Po sesjach!

1. Data: 2004-05-26 23:51:52

Temat: Po sesjach!
Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez pół roku odliczasz czas do sesji, a gdy się skończą... czujesz w sobie
pustkę, nie wiesz co ze sobą zrobić, nie masz zadnego celu swojego istnienia
(az do stycznia ;D ). Pamiętam jak ostatnie wakacje "przepierdziałem",
właśnie z powodu przejmującego poczucia pustki i braku celu. Tak samo było
niegdyś z maturą. Czy jest na to jakaś rada?

1. Data: 2004-05-27 00:03:30

Temat: Re: Po sesjach!
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> wrote in news:c93das$1ret$1@News.K.PL:

> Czy jest na to jakaś rada?

Musisz znalezc sobie kolegow.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

" cesc, jestem kominek. mam 6 lat. kochas mnie?" ;)) [anulka]

1. Data: 2004-05-27 06:26:23

Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> napisał w wiadomości
> niegdyś z maturą. Czy jest na to jakaś rada?

Zadbaj o to, bys nie zyl po to by sie uczyc.
Bys nie zyl po to, by pracowac.

Raczej ucz sie, pracuj po to by zyc.

Tlumaczac na polski: poszukaj sobie jakies zainteresowania,
cos co byloby twoja pasja...

WOJSAL (Wojciech Sałata)
http://www.wojsal.prv.pl

1. Data: 2004-05-27 12:26:23

Od: "dysmorfofob" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właśnie z powodu przejmującego poczucia pustki i braku celu. Tak samo było
> niegdyś z maturą. Czy jest na to jakaś rada?

idz do psychologa... to bardzo niepokojace objawy

::-:: vobijusz ::-::

1. Data: 2004-05-27 15:59:41

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> wrote in message

> (az do stycznia ;D ). Pamiętam jak ostatnie wakacje "przepierdziałem",
> właśnie z powodu przejmującego poczucia pustki i braku celu. Tak samo było
> niegdyś z maturą. Czy jest na to jakaś rada?

Zapytaj w aptece o jakies leki na pierdzenie albo co... Powinny byc jakies
Boiron'y albo inne
Ewentualnie wegiel pomaga, ale raczej na inna przypadlosc, choc moze i tutaj
pomoze
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-05-27 22:22:36

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dysmorfofob"
> idz do psychologa... to bardzo niepokojace objawy

Objawy czego?

1. Data: 2004-05-27 22:25:32

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WOJSAL"
> Tlumaczac na polski: poszukaj sobie jakies zainteresowania,
> cos co byloby twoja pasja...

Pasji mam kilka, więc to chyba nie jest to. Zauważyłem, że edukacja angażuje
moje emocje do tego stopnia, że nie widzę życia PO sesjach, że nawet nie
planuję tego co będzie po nich. Gdy patrzę w przód, widzę ciemność. Zycie
dla mnie składa się z okresów między sesjami, nie ma niczego co by połączyło
ten czas w jakąś jedną rozsądną całość.

p.s.

Nie jestem typem kujona, ucze sie tyle by zaliczyć.

1. Data: 2004-05-27 22:26:06

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK"
> Musisz znalezc sobie kolegow.

Eeee... koledzy są, ale kasy na piwo brak! A koledzy bez piwa są jak
samochód bez benzyny...

1. Data: 2004-05-27 22:41:26

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem typem kujona, ucze sie tyle by zaliczyć.

Zacznij zaliczac kobiety - lepiej sie poczujesz i odstresujesz wszystko

1. Data: 2004-05-27 23:56:17

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> wrote in news:c95rl9$ds2$1@News.K.PL:

> Eeee... koledzy są, ale kasy na piwo brak!

No to znajdz sobie jakas sponsorke. Dawaj anons na psst;)

> A koledzy bez piwa są jak
> samochód bez benzyny...

Z moimi kolegami to jeszcze piwa nie pilem.
My tylko kolorowe, niegazowane nektary pijemy.

Glowny system pamieciowy
Uwaga Wirus!
analiza zdjęć :))
[NTG} ale moze ktos wie - HYPE <--zespol muzyczny
potrzebna pomoc -mech. uczenia si