analiza zdjęć :))

1. Data: 2004-05-26 17:08:52

Temat: analiza zdjęć :))
Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat niepowazny n-a czasami powaznej, czasami smutnej niestety (samo
zycie), grupie...
Dostalem ostatnio dwa super zdjecia - ciekawe co Wam przyjdzie do glowy :)

Zdj1. "Nie rozumiem... zupelnie nie rozumiem kobiet... Wiecej - jestem
chyba nawet troszeczke przerazony tym wybuchem uczuc":
www.funpic.hu/fun-bin/picviewe.cgi?pic=ot9647

Zdj2. "Moze i jestem slabsza ale jak trzeba bedzie... ile razy mam mowic
zebys nie rzucal skarpetek byle gdzie!!!!!"
www.funpic.hu/fun-bin/picviewe.cgi?pic=ot8569

pozdrawiam :)

w.p.