Po śmierci chcę aby moje zwłoki posłużyły do badań...

1. Data: 2003-10-28 16:08:03

Temat: Po śmierci chcę aby moje zwłoki posłużyły do badań...
Od: "Marta Nowakowicz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po śmierci chcę aby moje zwłoki posłużyły do badań. Tylko nie wiem gdzie mogę
to zadeklarować. Proszę o podpowiedź.

2. Data: 2003-10-29 08:47:11

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Nowakowicz wrote:
> Po śmierci chcę aby moje zwłoki posłużyły do badań. Tylko nie wiem gdzie mogę
> to zadeklarować. Proszę o podpowiedź.

poszukaj jakiejs uczelni medycznej i tam spytaj. najprosciej
zaczac w sekretariacie.

z tego co wiem, ciezko jest o ciala do pokazowych sekcji zwlok.

znik.

3. Data: 2003-10-29 09:11:51

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może spróbuj poszukać sobie w necie, tak na wstępie, : program donacji
zwłok, jeśli o to właśnie Ci chodzi.

pzdr.
M.

--