Po wyrwaniu 2 zębów,

1. Data: 2004-09-02 18:01:38

Temat: Re: Po wyrwaniu 2 zębów,
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam cały żółty język i żółte w dziurach :// to coś groźnego?
> czy normalny objaw zarastania się dziąseł? od wyrwania minęły 2 dni.

dentysta wyrwał 2 zęby na jednej wizycie?
p.

2. Data: 2004-09-02 18:35:49

Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Galileon wrote:
> Tak chciałem :)
no to cierp ciało coś chciało :(

--
ryhoo
r...@p...spam

3. Data: 2004-09-02 18:56:04

Temat: Po wyrwaniu 2 zębów,
Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam cały żółty język i żółte w dziurach :// to coś groźnego?
czy normalny objaw zarastania się dziąseł? od wyrwania minęły 2 dni.

Gali.

4. Data: 2004-09-02 19:02:48

Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> dentysta wyrwał 2 zęby na jednej wizycie?
> p.
Tak chciałem :)

5. Data: 2004-09-02 20:22:01

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: ch7n2u$srr$...@n...dialog.net.pl ,
której nadawcą było pamana <p...@w...pl> zostało napisane:

> dentysta wyrwał 2 zęby na jednej wizycie?
> p.

a co w tym dziwnego? masz jakies doniesienia jakoby to bylo niezgodne ze
sztuka?

--
milego dnia
adam, gg# 402495

6. Data: 2004-09-02 21:28:02

Od: "Jacek S." <n...@o...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Sep 2004 20:01:38 +0200, pamana <p...@w...pl> napisał:

> dentysta wyrwa? 2 z?by na jednej wizycie?

Cóż w tym dziwnego? Znam przypadek, kiedy to przed w miare poważnym
zabiegiem operacyjnym, gdzie akurat też czas odgrywał swoją ważną role ( a
więc i na leczenie zębów go specjalnienie było ), a pacjent akurat też i
zęby miał w nienajlepszym porządku, chirurg-stomatolog "wykasował" w dwa
tygodnie 16 (!) zębów!!!

Jedyne co może, ale nie musi dziwić, to to, że po wyrwaniu dwóch zębów
dentysta nie zszył dziąsła ( o ile to były zęby koło siebie oczywiście ).

--
Jacek S. / Opera 7.50
http://www.zuwkondor.alpha.pl

rok szkolny profilaktyka?