wiedziec, czy
oprocz ciasta za pomoca robota mozna utrzec mak, ziemniaki na placki czy
zemlec mieso. Z gory dziekuje za wsparcie malo praktycznej gospodyni, czyli
mnie.

1. Data: 2001-12-11 16:23:36

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bialek- ok 40s. Zrobieni zupy kremu czy tez koktajlu - wiadamo tez bardzo

Ja tez sie przymierzam do czegos nowego, bo antyczny mixer grozi wybuchem,
tak sie nagrzewa i smierdzi smarami. Teraz wlasnie tez nie wiem czy zwykly
mixer czy od razu robot. Ewa dostala 2 sprzeczne odpowiedzi, ja bym nadal
nie wiedziala co z fantem zrobic. Mnie to tez interesuje, wiec moze wiecej
osob zechcialoby sie wypowiedziec, bardzo prosze. Patrzalam przed chwila na
www.moulinex.com i tam jest Ovatio 3. Ja tam w ogole nie znam sie na
robotach wiec czy wprawne oko przez zerkniecie tylko moze okreslic jakie
czynnosci on dokladnie wykonuje?
bardzo prosze... ******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-11 18:00:18

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> www.moulinex.com i tam jest Ovatio 3. Ja tam w ogole nie znam sie na
> robotach wiec czy wprawne oko przez zerkniecie tylko moze okreslic jakie

M-gosiu, to Ovatio 3, to prawie agregata do wiazania krawata :-)))), strzyze
, goli, ............... :-))))))).
Mam bardzo podobnego Philipsa i szczerze polecam !! Zrobisz w nim drozdzowe,
makaronowe, francuskie, piane utluczesz, orzechy zsiekasz, kogel-mogel,
koktail mleczny, lod kruszony, ............ kombinuj dalej :-))), bo dlugo
by wymieniac. Kupuj , bo warto .

Pozdr.
Adiola (szczesliwa z takim sprzetem )

1. Data: 2001-12-11 18:34:07

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Adiola (szczesliwa z takim sprzetem )
>
> To dobrze, tylko mnie bardziej o siekanie i krojenie chodzi, bo niecierpie
tego. Mak zmieli? Mieso zmieli? Posieka mi marchew na surowke? No jesli lod
pokruszy to glupio pytam wlasciwie. A jak z tym myciem i skladaniem,
faktycznie tak duzo roboty jak Waldek mowi? Bo ja tego tez nie lubie.
******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-12 09:50:26

Od: "Ryniu" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokruszy to glupio pytam wlasciwie. A jak z tym myciem i skladaniem,
> faktycznie tak duzo roboty jak Waldek mowi? Bo ja tego tez nie lubie.
Polecam Fenomen tu jest opis:
http://www.zelmer.pl/polish/produkty/malaksery/fenom
en880_0.html
Pozdrawiam. Ryniu

1. Data: 2001-12-12 12:17:14

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokruszy to glupio pytam wlasciwie. A jak z tym myciem i skladaniem,
> faktycznie tak duzo roboty jak Waldek mowi? Bo ja tego tez nie lubie.

Maku nie zmieli :-(((, probowalam i nie wyszlo, trzeba go zmiazdzyc, a
maszyna tylko siecze. Mieso sieka, owszem, ale moga trafic sie wieksze
kawaly posrod mocno sciekanej mazi :-(((. Tez nie polecam. Tu niezbedna
wydaje sie maszynka. Natomiast wszystko inne kreci jak trzeba. Z myciem nie
mam specjalnego problemu, ze skladaniem tez.
Zaopatrz sie dodatkowo w lopatki gumowe do wygarniania, bo lyzka ciezko.
Ja tez nie lubie sprzatac i zmywac po wyczynach kulinarnych wiec zmywa
zmywarka, a reszte uprzata malzonek :-))).

Pozdr.
Adiola

1. Data: 2001-12-12 12:55:12

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez polecam Zelmera. Co prawda mam MultiRob 885, a nie tego fenomena -
chyba nowsza wersja to jest, ale ..... i tak jestem zachwycona. Kosztowal
(wiosna tego roku) 320 pln - i wedlug mnie warto.
Odkad go mam o wiele czesciej pieke, robie tarty, pizze, drozdzowe - to w
ogole teraz nie jest problem. minutka ... i gotowe.

Mycia nie ma duzo - pieknie myje sie w zmywarce. Przy czym moj robocik stoi
caly czas na wierzchu - w rogu blatu. Moze gdyby byl schowany, to wizja
wyciagnia zniechecilaby mnie. Ale stoi, ladnie wyglada i zacheca do
kucharzenia....

Poza tym mieli mieso, warzywka, robi sok (i z cytrusow i z innych warzyw). Po
prostu cudo w kuchni....

Goraco polecam - dzieki takiej maszynie bedziesz jeszcze wiecej gotowac i
piec....

Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl